Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Inowrocław: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i siłowni rekreacyjno - rehabilitacyjnej oraz wykonanie ogrodzeń placów zabaw na terenie Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 120950 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i siłowni rekreacyjno - rehabilitacyjnej oraz wykonanie ogrodzeń placów zabaw na terenie Inowrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Cz. I - dostawa i montaż urządzeń zabawowych, w tym: 1) huśtawka sprężynowa - 9 szt. 2) siedziska do huśtawek - 2 szt. 3) urządzenie do wspinaczki - 1 szt. 4) piaskownica drewniana - 2 szt. 5) huśtawka wagowa - 4 szt. 6) huśtawka podwójna drewniana - 3 szt. 7) karuzela tarczowa - 3 szt. 8) zestaw zabawowy z drewna, składający się z: wieży z dachem dwuspadowym, wieży z dachem skośnym, zjeżdżalni głębokiej, zabezpieczeń, podestów platformy, wejściówki rurka nad zjeżdżalnią, rury strażackiej, pomostu wiszącego, pomostu stałego - 1szt., 9) zestaw zabawowy z drewna, składający się z: wieży zadaszonej czterokątnej, wieży zadaszonej sześciokątnej, 2 podestów wejściowych, 2 zjeżdżalni, 2 pomostów wiszących, ściany wspinaczkowej, rury strażackiej, drabinki poziomej - 1 szt. Cz. II - wykonanie i zamontowanie ogrodzeń 4 placów zabaw (łącznie 220 m) wraz z furtkami oraz piłkochwytu (wysokość 3 m, długość 20 m). Cz. III - dostawa i montaż siłowni rekreacyjno-rehabilitacyjnej (na wolnym powietrzu) - 1 zestaw, w skład której wchodzi 6 urządzeń. Miejsce montażu urządzeń, ogrodzeń i piłkochwytu zostanie wskazane wybranemu wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne zawarte są w zał. nr 1a, 1b i 1c do siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia rękojmi za wady i gwarancji jakości nie krótszej niż 36 miesięcy, licząc od dnia ich odbioru bez zastrzeżeń; 4. Odbiór urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia nastąpi w formie protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, po dostarczeniu i zamontowaniu urządzeń w siedzibie Zamawiającego. 5. Zamawiający zapłaci za przedmiot zamówienia po jego odbiorze bez zastrzeżeń, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.41.00.00-5, 34.92.82.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej dwie dostawy (wraz z montażem) urządzeń zabawowych. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) opisy/ szkice/ rysunki lub fotografie producenta oferowanych urządzeń zabawowych i urządzeń wchodzących w skład siłowni rekreacyjno - rehabilitacyjnej, 2) deklaracje/certyfikaty zgodności z normą PN-EN-1176-1 dla urządzeń zabawowych i z normą PN-EN-1176 dla siłowni rekreacyjno - rehabilitacyjnej, oraz deklaracje zgodności z polską normą dotyczącą ogrodzeń placów zabaw. 3) certyfikaty bezpieczeństwa CE.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Termin wykonania - 10.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: - Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin dostawy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, - działania siły wyższej, - warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizacje przedmiotu zamówienia, - ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT, - zmiany warunków finansowania zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta F.D. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: - do 21 dni, licząc od dnia zawarcia umowy (dotyczy I i III części zamówienia), - do 7 dni, licząc od dnia zawarcia umowy (dotyczy II części zamówienia), z tym że wykonanie ogrodzeń i piłkochwytu będzie można rozpocząć po zakończeniu montażu urządzeń zabawowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, w tym: 1) huśtawka sprężynowa - 9 szt. 2) siedziska do huśtawek - 2 szt. 3) urządzenie do wspinaczki - 1 szt. 4) piaskownica drewniana - 2 szt. 5) huśtawka wagowa - 4 szt. 6) huśtawka podwójna drewniana - 3 szt. 7) karuzela tarczowa - 3 szt. 8) zestaw zabawowy z drewna, składający się z: wieży z dachem dwuspadowym, wieży z dachem skośnym, zjeżdżalni głębokiej, zabezpieczeń, podestów platformy, wejściówki rurka nad zjeżdżalnią, rury strażackiej, pomostu wiszącego, pomostu stałego - 1 szt. 9) zestaw zabawowy z drewna, składający się z: wieży zadaszonej czterokątnej, wieży zadaszonej sześciokątnej, 2 podestów wejściowych, 2 zjeżdżalni, 2 pomostów wiszących, ściany wspinaczkowej, rury strażackiej, drabinki poziomej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne zawarte są w zał. nr 1a do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Termin wykonania - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie ogrodzeń placów zabaw i piłkochwytu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i zamontowanie ogrodzeń 4 placów zabaw (łącznie 220 m) wraz z furtkami oraz piłkochwytu (wysokość 3 m, długość 20 m). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne zawarte są w zał. nr 1b do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 34.92.82.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Termin wykonania - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż siłowni rekreacyjno-rehabilitacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż siłowni rekreacyjno-rehabilitacyjnej (na wolnym powietrzu) - 1 zestaw, w skład której wchodzi 6 urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne zawarte są w zał. nr 1c do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Termin wykonania - 10.00
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wycena nieruchomości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych - II
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej bloku operacyjnego w ramach pozyskania środków inwestycyjnych ze środków finansowania zewnętrznego pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego
- Dostawa protez głosowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług pocztowych.
- Przebudowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą techniczną, rozbiórką i budową obiektów budowlanych oraz montażem instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej przy ul. Mątewskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia do żłobka, w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Budowa żłobka przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jarocinie
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 13 w Kielcach, ul. Romualda 8
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy Gminnym Żłobku " Jabłuszko" w Jabłoniu.
- "Utworzenie ekologicznego pustynnego placu zabaw dla dzieci".
- "Budowa zewnętrznego placu zabaw dla dzieci Żłobka Gminnego w Dydni wraz z przeniesieniem słupa energetycznego"
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.