To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-31
Brzesko: Odbudowa mostu w ciągu ul. Okulickiej na potoku Uszewka w miejscowości Bucze w Gminie Brzesko
Numer ogłoszenia: 121269 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75785 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu w ciągu ul. Okulickiej na potoku Uszewka w miejscowości Bucze w Gminie Brzesko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Most w Buczu na potoku Uszewka w ciągu gminnej drogi publicznej ( ul. Okulickiej) został uszkodzony podczas powodzi w 2010 r Planowana inwestycja wymagać będzie rozbiórki istniejącej budowli, która polegać będzie na rozkruszeniu korpusu żelbetowego mostu i wywiezieniu powstałego materiału z rozbiórki na składowisko W celu rozbiórki ścian fundamentowych i przyczółków mostowych należy wykonać wykopy ziemne przy użyciu ciężkiego sprzętu. Wykopy i miejsca robót należy zabezpieczyć szczelnymi brusami stalowymi, a materiał z wykopu wywieźć poza teren budowy. Wszystkie roboty rozbiórkowe należy wykonywać zgodnie z instrukcją BHP.. Projektowany most będzie miał konstrukcję żelbetową i wykonany będzie jako przepust ramowy i będzie usytuowany w miejscu istniejącej budowli, a jego oś będzie przebiegać podkątem 70° do osi koryta cieku Uszewka w miejscu przekroczenia, oraz równolegle do osi przebudowywanej drogi gminnej. Na przebudowywanych dojazdach do obiektu projektuje się pobocze szerokości 0,75m po obu stronach drogi. Odwodnienie drogi będzie realizowane za pomocą projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych. Liniowy zakres budowlanych robót drogowych na długości około 76,30m, polegać będzie na przebudowie drogi gminnej w miejscowości Bucze oraz budowie nowego przepustu ramowego w miejsce istniejącego mostu na cieku Uszewka w ciągu w/w drogi. Przebudowa drogi na łącznym odcinku około 76m polegać będzie na wykonaniu warstw konstrukcyjnych nowej podbudowy jezdni z kruszywa łamanego, wykonaniu nowej nawierzchni jezdni, wykonaniu pobocza drogi o nawierzchni żwirowej i szerokości 0,75m oraz wykonanie umocnienia nasypu drogowego na przedmiotowym odcinku drogi. W związku z przebudową korony drogi zaplanowano wykonanie nowego nasypu drogowego. Projektowany nasyp drogowy o pochyleniu skarpy 1:1,5 zostanie obsiany mieszanką traw. W bezpośrednim sąsiedztwie przepustu przewidziano umocnienie skarpy nasypu przy korpusie przepustu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej o gr. 20-25cm i podsypce piaskowej gr. 15cm.Podstawa umocnionej skarpy zastabilizowana palisada drewnianą o średnicy 10-12cm i długości1,20m.W obrębie przebudowywanej drogi roboty budowlane będą polegać na rozbiórce istniejących warstw nawierzchni jezdni i frezowaniu pod nowe warstwy przebudowanej jezdni. Frezowanie będzie realizowane do głębokości maksymalnej 5cm od istniejącej rzędnej nawierzchni drogi, na szerokości około 5,0 m. Nowoprojektowany przepust przez ciek Uszewka to obiekt jednoprzęsłowy. Rozpiętość teoretyczna obiektu w osiach podpór wynosi 6,90m. Projektuje się jezdnię dwu pasmową o szerokości 5,00m oraz chodnik jednostronny dla pieszych o szerokości użytkowej 1,30m oraz bezpiecznik o szerokości 0,50m. Całkowita szerokość przepustu wyniesie 8,5m Przepust konstrukcji żelbetowej w kształcie ramy zamkniętej. Ustrój nośny zaprojektowano jako ramę zamknięta żelbetową z skrzydłami wylewane na mokro z betonu B40 hydrotechnicznego zbrojonego. Szerokość płyty dolnej i górnej wynosi 8,10m, a długość wynosi 7,76m . Zbrojenie wykonać zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym. Przed wylaniem mieszanki betonowej płyt i ścian przepustu należy pamiętać o zbrojeniu skrzydeł przepustu, kotwach talerzowych do zamocowania kapy chodnika i bezpiecznika oraz prętach mocowania płyty przejściowych. W ścianach przepustu utwierdzono skrzydła żelbetowe wylewane na mokro z betonu B40 hydrotechnicznego zbrojonego zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi stalą AIIN. Skrzydła o konstrukcji wiszącej o wysięgu całkowitym 4,40m i grubości 0,30m. Wykop mechaniczny prowadzić do głębokości ok. 20 cm. ponad rzędną projektową dna wykopu. Pozostałe 