To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Bydgoszcz: znak 02/NFZ/WAG/2110/P/7/13 dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowyh dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy oraz odbiór zużytych mateiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 1211 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233155 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Aleje Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252702, faks 052 3252709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak 02/NFZ/WAG/2110/P/7/13 dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowyh dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy oraz odbiór zużytych mateiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych wg zał. nr 2 do SIWZ. Szacunkowa wielkość zamówienia poszczególnych materiałów została wyliczona na okres trwania umowy ( ok. 12 miesięcy ) - nie jest zobowiązująca dla Zamawiającego. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenie produktu, znak firmowy. Materiał eksploatacyjny winien posiadać 12 - miesięczną gwarancję liczoną od dnia sprzedaży. Przez rodzaj materiałów eksploatacyjnych należy rozumieć materiały eksploatacyjne oryginalne wyprodukowane przez producenta danego urządzenia - fabrycznie nowe ( wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostarczeniem ), nie regenerowane ( tj. wyprodukowane w podstawowym cyklu produkcyjnym, gdzie wszystkie komponenty są fabrycznie nowe, nie odzyskane ). Materiały eksploatacyjne nie mogą mieć śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Materiały eksploatacyjne winny posiadać nie gorsze niż opisane w tabeli parametry w zakresie wydajności wydruku i jakości ( nie rozlewanie liter, nie przerywanie ciągłości rysunku, naturalna kolorystyka, trwałość i nasycenie wydruku ). Realizacja umowy na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego telefonicznie - w terminie 4 dni roboczych, realizacja zamówienia pilnego - 1 dzień roboczy. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy na podstawie faktur wystawionych za sukcesywnie dostarczane materiały do Zamawiającego, w terminie 20 dni po dokonaniu odbioru zamówionych materiałów i doręczeniu faktury. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Zaproponowane w ofercie ceny netto jednostkowe materiałów będą stałe w okresie obowiązywania umowy. Dostawa i rozładunek we wskazane miejsca przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Zamawiającego - w Bydgoszczy, Al. Mickiewicza 15, ul. Słowackiego 3, ul. Warszawska 10, - w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30 - Delegatura Oddziału, - we Włocławku, ul. Kilińskiego 16 - Delegatura Oddziału Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostawy w obrębie danego miasta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.19.29.10 - Folia lub taśma korekcyjna 39.83.00.00 - Środki czyszczące 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe - UNITED Sebastian Neuman
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe - UNITED Sebastian Neuman
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe UNITED Sebastian Neuman, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179330,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173748,32
Oferta z najniższą ceną: 173748,32 / Oferta z najwyższą ceną: 188932,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Poprawa drogi wojewódzkiej 534 oraz 554 - poprawa stanu technicznego ciągu pieszego w pasie drogi wojewódzkiej-ul. PTTK w Golubiu Dobrzyniu
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań.
- BUDOWA MAGAZYNU SPRZĘTU SPORTOWEGO NA DZIAŁCE NR 2/24 NA KOMPLEKSIE SPORTOWYM ZAWISZA W BYDGOSZCZY
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 240 z drogą wojewódzką nr 237 w m. Tuchola
- Modernizacja pomieszczeń na parterze budynku "A" Collegium Medicum UMK przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 243 z drogą powiatową nr 1527C w m. Prosperowo"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów gastronomicznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY: TECH/174/MD/2025
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
- Sukcesywna dostawa akcesoriów drukujących na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i Delegatur
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.