To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Nowa Sól: Zajęcia wyjazdowe dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 12098 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312452 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Piłsudskiego 65, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4574330, faks 068 4574331.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia wyjazdowe dla osób niepełnosprawnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 (dwóch) wyjazdów - każdy po 7 dni (w tym 6 noclegów) dla 74 osób niepełnosprawnych (47 kobiet, 27 mężczyzn) z podziałem na 2 grupy - każda po 37 osób niepełnosprawnych oraz 1 pracownika PCPR (obecnego przez pierwsze 3 dni pierwszego pobytu). Zamawiający dopuszcza zorganizowanie pobytu obu grup w tym samym czasookresie. Termin organizacji wyjazdów: od 01 do 20 września 2013r. , co daje Wykonawcy możliwość zakwaterowania w dogodnym dla niego czasie. Miejsce: Miejscowość nadmorska położona w strefie przybrzeżnej Morza Bałtyckiego, w województwie zachodniopomorskim. Wykonawca zapewni dla każdej grupy: 1) zakwaterowanie, 2) wyżywienie, 3) transport, 4) koordynatora wyjazdu, 5) opiekuna dla osoby niepełnosprawnej chorującej na niskorosłość, 6) skorzystanie przez każdego uczestnika z pakietu 10 zajęć rehabilitacyjnych, 7) organizację zajęć w 18 i 19 osobowych grupach z: a. psychologiem/pedagogiem nt. Wzmacnianie poczucia własnej wartości i kompetencji, b. doradcą finansowym nt. Planowanie budżetu domowego, c. ratownikiem medycznym (pielęgniarką, lekarzem) z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, 8) specjalistów do przeprowadzenia zajęć - osoby posiadające odpowiednie przygotowanie, 9) 2 ogniska z animatorem połączone z pieczeniem kiełbasy, 10) 4 wieczorki taneczne z poczęstunkiem (bufet kawowo/herbaciany + ciasto + owoce) i animatorem połączonych z konkursami (nagrody w formie słodkich upominków), 11) zorganizowanie 2 wycieczek (atrakcje turystyczne regionu). UWAGA! Wszystkie przeprowadzone zajęcia wymienione w pkt 6 muszą być zakończone przeprowadzonym testem podsumowującym zdobytą wiedzę i raportem z wynikami testów. Podczas kolacji podsumowującej zajęcia wyjazdowe każdy uczestnik otrzyma dyplom (Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kserokopię dyplomu). Zakwaterowanie: 6 noclegów w ośrodku o standardzie tożsamym z min. dwugwiazdkowym hotelem (pensjonatem, ośrodkiem) z windą (w przypadku zakwaterowania na innym piętrze niż parter) i prowadzoną na miejscu rehabilitacją, bez barier architektonicznych - dostosowany dla osób mających problemy w poruszaniu się. Pokoje 1, 2 , 3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym oraz TV w każdym pokoju. Pokoje winny być dostosowane do swobodnego poruszania się przez osoby niepełnosprawne, łazienki mają być przestronne nieograniczające swobody ruchu. Zamawiający informuje, że w grupie 74 uczestników jest 5 osób (3M, 2K) posiadających szczególne trudności w poruszaniu się. 2 mężczyzn porusza się o kulach, a 1 kobieta choruje na niskorosłość. W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił wózek inwalidzki do dyspozycji uczestników. UWAGA! ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, ABY WYKONAWCA ZAŁĄCZYŁ DO OFERTY SZCZEGÓŁOWY OPIS MIEJSCA WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKÓW ZAKWATEROWANIA ORAZ INFORMACJE: 1) czy obiekt posiada bariery architektoniczne - należy je wymienić i podać sposób likwidacji tych barier podczas pobytu uczestników, 2) odległość obiektu od centrum miasta. Na terenie ośrodka powinna się znajdować stołówka. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo - rekreacyjnego. Odległość obiektu od brzegu morza (kąpieliska plażowego) nie może być większa niż 500 metrów. Zamawiający wymaga zakwaterowania obu grup w tym samym obiekcie lub w dwóch tożsamych obiektach usytuowanych obok siebie w odległości do 400 m. Wyżywienie: prowiant na drogę, do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podczas organizowanych wycieczek. Na miejscu posiłki dietetyczne: śniadanie (w formie szwedzkiego stołu), obiad (dwa dania, bukiet surówek, kompot/sok + woda podczas każdego posiłku), podwieczorek, kolacja (w formie szwedzkiego stołu). Pierwsze świadczenie: obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: śniadanie + suchy prowiant w dniu wyjazdu. Suchy prowiant - 2 duże bułki (wieloziarnista i zwykła), z masłem, szynką, serem żółtym, sałatą + 2 