Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-06-05
¯ukowo: Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
Numer og³oszenia: 121122 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¯ukowo, ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, fax +48 58 6858300.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania komputery i drukarki w ilo¶ci 33 sztuk monitory ekranowe w ilo¶ci 10 sztuk skanery komputerowe w ilo¶ci 3 oraz oprogramowanie w ilo¶ci 21
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzêt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1 PZP, oraz: 1.1 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 PZP, 1.2 w ci±gu ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± dostawê sprzêtu komputerowego i oprogramowania o warto¶ci równej lub powy¿ej 80 000,00 PLN brutto, 1.3 posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, 1.4 oferuj± sprzêt komputerowy zgodny z minimalnymi wymaganiami technicznymi, o których mowa w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5 Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie bêdzie powierzone podwykonawcom. 2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie poprzez sprawdzenie zgodno¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów z wymogami okre¶lonymi w ustawie o Prawie Zamówieñ Publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - na zasadzie zestawienia
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: . Zamawiaj±cy ¿±da, aby ka¿dy z wykonawców z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce dokumenty (za³±czniki do oferty): 1.1 Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.2 O¶wiadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 PZP - wzór nr 1, rozdzia³ 9, str 19. 1.3 O¶wiadczenie wykonawcy zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 PZP - wzór nr 2, rozdzia³ 9, str 20. 1.4 O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzêtu komputerowego, wyprodukowanego w okresie ostatnich 12 miesiêcy przed dat± dostawy - wzór nr 3, rozdzia³ 9, str 22.. 1.5 Wykaz zrealizowanych dostaw, o których mowa w rozdziale 2 pkt 1.2 oraz dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie tych dostaw - wzór nr 4, rozdzia³ 9, str 23. 1.6 Polisê ubezpieczeniow±, a w przypadku jej braku dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 1.7 Opis parametrów technicznych oferowanego sprzêtu (z wymienieniem zespo³ów i podzespo³ów), z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalaj±cy zweryfikowaæ przedstawion± ofertê ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiaj±cego, z zachowaniem systematyki wprowadzonej do opisu przedmiotu zamówienia (Rozdzia³ 1, pkt II - Przedmiot zamówienia - informacje szczegó³owe). 1.8 Dokumenty potwierdzaj±ce parametry techniczne oferowanego sprzêtu, tj. foldery, opisy techniczne, karty sprzêtu, itp. 1.9 Wykaz czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (je¿eli oferent przewiduje korzystanie z podwykonawców). W przypadku kiedy oferent nie bêdzie korzysta³ z podwykonawców nale¿y wpisaæ na formularzu - nie dotyczy - wzór nr 5, rozdzia³ 9, str 24. 1.10 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1.1 sk³ada dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie og³oszono upad³o¶ci b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy ¯ukowo ul. Gdañska 52 pokój nr 12.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Urz±d Gminy ¯ukowo ul. Gdañska 52 pokój nr 4.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI ¯UKOWO
- ¦wiadczenie us³ug schronienia wraz z wy¿ywieniem osobom bezdomnym - klientom Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¯ukowie w 2026 roku"
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budow± punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy ¯ukowo
wiêcej: przetargi ¯UKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdro¿enie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sêdziszów
- Dostawa sprzêtu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kszta³cenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajêæ pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostêpnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawy urz±dzeñ serwerowych i oprogramowania wraz z wdro¿eniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawa sprzêtu IT podnosz±cego poziom cyberbezpieczeñstwa Gminy Spytkowice wraz z us³ugami z zakresu cyberbezpieczeñstwa
- Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Krajenka.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





