Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Szczecin: świadczenie usług w zakresie serwisowania sprzętu ochrony przeciwpożarowej: podręcznego sprzętu gaśniczego, systemów sygnalizacji pożaru, instalacji hydrantów w obiektach KWP w Szczecinie na terenie woj. zachodniopomorskiego oraz dostawa koców gaśniczych.
Numer ogłoszenia: 121075 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie serwisowania sprzętu ochrony przeciwpożarowej: podręcznego sprzętu gaśniczego, systemów sygnalizacji pożaru, instalacji hydrantów w obiektach KWP w Szczecinie na terenie woj. zachodniopomorskiego oraz dostawa koców gaśniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. w części I ( CPV 50413200) wykonywanie usług serwisowania* sprzętu ochrony przeciwpożarowej oraz wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego działania: a) podręcznego sprzętu gaśniczego, b) systemów sygnalizacji pożaru, c) instalacji hydrantów zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej ( Dz. U. z 2002 r nr 147, poz.1229, z 2003r, nr 52, poz. 452, z 2004 r., nr 96, poz. 959, z 2005r., nr 100, poz. 835) oraz Rozporządzeniem MSWiA z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2006 r nr 80, poz.563) w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie na terenie woj. zachodniopomorskiego - adresy, lokalizacja i nazwa sprzętu przeciwpożarowego we wszystkich Komendach woj.zachodniopomorskiego wyspecyfikowana jest w załaczniku do siwz nr 4. 2. w części II ( CPV 28580000 ) dostawa 23 szt. nowych koców gaśniczych. * Poprzez serwisowanie : a)podręcznego sprzętu gaśniczego rozumie się zbadanie stanu ogólnego sprzętu, jego czystości, dostępności, prawidłowości zamontowania na wieszakach, czytelności, kompletności i prawidłowości oznakowania, stanu węży, prądownic, głowic, zaworów oraz zabezpieczeń stanu czynnika wyrzutowego i środka gaśniczego, zaplombowanie i oznakowanie sprzętu po kontroli, jak również inne czynności takie jak demontaż poszczególnych elementów sprzętu i ich weryfikacja, naprawa podzespołów takich jak: głowice, prądownice, zawory, armatura wylotowa, napełnianie naboi i butli zasilających, wymiana (ładowanie) środka gaśniczego, malowanie zbiorników gaśnicy lub agregatu, montaż i oznakowanie sprzętu. legalizacja poprzez przygotowanie przenośnych i stałych zbiorników ciśnieniowych gaśnic i agregatów do badań, przeprowadzenie tych badań przez Urząd Dozoru Technicznego, oznakowanie zbiorników po badaniach. b)systemów sygnalizacji pożaru rozumie się utrzymanie w bieżącej sprawności instalacji sygnalizacji pożaru i indywidualnych czujek, w tym przeprowadzenie napraw awaryjnych na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego. Sprawdzenie działania centralek, ich parametrów, układów zasilających łącznie z wymianą żarówek, bezpieczników, pakietów, szyb, zamków, sprawdzenie linii dozorowych i gniazd wielostykowych. Sprawdzenie wartości napięć, gęstości i poziomu elektrolitu w awaryjnych źródłach zasilania, ewentualne uzupełnienie, oczyszczenie zacisków, sprawdzenie prawidłowości połączeń, okresowe ładowanie akumulatorów. Sprawdzenie prawidłowości mocowania i połączeń dozorowych i sygnalizacyjnych, uzupełnienie zerwanych obwodów dozorowych do istniejących uchwytów, linek nośnych i pasków, kontrola sygnalizatorów pożaru łącznie z oczyszczeniem, wymianą uszkodzonych sygnalizatorów, szybek, żarówek we wskaźnikach optycznych. c)instalacji hydrantów rozumie się spełnienie wymogów wskazanej w pkt 1 ustawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego Oryginalny kod CPV: 28.58.00.00 - Różny sprzęt gaśniczy Kod CPV wg słownika 2008: 44.48.00.00 - Różny sprzęt gaśniczy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy wymienionych szczegółowo w załączniku do siwz nr 1, niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W części I: 1.aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na instalowaniu, konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, 2.aktualną autoryzację (certyfikat) na wykonywanie czynności serwisowych urządzeń systemu sygnalizacji pożaru wydanej przez Ośrodek Certyfikacji Usług Przeciwpożarowych, 3.aktualne zaświadczenia z UDT uprawniające do wykonywania konserwacji, napełniania i przygotowywania do badań zbiorników ciśnieniowych, gaśnic i agregatów gaśniczych, 4.aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na instalowanie i obrót izotopowymi czujnikami dymu, 5.polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł; W części I i II 6.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp zawartych w załączniku nr 1 do siwz. 7.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert. Ponadto do oferty neleży dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami - załącznik do siwz nr 1. 2. Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej załącznik do siwz nr 2 - dotyczy tylko części I 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. 4.Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika oraz jego zakres reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, pok. 219 Zespół ds. Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, pok. 219 Zespół ds. Zamówień Publicznych..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt ochrony przeciwpożarowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług serwisowania sprzętu ochrony przeciwpożarowej oraz wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego działania: a) podręcznego sprzętu gaśniczego, b) systemów sygnalizacji pożaru, c) instalacji hydrantów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: koce gaśnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 23 sztuk nowych koców gaśniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.58.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Zakup sprzętu specjalistycznego, którego utrata lub trwałe uszkodzenie nastąpiły na skutek działań ratowniczych lub działań pomocowych prowadzonych w trakcie powodzi we wrześniu 2024 roku
- Wykonanie przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych - elektrycznych
- Dostawa doposażenia w sprzęt jednostek OSP w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC na terenie Gminy Krzyżanowice" z podziałem zamówienia na części
więcej: Różny sprzęt gaśniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





