eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont wybranych pomieszczeń w budynkach B, D i F w obiekcie 01 oraz w budynkach B i C w obiekcie 02 Szkoły Głównej Służby Pożarniczej W Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Warszawa: Remont wybranych pomieszczeń w budynkach B, D i F w obiekcie 01 oraz w budynkach B i C w obiekcie 02 Szkoły Głównej Służby Pożarniczej W Warszawie
Numer ogłoszenia: 120853 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, fax 022 8330724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wybranych pomieszczeń w budynkach B, D i F w obiekcie 01 oraz w budynkach B i C w obiekcie 02 Szkoły Głównej Służby Pożarniczej W Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wybranych pomieszczeń w budynkach B, D i F w obiekcie 01 oraz w budynkach B i C w obiekcie 02 Szkoły Głównej Służby Pożarniczej W Warszawie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: część I - 11000,00 zł część II - 4500,00 zł część III - 3500,00 zł - wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 26.06.2008 r. do godz. 10.00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy: a) spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. b) nie podlegający wykluczeniu z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ), 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia z wartością zbliżoną do przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi zał. nr 2 do SIWZ), 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie (referencje), 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności przy realizacji zamówienia. Uwaga: wykaz osób dotyczy także podwykonawców wskazanych do realizacji zamówienia. 5. kopie odpowiednich uprawnień i zezwoleń osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia, 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. dokument zapowiadający-ośwoadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisa ubezpieczeniowa) zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 8. harmonogram robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia objęty ofertą, w podziale na poszczególne zadania i technicznie uzasadniony zakres robót wg kolejności technicznej ich wykonania i przewidywanego okresu realizacji. Harmonogram należy sporządzić osobno dla części I, II i III zamówienia, z podziałem odpowiednio na zadania A, B, C i wykorzystaniem przedmiarów robót. 9. Przedmiary robót do sporządzenia przez wykonawcę na etapie składania ofert. 10. Zestawienie danych techniczno-użytkowych co najmniej 2-ch różnych dachowych central wentylacyjno-ruchowych równorzędnych centrali wymienionej w projekcie aranżacji - wnętrz, z podaniem ich producentów i przewidywanych ceny dostawy. 11. Dane techniczno-użytkowe siedzisk podnoszonych z pulpitami ruchomymi w wersji: a) zgodnej z wymaganiami określonymi w projekcie aranżacji wnętrz, b) siedziska bez nakładek z wykładziny tapicerskiej (twarde) z podaniem producentów i przewidywanej ceny dostawy. 12. Wzory materiałów na oferowane rolety i verticale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego w obiekcie 02 (wejście od ul. Siemiradzkiego 2), w Dziale Zamówień Publicznych pok. 323.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Warszawa - Szkoła Główna Służby Pożarniczej - kancelaria SGSP, mieszcząca się w obiekcie 02 SGSP przy ul. Siemiradzkiego 2, pokój 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i modrnizacja auli oraz remont klatki schodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Remont i modernizacja pomieszczenia auli (sali wykładowej) mieszczącej się na III piętrze budynku B obiekt 01. B. Remont klatki schodowej od wyjścia na zewnątrz do poziomu III piętra (wejście do auli) w budynku B obiekt 01..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Adaptacja pomieszczenia dla potrzeb SSK, stanowiska pracy oficera dyżurnego i roboty uzupełniające w pomieszczeniu gospodarczym pod schodami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Adaptacja wskazanego pomieszczenia w budynku D obiekt 01 dla potrzeb SSK. B. Adaptacja pomieszczenia holu wejściowego w budynku F obiekt 01 m. in. dla potrzeb stanowiska pracy oficera dyżurnego. C. Roboty uzupełniające w pomieszczeniu gospodarczym pod schodami w budynku F obiekt 01..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pomieszczeń kompanii IV, zaprojektowanie, uzyskanie stosownych uzgodnień i wykonanie wentylacji mechanicznej i roboty remontowe - zaprojektowanie i wykonanie wentylacji mechanicznej łazienek oraz ich odnowienie, naprawa dachów w miejscach przecieku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Remont pomieszczeń kompanii IV, zlokalizowanych na III piętrze w budynku D obiekt 01. B. Zaprojektowanie, uzyskanie stosownych uzgodnień i wykonanie wentylacji mechanicznej we wskazanych pomieszczeniach w budynku D obiekt 01. C. Roboty remontowe - zaprojektowanie i wykonanie wentylacji mechanicznej łazienek oraz ich odnowienie w budynku C obiekt 02, naprawa dachów w miejscach przecieku w budynkach B i C obiekt 02..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.