Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Warszawa: Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Numer ogłoszenia: 121242 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Wywiadu Wojskowego , al. Niepodległości 243, 02-009 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 683 22 10, faks 022 683 25 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 zadań ofertowych. Zadanie ofertowe nr 1: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundurów polowych letnich wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 2: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundurów polowych wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 3: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewików letnich w liczbie 100 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 4: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewików zimowych w liczbie 50 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 5: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulki letniej kolor khaki w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 6: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenek letnich kolor khaki w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 7: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulki specjalnej zimowej w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 8: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesonów specjalnych zimowych w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 9: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawic zimowych pięciopalcowych w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 9 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 10: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapki zimowej w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 11: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - beretu koloru zielonego w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 12: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwora w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 13: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimaty w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 14: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubrania ochronnego (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 14 do SIWZ;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9, 18.83.20.00-0, 18.33.10.00-8, 18.31.00.00-5, 18.31.20.00-9, 18.14.10.00-9, 18.44.33.20-5, 18.44.33.10-2, 39.52.25.40-4, 39.53.20.00-0, 35.81.13.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: Zmiany korzystne dla Zamawiającego: -dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, -dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, -dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: -niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy. Zmiany neutralne dla Zamawiającego: -dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: Warszawa 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B, pocztą:Służba Wywiadu Wojskowego Biuro Finansowo - Logistyczne Sekcja Zamówień Publicznych 00-909 Warszawa 60.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa munduru polowego letniego wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa munduru polowego wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa trzewików letnich w liczbie 100 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa trzewików zimowych w liczbie 50 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa koszulki letniej kolor khaki w liczbie 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 6..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa spodenek letnich kolor khaki w liczbie 300 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 7..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa koszulki specjalnej zimowej w liczbie 300 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa kalesonów specjalnych zimowych w liczbie 300 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 9..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa rękawic zimowych pięciopalcowych w liczbie 200 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa czapki zimowej w liczbie 200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa beretu koloru zielonego w liczbie 200 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa śpiwora w liczbie 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa karimaty w liczbie 100 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 14..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa ubrania ochronnego (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 150 kompletów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług z zakresu prowadzenia nauki języków obcych dla pracowników Urzędu Dozoru Technicznego w latach 2024-2026, znak sprawy ZP-DK-51/24
- Dostawa macierzy i przełączników SAN wraz ze wsparciem
- Organizacja i obsługa logistyczna spotkań monitorujących w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego (PDE 2.0)
- Budowa i przebudowa dróg pożarowych na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Sarbinowie przy ul. Nadmorskiej 16 wraz ze zmianą zagospodarowania terenu i infrastrukturą
- Remont drogi wojewódzkiej nr 265 od km 39+900 do km 41+169 na odcinku Krzywie - Gostynin - nr postępowania 140/24
- Okresowa kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych - przeglądy elektryczne 5 letnie instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych i użytkowych AMW OReg. Szczecin - Obszar: Kołobrzeg, Świdwin
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem i serwis mat wejściowych
- Sukcesywne dostawy rękawiczek jednorazowych, rękawic roboczych i czyściw dla SGGW.
- Dostawa wyposażenia do ratownictwa w trudnych warunkach
- Dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa rękawic roboczych i ochronnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. przez okres 8 miesięcy
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.