Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Słupsk: Wymiana instalacji elektrycznej w 2 budynkach Państwowej Szkoły Muzycznej
I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 120817 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Szczecińska 106, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8432861, 8432109, fax 059 8432199.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej w 2 budynkach Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w 2 budynkach Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Słupsku. Jeden z budynków jest obiektem zabytkowym pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W zakres zamówienia wchodzą: roboty demontażowe, roboty montażowe - tablice, instalacje elektryczne, roboty budowlane poinstalacyjne Zamawiający wymaga aby wykonawca po każdej wymianie opraw wykonał badanie natężenia oświetlenia 2. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust 1 pkt 1-4 . Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie b) wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego do SIWZ wzoru c) wykonawcy, którzy dostarczą informacje pracownikach przewidzianych do realizacji zamówienia d) wykonawcy, którzy dostarczą informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia w czasie realizacji robót e) wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie i przygotowanie fachowe. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy również złożyć dokumenty potwierdzające (referencje), że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, f) wykonawcy, którzy przedstawią stosowną informację na temat liczby podwykonawców Ocena spełnienia warunków udziału przez wykonawcę odnotowana będzie na stosownym druku urzędowym, który określa spełnienie warunków w systemie 0-1(spełnia/nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Formularz oferty - Nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - Formularz Nr 2, 7) informacja na temat pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat , w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże na Formularzu Nr 3 - min 4 monterów instalacji elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności a także należy załączyć kopie posiadanych uprawnień zgodnie ze wzorem formularza jw. 8) wykaz osób i podmiotów- kadry kierowniczej które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Formularz Nr 4, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi uwzględnić niżej postawione wymagania w zakresie nadzoru technicznego: a) kierownik robót: - posiadający dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika robót w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro - energetycznych oraz konstrukcyjno - budowlanej. -należy załączyć kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby przewidzianej do kierowania robotami, - należy załączyć kopię uprawnień osoby przewidzianej do kierowania robotami Dla osoby lub osób, o których mowa w pkt a należy załączyć kserokopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Należy również złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją zamówienia. 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli w tabeli Formularza Nr 5 do SIWZ wykonawca wykaże, iż wykonał w w/w czasie minimum 1 robotę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia o wartości min 300 tys złotych. Należy również podać wartości robót budowlanych jeśli jest ich więcej niż jedna oraz daty i miejsc wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie - Formularz Nr 5. Zamawiający informuje, że każda referencja musi odpowiadać określonej robocie zawartej w rubryce tabeli. 10) wykaz podwykonawców z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza im powierzyć - Formularz Nr 6 11) wypełniony wykaz stawek i narzutów - Formularz Nr 7, 12) zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis) zał Nr 8 13) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu i wg pozycji załączonego przedmiaru robót
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. termin realizacji - 10
- 3. gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: psmslupsk.webpark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 106,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego ul. Szczecińska 106, 76-200 Słupsk, sekretariat - I piętro, pokój 10 - Pałacyk..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej - KPO-38/TP/2025
- Dostawa jednorazowych obłożeń, wyrobów medycznych i odzieży zabiegowej - 43/TP/2025
- "Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu - etap II"
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
- Budowa oświetlenia na ul. Weteranów w Strzelinie
- Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym na terenie Gminy Stężyca
- Modernizacja obiektu PM 18 - remont pomieszczeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.