eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Zarządu we Wrocławiu CBŚ KGP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Wrocław: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Zarządu we Wrocławiu CBŚ KGP
Numer ogłoszenia: 121227 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114830 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Zarządu we Wrocławiu CBŚ KGP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Zarządu we Wrocławiu CBŚ KGP. 1.1. Postępowanie zostało podzielone na 3 części: Część I postępowania: -Biurko pracownicze 1 szt., zgodnie ze szkicem nr 1A -Biurko pracownicze 2 szt. , zgodnie ze szkicem nr 1B -Kontener 4 szt., zgodnie ze szkicem nr 14B -Stolik okolicznościowy 2 szt., zgodnie ze szkicem nr 11 -Szafa ubraniowa 2 szt., zgodnie ze szkicem nr 4A -Szafka kuchenna stojąca 1 szt., zgodnie ze szkicem nr 12 Część II postępowania: -krzesło obrotowe 5 szt. -Fotel obrotowy gabinetowy 1 szt. -Fotel na płozach 8 szt. Część III postępowania: -Klimatyzator przenośny 6 szt. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 5 - istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami, załącznik nr 1 - formularz ofertowy, załącznik nr 7 - opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.00.00 - Meble 39.11.31.00 - Fotele 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BMT Handel Usługi Szapował Bronisława, ul. Grabiszyńska 235A, 53-234 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5373,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2607,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2607,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPC PW, Magdalena Podrez-Raczycka, ul. Nenckiego 175/2, 52-213 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6041,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5602,65

  • Oferta z najniższą ceną: 3630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10505,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRZEWIARZ- BIS Sp. z o.o., ul. K. Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8434,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13653,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.