Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-19
Chocianów: Dostawa sortów mundurowych w 2011r.
Numer ogłoszenia: 121018 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Chocianów , ul. Kościuszki 23, 59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8183500, faks 76 8183506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?tpe=chocianow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych w 2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sortów mundurowych leśnika wykonanych wg wzorów określonych: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z dnia 23 marca 2007 r. Nr 51, poz. 342). Na pełny zestaw sortów składa się: 1. Płaszcz wiosenno-jesienny. 2. Kurtka zimowa. 3. Kurtka do munduru codziennego. 4. Marynarka. 5. Spodnie/spódnica. 6. Sweter. 7. Kamizelka. 8. Bluza z polaru. 9. Bluza z wzorem panterki - letnia. 10. Kurtka z wzorem panterki - zimowa. 11. Spodnie z wzorem panterki - letnie. 12. Spodnie z wzorem panterki - zimowe. 13. Kapelusz. 14. Czapka do munduru codziennego lub wyjściowego. 15. Czapka zimowa codzienna. 16. Czapka letnia z wzorem panterki. 17. Czapka zimowa z wzorem panterki. 18. Koszula do munduru wyjściowego lub codziennego. 19. Krawat. 20. Szalik. 21. Rękawice do munduru wyjściowego lub codziennego. 22. Skarpety. 23. Półbuty wyjściowe lub codzienne. 24. Trzewiki terenowe z wkładką sympatex lub równorzędne - proszę uwzględnić markę i rodzaj trzewika np. Trzewiki Wojas z wkładką sympatex 25. Trzewiki terenowe z wkładką goretex lub równorzędne - proszę uwzględnić markę i rodzaj trzewika np. Chiruca typ husky. 26. Peleryna. 27. Oznaki służbowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego w przypadku zmiany zarządzenia DGLP w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych lub innych nieprzewidzianych przez Zamawiającego okoliczności.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia powinien posiadać dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia powinien posiadać dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia powinien znajdujdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?option=com_alphacontent&nadl=lasy_chocianow&Itemid=879&tpe=choc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Chocianów
ul. Kościuszki 23,
59-140 Chocianów,
Sekretariat pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Chocianów Ul. Kościuszki 23, 59-140 Chocianów, Sekretariat pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





