Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-12
Lublin: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych - EO-2732/19/10
Numer ogłoszenia: 121267 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych - EO-2732/19/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5 zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1Cena SIWZ: 10 zł + VAT.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 9 Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet pojemność 200 ?l, żółte - 53000 szt., Końcówki do pipet pojemność 1000 ?l, niebieskie - 15000 szt., Końcówki do pipet pojemność 5 ml, bezbarwne - 1800 szt., Pipety automatyczne 1000 ?l stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 3 szt., Pipety automatyczne 500 ?l stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 2 szt., Pipety automatyczne 200 ?l stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 3 szt., Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 2 - 20 ?l z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 4 szt., Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 5 - 50 ?l z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 4 szt., Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 20 - 200 ?l z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 5 szt., Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 100 - 1000 ?l z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania - 5 szt., Pipety automatyczne zmiennopojemnosciowe 500 - 5000 ?l, z możliwością autoklawowania - 2 szt., Statywy czteromiejscowe z plexi do pipet jednokanałowych - 6 szt., Pipety Pasteura pojemność ok. 1 ml bez podziałki, bezbarwne, długość 12-13 cm - 3100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki typu Eppendorf, pojemność 1,5 ml z dnem stożkowym, zamykane, bezbarwne - 37000 szt., Statyw na 20 probówek typu Eppendorf o poj. 1,5 ml - 4 szt., Probówki typu Eppendorf, pojemność 0,5 ml z dnem stożkowym, zamykane, bezbarwne - 15000 szt., Próbówki okrągłodenne z PS o średnicy 12 mm wysokość 73-75 mm, pojemność 4ml, nie pękające w temperaturze lodówki i zamrażarki (-20°C) - 131000 szt., Korki do probówek o średnicy 12 mm - 16000 szt., Statywy dwurzędowe na 20 probówek o średnicy 16 mm z drutu powlekanego tworzywem sztucznym - 10 szt., Statywy pięciorzędowe na 50 probówek o średnicy 12 mm z drutu powlekanego tworzywem sztucznym - 7 szt., Pojemniki do barwienia na 10 szkiełek podstawowych ze szkła z koszyczkiem ze stali nierdzewnej na preparaty mikroskopowe - 1 szt., Statywy pięciorzędowe na 50 probówek o średnicy 16 mm, z drutu powlekanego tworzywem sztucznym - 5 szt., Statywy ze styropianu na 100 probówek (10 x 10) o średnicy 12 mm - 18 szt., Statywy ze styropianu na 100 probówek (10 x 10) o średnicy 16 mm - 18 szt., Probówki stożkowe o pojemności 10 ml, średnica 16 mm, wysokość 105 mm ze znacznikiem pojemności 1, 2.5, 5, 10 ml z przeźroczystego PS do wirowania moczu - 36000 szt., Sumator hematologiczny do krwi obwodowej, wyposażony w 12 przycisków funkcyjnych, bez drukarki. Max liczba zliczonych komórek wynosi 1000 - 1 szt., Mikrowytrząsarka do próbówek mieszająca ruchem orbitalnym do 2400 obr./min - 1 szt., Czasomierz laboratoryjny elektroniczny, odmierzający czas w zakresie 0 -100 min. z alarmem - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka nakrywkowe 20 x 20 mm - 40000 szt., Szkiełka podstawowe grubość 1 mm, szer. 25-26 mm, długość 75-76 mm ze szlifowanymi krawędziami - 22500 szt., Szkiełka podstawowe grubość 1 mm, szer. 25-26 mm, długość 75-76 mm ze szlifowanymi krawędziami i białym jednostronnym polem do opisu - 3300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia parafinowa szerokość 5 cm, długość 75 m, do zamykania naczyń laboratoryjnych - 2 szt., Pisaki laboratoryjne, standardowe umożliwiające pisanie po szkle i tworzywach sztucznych, szybkoschnące, wodoodporne, kolor czarny - 336 szt., Pisaki laboratoryjne, cienkopisy umożliwiające pisanie po szkle i tworzywach sztucznych, szybkoschnące, wodoodporne, kolor czarny - 144 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne probówki do głębokiego mrożenia o poj. 2 ml z wkręcanym korkiem i uszczelką silikonową z podziałką i polem do opisu oraz nóżkami stabilizującymi (typu NUNC) - 700 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa oprzyrządowania systemu neuromonitoringu do operacji tarczycy na potrzeby COZL
- Dostawa artykułów różnych, suchych i przypraw dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa mrożonek i ryb dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa wyrobów garmażeryjnych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów online pn. "Ekspansja zagraniczna firm z województwa lubelskiego" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
- Dostawa zestawów pilarza
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa probówek okrągłodennych o jałowej wykalibrowanej próżni umożliwiających pobranie próbek krwi w systemie zamkniętym oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytkuZP/TP-13/25
- Dostawa testów do szybkiego oznaczania antybiogramów wraz z dzierżawą aparatu oraz dostawa zestawów przygotowywania próbek krwi do identyfikacji w technice MALDI-TOF MS wraz z dzierżawą aparatu
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Biotechnologii
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.