eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa preparatów do dezynfekcji



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Zabrze: Dostawa preparatów do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 121029 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Chorób Serca , ul. M. Curie-Skłodowskiej 9, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733668, faks 32 2717654, 3733668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do dezynfekcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę preparatów do dezynfekcji zawartych w Pakietach nr 1 (Dezynfekcja dużych powierzchni szpitalnych) 800.000 l roztworu roboczego i sprzętu i Pakiet nr 2 (Dezynfekcja narzędzi i innego sprzętu medycznego) 2000 l roztworu roboczego ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • czy do oferty załączono wypełnione i podpisane oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Czy w Wykazie dostaw dołączonym do oferty Wykonawca wykaże że wykonał : a)dla Pakietu nr 1 - min. 2 dostawy sprzedaż środków do dezynfekcji o wartości minimum 100.000,- zł każda ,oraz czy załączono potwierdzenie należytego wykonania dostaw, b)dla Pakietu nr 2 - min. 2 dostawy / sprzedaż środków do dezynfekcji o wartości minimum 5.000,- zł każda ,oraz czy załączono potwierdzenie należytego wykonania dostaw z zastrzeżeniem, że jeżeli oferta jest składana na wiele pakietów suma dostaw musi pokrywać sumę warunków postawionych dla poszczególnych pakietów ( na które złożono oferty ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • czy do oferty załączono wypełnione i podpisane oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • czy do oferty załączono wypełnione i podpisane oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • czy do oferty załączono wypełnione i podpisane oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówieni przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały : 1)Wypełniony , podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną ) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1. 2)Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 ( Formularz cenowy ) 3)Wypełniony i podpisany załącznik nr 6 ( Pakiety ) 4)Dokumenty na podstawie, których oferowany produkt został dopuszczony do obrotu i używania na terenie kraju ( wpis do rejestru produktów leczniczych lub produktów biobójczych ) . 5)Udokumentowane normy dotyczące obszaru medycznego ( wymagane dla Pakietów w których wymaga tego zapis normy ) . 6)Aktualne karty charakterystyki preparatu w języku polskim wydane przez producenta oferowanego preparatu. 7)Ulotki z aktualnymi danymi o preparacie zawierające opis składu jakościowego , ilościowego i spektrum działania . 8)Na każdym opakowaniu etykieta w języku polskim . 9)Próbki na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zawiadomienia w najmniejszym opakowaniu handlowym .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadku gdy z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie produktu z załączników do umowy (wg nazwy handlowej) Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia Dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia produktu z załączników do umowy bądź dostarczenia produktu posiadającego takie same właściwości jak odpowiedni produkt z załączników do umowy. 2.W przypadku gdy z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie produktu w opakowaniu zaoferowanym przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia Dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia produktu w zaoferowanym opakowaniu bądź dostarczenia produktu w innym dostępnym na rynku opakowaniu. 3.Możliwość jednostronnego zmniejszenia wartości przedmiotu umowy (w przypadku zmiany przepisów i technik dezynfekcji) przez Zamawiającego lub przedłużenia czasu trwania umowy (w przypadku nie wykorzystania całości przedmiotu umowy w okresie trwania umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. M. Skłodowskiej- Curie 9 41-800 Zabrze Administracja pok.2B4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. M. Skłodowskiej- Curie 9 41-800 Zabrze Administracja pok.2B4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dezynfekcja dużych powierzchni szpitalnych i sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja dużych powierzchni szpitalnych i sprzętu 800.000 l roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dezynfekcja narzędzi i innego sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja narzędzi i innego sprzętu medycznego 2000 l roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.