20 cm należy dokopać ręcznie, zwracając uwagę aby nie przegłębić wykopu. Miejscowe przegłębienia wyrównywać materiałem sypkim (piasek, pospółka) i dokładnie zagęścić. Konstrukcja przepustu posadowiona w sposób bezpośredni. Pod płytą przepustu projektuje się wymianę gruntu na warstwę 0,70m kruszywa łamanego niesortowanego zagęszczanego warstwami gr. 0,3m do wskaźnika zagęszczenia nie mniejszego niż 1,00 wg Proctora, oraz warstwę 0,40m chudego betonu. Pod krawędziami wlotu i wylotu przepustu na warstwę 1,00m chudego betonu. Zasyp konstrukcji pomiędzy skrzydłami i ścianą przepustu z kruszywa łamanego (nie agresywnego) o maksymalnej średnicy 32mm, niesortowanego zagęszczone warstwami w stanie luźnym nie więcej niż 30cm do wskaźnika zagęszczenia nie mniejszego niż 1,00 wg Proctora. Na styku ścian pionowych przepustu z dojazdami zaprojektowano płyty przejściowe, zakotwione na wspornikach wylewana na mokro.z betonu B30 zbrojonego zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi stalą AIIIN. Nawierzchnie ścieralną na obiekcie zaprojektowano z asfaltu o gr. 5cm, warstwa wiążąca o gr. min 5cm, oraz izolacji w postaci papy mostowej termozgrzewalnej posiadającej aprobatę IBDiM. Kapy chodnika i bezpiecznika zaprojektowano jako płyty żelbetowe pokryte warstwą gruntu pod powłokiżywiczne następnie warstwą żywic epoksydowo - uretanowych warstwą żywic epoksydowych elastycznych z wypełniaczem kwarcowym (łączna gr. 0,6cm). Krawężniki chodnika i bezpiecznika (20x20cm) na podlewach z chudego betonu kotwione w kapach żelbetowych przy pomocy kotew z prętów stalowych średnicy 14mm długości 50cm w rozstawie co 50cm wklejonych w krawężnik. Odkrycie krawężnika 14cm. Zabezpieczenie ruchu drogowego oraz pieszych na przepuście stanowiąbalustrady, bariery i barieroporęcze ocynkowane mocowane do płyt żelbetowych (kap chodnika i bezpiecznika) Dylatacja tylko na grubości warstw nawierzchni szerokość 5cm wypełniona masą bitumiczna posiadającą aprobatę IBDiM. Izolacje poziomą nośnej płyty żelbetowej z 1 warstwy papy termozgrzewalnej posiadająca aprobatę IBDiM (papy termozgrzewalne o podwyższonej wytrzymałości na temperaturę). Wszystkie powierzchnie betonowe stykające się z gruntem i kruszywem należy zabezpieczyć dwoma warstwami lepiku na zimno natomiast powierzchnie mające kontakt z powietrzem należy zabezpieczyć zewnętrznymi farbami hydrofobowymi. Przed przystąpieniem do robót należało zapoznać się z projektem technicznym, a roboty wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i sztuką budowlaną.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWY MOSTÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWY MOSTÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zakład Budowy Mostów Gryglak Bartosz, Czachurski Andrzej s.c., Klęczany 192, 33-394 Klęczany, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388243,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 477539,43
Oferta z najniższą ceną: 477539,43 / Oferta z najwyższą ceną: 674010,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- "Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego"
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych"
- "Wykonanie projektu budowy chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1421K Zaborów - Bielcza - Wola Dębińska w Borzęcinie Dolnym."
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych dla Sołectw Gminy Brzesko.
- Kompleksowa modernizacja Krytej pływalni BOSIR zlokalizowanej przy ul. Wiejskiej 12 w Brzesku
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa mostu JNI01006738 w ciągu drogi powiatowej nr 1006C w Śliwicach"
- Remont mostu na potoku Janówka
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE
- Rozbudowa drogi w związku z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego (JNI 1008079) w ciągu drogi powiatowej nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne w km 0+074
- Modernizacja infrastruktury drogowej i przepraw mostowych na terenie Gminy Siekierczyn
- Remont mostu w miejscowości Niegosławice w km 14+252 nad rzeką Mierzawa na drodze wojewódzkiej nr 768
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.