Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Jarosław: Sukcesywna dostawa pojemników do zbiórki odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 12083 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6212560, fax 016 6215297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna - 100% udziału Gminy Miejskiej Jarosław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa pojemników do zbiórki odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWEINIA 1. Dostawa pojemników 1100 L do zbiórki odpadów komunalnych - wykonanie pojemników metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości odporne na działanie promieni UV oraz odporne na udary mechaniczne , niskie temperatury i chemikalia - posiadają atest PZH - gładkość ścianek pojemników - czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół - pokrywa pojemnika wzmocniona w formie wewnętrznego przetłoczenia na całej szerokości klapy - korpus wzmocniony dwoma bocznymi przetłoczeniami na całej wysokości - pojemnik przystosowany do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadajace tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową - niski ciężar własny ograniczajacy zużycie paliwa podczas załadunku i rozładunku - z nadrukiem nie wrzucać gorącego popiołu - wytłoczona ( lub naklejka) numeracja na klapie w ten sposób 1-2008, itd. - wytłoczone na korpusie logo firmy z numerem telefonu w ten sposób PGKiM - ZOM 016 621 63 87 - kolor zielony - rok produkcji 2007-2008 2. Dostawa pojemników 240L,120L i 60L do zbiórki odpadów komunalnych - wykonanie pojemników metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości odporne na działanie promieni UV oraz odporne na udary mechaniczne , niskie temperatury i chemikalia - posiadają atest PZH - gładkość ścianek pojemników - wyposażone w uklad jezdny , listwę do otwierania klapy ( klapa bez rączek ) - pokrywa płaska pojemnika - pojemnik przystosowany do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadajace tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową - niski ciężar własny ograniczajacy zużycie paliwa podczas załadunku i rozładunku - z nadrukiem nie wrzucać gorącego popiołu - wytłoczona ( lub naklejka) numeracja na klapie w ten sposób 1-2008, itd. - wytłoczone na korpusie logo firmy z numerem telefonu w ten sposób PGKiM - ZOM 016 621 63 87 - kolor zielony - rok produkcji 2007-2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1-2 ustawy p.z.p. , 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac i czynności w zakresie objętym zamówieniem, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący zał. 1 do niniejszej specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Przemyska 15, w pok.202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o, ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław (sekretariat pok.206).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Cyberbezpieczny Samorząd finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC).
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach zadania "Wsparcie pracodawców w zakresie zarządzania wiekiem i kompetencjami pracowników"- 2 części
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu 20-miejscowego przystosowanego do przewozu osoby z niepełnosprawnościami na wózku inwalidzkim
- Dostawa 24 planów tyflograficznych udźwiękowionych oraz 13 planów tyflograficznych toalet
- Budowa tężni solankowej na części działki nr 3119/60 obr. 4 Jarosław wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "102-900-000 Budżet obywatelski. Budowa tężni solankowej"
- "Tworzenie miejsc opieki w miejskim żłobku Radosny Zakątek w Jarosławiu" w ramach programu "Aktywny Maluch 2022-2029" w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





