eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawy opon do taboru autobusowego, materiałów eksploatacyjnych do naprawy opon oraz wykonywanie usług bieżnikowania opon autobusowych oraz utylizacji zużytych opon dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Kominikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Włocławek: Dostawy opon do taboru autobusowego, materiałów eksploatacyjnych do naprawy opon oraz wykonywanie usług bieżnikowania opon autobusowych oraz utylizacji zużytych opon dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Kominikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 121198 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o., ul. Rysia 3, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2364281, fax 054 236 95 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ogólne usługi publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opon do taboru autobusowego, materiałów eksploatacyjnych do naprawy opon oraz wykonywanie usług bieżnikowania opon autobusowych oraz utylizacji zużytych opon dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Kominikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie zakresu zamówienia Zamawiający określił w treści SIWZ zamieszczonej na swojej stronie internetowej www.mpk.com.pl

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.11.13.20 - Opony do autobusów Kod CPV wg słownika 2008: 34.35.22.00 - Opony do autobusów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 3 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych w SIWZ prac lub czynności 6. zaoferują dostawy i usługi na warunkach określonych w SIWZ warunkach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z ustawą art. 26 ust. 2 oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, wraz z ofertą ( załącznik nr 2 do SIWZ ) aktualne dokumenty i oświadczenia, wyszczególnione poniżej: 2. oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu określonych w art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 4 i art. 24, ust. 1 i 2 ustawy i przez zamawiającego ( wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ ); Do załącznika nr 3 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy, informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. - 2.4. : 1. pkt 2.1.,2.2.,2.4.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. pkt . 2.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1 myślnik pierwszy i trzeci oraz ppkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. 1 myślnik drugi powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - regulację ppkt 3 stosuje się odpowiednio. 2.6. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia, e) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. nie dopuszcza się do składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 2.7. w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków przez podmioty występujące wspólnie będzie rozpatrywał i oceniał informacje dotyczące wszystkich tych podmiotów. 2.8. pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę - uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; 2.9. wypełnioną ( poprzez wpisanie cen i ich podsumowanie ) specyfikację asortymentową stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy; 2.10. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca winien podać także nr konta bankowego dla zwrotu wadium; 2.11. oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni wg załączonego wzoru ( załącznik nr 5 do SIWZ ); bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego; 2.12. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje warunki zawarte w SIWZ i projekcie umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ) oraz, że zdobył koniecznie informacje do sporządzenia oferty, a w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do zawarcia umowy w wersji jak w załączniku nr 7 do SIWZ, w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu i terminie nie krótszym niż 7 dni od daty ogłoszenia wyniku przetargu pod rygorem utraty wadium; 2.13. Dokumenty homologacyjne potwierdzające spełnienie przez oferowane przez Wykonawcę opony warunków homologacji w pełnym zakresie wymogów i warunków określonych regulaminami nr 54 i 109 EKG ONZ. 2.14. Wszystkie składane w ofercie dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 2.15. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. we Włocłwku 87 - 800 Włocławek ul. Rysia 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. we Włocłwku 87 - 800 Włocławek ul. Rysia 3 Sekretariat Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.