eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa akcesoriów laboratoryjnych - EO-2732/19/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Lublin: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych - EO-2732/19/10
Numer ogłoszenia: 121267 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych - EO-2732/19/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1Cena SIWZ: 10 zł + VAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 9 Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet pojemność 200 ?l, żółte - 53000 szt., Końcówki do pipet pojemność 1000 ?l, niebieskie - 15000 szt., Końcówki do pipet pojemność 5 ml, bezbarwne - 1800 szt., Pipety automatyczne 1000 ?l stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 3 szt., Pipety automatyczne 500 ?l stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 2 szt., Pipety automatyczne 200 ?l stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 3 szt., Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 2 - 20 ?l z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 4 szt., Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 5 - 50 ?l z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 4 szt., Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 20 - 200 ?l z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 5 szt., Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 100 - 1000 ?l z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 5 szt., Pipety automatyczne zmiennopojemnosciowe 500 - 5000 ?l, z możliwością autoklawowania - 2 szt., Statywy czteromiejscowe z plexi do pipet jednokanałowych - 6 szt., Pipety Pasteura pojemność ok. 1 ml bez podziałki, bezbarwne, długość 12-13 cm - 3100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki typu Eppendorf, pojemność 1,5 ml z dnem stożkowym, zamykane, bezbarwne - 37000 szt., Statyw na 20 probówek typu Eppendorf o poj. 1,5 ml - 4 szt., Probówki typu Eppendorf, pojemność 0,5 ml z dnem stożkowym, zamykane, bezbarwne - 15000 szt., Próbówki okrągłodenne z PS o średnicy 12 mm wysokość 73-75 mm, pojemność 4ml, nie pękające w temperaturze lodówki i zamrażarki (-20°C) - 131000 szt., Korki do probówek o średnicy 12 mm - 16000 szt., Statywy dwurzędowe na 20 probówek o średnicy 16 mm z drutu powlekanego tworzywem sztucznym - 10 szt., Statywy pięciorzędowe na 50 probówek o średnicy 12 mm z drutu powlekanego tworzywem sztucznym - 7 szt., Pojemniki do barwienia na 10 szkiełek podstawowych ze szkła z koszyczkiem ze stali nierdzewnej na preparaty mikroskopowe - 1 szt., Statywy pięciorzędowe na 50 probówek o średnicy 16 mm, z drutu powlekanego tworzywem sztucznym - 5 szt., Statywy ze styropianu na 100 probówek (10 x 10) o średnicy 12 mm - 18 szt., Statywy ze styropianu na 100 probówek (10 x 10) o średnicy 16 mm - 18 szt., Probówki stożkowe o pojemności 10 ml, średnica 16 mm, wysokość 105 mm ze znacznikiem pojemności 1, 2.5, 5, 10 ml z przeźroczystego PS do wirowania moczu - 36000 szt., Sumator hematologiczny do krwi obwodowej, wyposażony w 12 przycisków funkcyjnych, bez drukarki. Max liczba zliczonych komórek wynosi 1000 - 1 szt., Mikrowytrząsarka do próbówek mieszająca ruchem orbitalnym do 2400 obr./min - 1 szt., Czasomierz laboratoryjny elektroniczny, odmierzający czas w zakresie 0 -100 min. z alarmem - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka nakrywkowe 20 x 20 mm - 40000 szt., Szkiełka podstawowe grubość 1 mm, szer. 25-26 mm, długość 75-76 mm ze szlifowanymi krawędziami - 22500 szt., Szkiełka podstawowe grubość 1 mm, szer. 25-26 mm, długość 75-76 mm ze szlifowanymi krawędziami i białym jednostronnym polem do opisu - 3300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia parafinowa szerokość 5 cm, długość 75 m, do zamykania naczyń laboratoryjnych - 2 szt., Pisaki laboratoryjne, standardowe umożliwiające pisanie po szkle i tworzywach sztucznych, szybkoschnące, wodoodporne, kolor czarny - 336 szt., Pisaki laboratoryjne, cienkopisy umożliwiające pisanie po szkle i tworzywach sztucznych, szybkoschnące, wodoodporne, kolor czarny - 144 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne probówki do głębokiego mrożenia o poj. 2 ml z wkręcanym korkiem i uszczelką silikonową z podziałką i polem do opisu oraz nóżkami stabilizującymi (typu NUNC) - 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.