wody niegazowane 500ml + 1 jabłko + 1 banan. Transport: Wykonawca jest zobowiązany przywieźć całą grupę autokarem klasy LUX z klimatyzacją, toaletą, TV i DVD z Nowej Soli do miejsca zakwaterowania, a po zakończeniu pobytu odwieźć ją z powrotem; zbiórka godz. 7.00 przy ul. Towarowej w Nowej Soli (obok dworca PKS), wyjazd w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi o godzinie 7.15 z parkingu, powrót (wyjazd) z miejsca zakwaterowania w dniu zakończenia świadczenia usługi o godzinie 10.00. W przypadku braku połączenia komunikacyjnego umożliwiającego uczestnikom powrót do domu, Wykonawca jest zobowiązany dowieźć uczestnika do jego miejsca zamieszkania na terenie powiatu nowosolskiego. Autokar: klasy LUX, klimatyzowany, z toaletą, TV i DVD. UWAGA ! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił pracownikowi PCPR obecnemu podczas wyjazdu (w dniu jego powrotu) dowóz do dworca PKS/PKP. Koordynatora wyjazdu - osoba odpowiedzialna za nadzór nad wykonaniem usługi z ramienia Wykonawcy zgodnie z zawartą umową, obecna przez cały czas trwania wyjazdu. Podczas wyjazdu koordynator odpowiada m. in. za prawidłowe zorganizowanie spraw technicznych, logistycznych i merytorycznych, w szczególności poprzez stały kontakt z uczestnikami projektu i bieżące informowanie uczestników projektu o miejscu i czasie organizowanych działań. Opiekun osoby niepełnosprawnej - osoba do udzielania pomocy osobie niepełnosprawnej - niskorosłej w czynnościach samoobsługowych typu: pomoc przy obsłudze podczas posiłków, ubieraniu/rozbieraniu oraz poruszaniu się podczas działań realizowanych poza miejscem zakwaterowania. Opiekun osoby niepełnosprawnej z ramienia Wykonawcy ma być obecny podczas trwania zajęć wyjazdowych osoby niepełnosprawnej - niskorosłej w wymiarze: średnio 4-6h dziennie (po ustaleniu rozkładu dnia osoby niepełnosprawnej - niskorosłej). Ubezpieczenie: NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 10.000,00 złotych lub śmierć na sumę minimalnie 5.000,00 złotych; OC Prywatne - suma ubezpieczenia minimalnie 10.000,00 złotych. Koszty wstępów oraz dojazdów: Cena wyjazdu winna obejmować koszty wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu grupy w trakcie pobytu (Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym zakresie odpowiedni środek transportu). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji fotograficznej potwierdzającej przebieg każdego działania na nośniku CD oraz w formie album formatu A4 w twardej oprawie z podpisanymi 100 szt. kolorowych zdjęć w formacie 10 x 15. Zastosowanie instrumentów: społeczny, edukacyjny i zdrowotny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.56.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zbigniew Zarzeczny prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ZYBERTEX Zbigniew Zarzeczny, ul. Wyspiańskiego 17/5, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.
- Krystyna Chrószcz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Biuro Turystyczne SKARBEK Krystyna Chrószcz, ul. Jana z Kolna 4 lok. 18, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104526,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75406,00
Oferta z najniższą ceną: 75406,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109150,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: ,,Remont drogi powiatowej nr 1434F Niedoradz - Otyń". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Usługi hotelowe i cateringowe w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "Elektryk" w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Przygotowywanie oraz wydawanie lub dowóz dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli.
- Świadczenie usługi sprzątania budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli oraz pomieszczeń Dziennego Domu "Senior +" w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy" - powt.
- Organizacja i realizacja wyjazdu na warsztaty do małopolskiej instytucji promującej naukę i innowacje dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Realizacja specjalistycznych usług szkoleniowych: kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy oraz akredytowany kurs pierwszej pomocy
- Świadczenie usług organizacji wyjazdów jedno i dwudniowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych z miast Kielce w ramach projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student" FESW.08.03-IZ.00-0002/23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





