Ogłoszenie z dnia 2014-04-09
Warszawa: Usługa wsparcia technicznego dla produktów Microsoft, nr sprawy: PO_ZP_19_2014_CNK_MG
Numer ogłoszenia: 121146 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do RIK prow. przez Prezydenta m.st. Warszawy pod nr 2/06.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia technicznego dla produktów Microsoft, nr sprawy: PO_ZP_19_2014_CNK_MG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa wsparcia technicznego dla produktów Microsoft, nr sprawy: PO_ZP_19_2014_CNK_MG.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Microsoft Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195A, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 492000,00
Oferta z najniższą ceną: 492000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 492000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki gdy usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego dla produktów firmy Microsoft eksploatowanych w CNK, która zapewni m.in.: - stworzenie opracowań technicznych, - wykonywanie analiz oraz sprawdzenie przydatności rozwiązań technicznych CNK, - wyspecjalizowane warsztaty prowadzone przez personel Microsoft dot. sposobu, w jaki klienci mogą najlepiej zaplanować, wdrożyć i zarządzać ich infrastrukturą IT i optymalizować wydajność istniejących produktów Microsoft, zapobiegać problemom, zwiększać stabilność produktów i tworzyć rozwiązania w oparciu o technologie Microsoft, - zarządzanie świadczonymi usługami wsparcia poprzez działającego bezpośrednio strukturach Microsoft dedykowanego Support Project Managera, mającego bezpośredni dostęp do odpowiednich struktur i zasobów usług wsparcia Microsoft, - dostęp do wewnętrznej bazy wiedzy Microsoft, zawierającej historię wszystkich incydentów dotyczących produktów Microsoft, zgłoszonych przez klientów Microsoft na całym świecie. Proponowany Wykonawca: Microsoft Sp. z o.o. - producent oprogramowania, w którego posiadaniu jest Zamawiający. Z informacji uzyskanych od Wykonawcy firma Microsoft Sp. z o.o., jako jedyna może świadczyć usługi wsparcia technicznego swoich produktów. W związku z powyższym przesłanka art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a zostaje spełniona.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Milówka
- Usługa opieki serwisowej i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem aplikacyjnym "Cytolider", oraz usługa serwisowa wraz ze wsparciem technicznym i nadzór autorski systemu PACS Synapse Fuji Film
- Usługa przedłużenia wsparcia technicznego na macierz Dell SCv5020 z półkami dyskowymi
- Sprawowanie opieki serwisowej nad sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.