Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-31
Konin: ZLECENIE USŁUGI PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-11/2012)
Numer ogłoszenia: 121015 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie , ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2453095, faks 63 2422229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZLECENIE USŁUGI PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-11/2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego realizowanych w ramach projektu: Uniwersytet Gimnazjalisty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług edukacyjnych w podziale na następujące części: Część 1 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20a, 62-513 Krzymów. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole.Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut). Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów. Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 2 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym, ul. Szkolna 17, 62-541 Budzisław Kościelny. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut).Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów.Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 3 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Zespole Szkół w Grodźcu - Gimnazjum, pl. Ks. Abp Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut). Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów.Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 4 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Zespole Szkół w Grodźcu - Gimnazjum, pl. Ks. Abp Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole.Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut).Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów. Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 5 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Publicznym Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Kazimierzu Biskupim, Bielawy 1A, 62 Kazimierz Biskupi. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut). Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów. Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 6 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Publicznym Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Kazimierzu Biskupim, Bielawy 1A, 62 Kazimierz Biskupi. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut).Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów.Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 7 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Publicznym Gimnazjum im. Ireny Sendler w Kramsku, ul. Konińska 20, 62-611 Kramsk. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut).Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów.Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 8 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Publicznym Gimnazjum im. Ireny Sendler w Kramsku, ul. Konińska 20, 62-611 Kramsk. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut). Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów. Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 9 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Lubstowie Gimnazjum w Lubstowie, ul. Kościelna 1A, 62-610 Sompolno.Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut).Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów.Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 10 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Ostrowitem, ul. Szkolna 4, 62-402 Ostrowite. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut). Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów. Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania). Część 11 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Ostrowitem, ul. Szkolna 4, 62-402 Ostrowite. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut).Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów.Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 12 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum im. Kompani Powidzkiej 1918 roku, ul. Park Powstańców Wlkp. 1, 62- 430 Powidz. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut).Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów.Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 13 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rychwale, ul. Sportowa 11, 62-570 Rychwał. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut).Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów.Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 14 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Publiczne Gimnazjum w Sławsku, ul. Okólna 3, 62-586 Rzgów. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut).Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów.Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 15 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum im. M. Kopernika w Słupcy, ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut).Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów.Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 16 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum im. M. Kopernika w Słupcy, ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut). Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów. Zajęcia prowadzone będą zgodnie z Programami zajęć dostarczonymi na tydzień przed rozpoczęciem ich realizacji (zakres programowy pokrywa się programem realizowanym na poziomie szkoły gimnazjalnej). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: 1. przeprowadzenie wśród uczniów dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych (na pierwszych zajęciach) i końcowych (na ostatnich zajęciach) testów sprawdzających wiedzę uczniów oraz ich weryfikację, 2. przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów (w tym zobowiązany będzie do wypełniania Dziennika zajęć i kart pracy - Załącznik nr 2 i 3 do umowy). W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania- dot. osób prowadzących zajęcia). Część 17 -Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum im. M. Kopernika w Słupcy, ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca.Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole.Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie. Łączna liczba godzin zajęć realizowana w jednej grupie szkoleniowej wynosi maksymalnie 48 godzin lekcyjnych (przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut). Liczba uczestników zajęć wynosi od 8 do 12 uczniów... Ciąg dalszy jest dostępny w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz z co najmniej 1 osoby (na każdą część), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i która posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka angielskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400) oraz posiada co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy nauczyciela języka angielskiego na poziomie gimnazjalnym. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy wypełnionego formularza oraz na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji, gdy: a) zmiana jest dla niego korzystna, b) w przypadku konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron, c) w przypadku wystąpienia sytuacji od stron niezależnej, niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, III piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa leku Daratumumabum biorącego udział w programie lekowym B.54. - Leczenie chorych na szpiczaka plazmocytowego
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 25"BAJKA" w Koninie" w 2026 r.
- Kompleksowa wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- Przeprowadzenie badań odpadów dostarczanych do Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie oraz badań odpadów wytwarzanych w procesie spalania
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "MŁODY POLIGLOTA - zajęcia z jęz. niemieckiego w ramach projektu "Kompetentny i odkrywczy uczeń na obszarze partnerstwa" współfin. z EFS Plus, Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





