Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-31
Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowe Techniki zdobienia ścian. spr znak: MSD- ZP/271/14/2012
Numer ogłoszenia: 120787 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowe Techniki zdobienia ścian. spr znak: MSD- ZP/271/14/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowe Techniki zdobienia ścian. 2.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowe techniki zdobienia ścian zakończonego stosownym certyfikatem oraz zaświadczeniem potwierdzającym nadanie kwalifikacji dekorator ścian dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. 3.2. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w branży budowlanej i konserwacji ścian oraz przygotowanie uczestników kursu do pracy z uczniem w zakresie technik dekoracji powierzchni ściennych i konserwacji ścian. Ilekroć w SIWZ mowa o kursie należy przez to rozumieć także szkolenie. 3.3. Zamówienia obejmuje: 3.3.1. przeszkolenie 104 nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół zawodowych w Małopolsce. Kurs powinien obejmować dla każdej grupy 40 godzin dydaktycznych, z tego 6 [h] to godziny zajęć teoretycznych a 34 [h] to godziny zajęć praktycznych. 3.3.2. przygotowanie szczegółowego autorskiego programu szkolenia w oparciu o następujące bloki tematyczne: a) Część Teoretyczna: Teoria prawidłowego przygotowania i zabezpieczania powierzchni pod malowanie i wykonywanie nowych technik dekoracyjnych - 6 [h] b) Część Praktyczna: 1. Efekt dekoracyjny DERIVA ART. - 1,5 [h] 2. Efekt dekoracyjny TYNK STRUKTURALNY -2,5 [h] 3. Efekt dekoracyjny STIUK WENECKI COCCIO- 2,5 [h] 4. Efekt dekoracyjny STIUK WENECKI- 2,5 [h] 5. Efekt dekoracyjny STIUK PERŁA - 2,5 [h] 6. Efekt dekoracyjny TRAWERTYN EGIPSKI - 2,5 [h] 7. Efekt dekoracyjny TRAWERTYN SUCHY - 2,5 [h] 8. Efekt dekoracyjny SAHARA- 1,5 [h] 9. Efekt dekoracyjny STIUK MARMUROWY - 2,5 [h] 10. Efekt dekoracyjny Rdzy - 1,5[h] 11. Efekt dekoracyjny DAMASCATO- 1,5 [h] 12. Efekt dekoracyjny AFRICA - 1,5 [h] 13. Efekt dekoracyjny MAKARON - 1,5 [h] 14. Efekt dekoracyjny AVANGARDA - 1,5 [h] 15. Efekt dekoracyjny DECORA GLINKA WENECKA- 1,5 [h] 16. Efekt dekoracyjny MICANTO - 1,5 [h] 17. Efekt dekoracyjny Beton Art - 1,5 [h] 18. Efekt dekoracyjny VENEZIANO - 1,5 [h] 3.3.3. przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń 3.3.4. zapewnienie kadry z kompetencjami do przeprowadzenia szkolenia 3.3.5. zapewnienie miejsca stosownego do przeprowadzenia szkolenia wyposażonego w salę dydaktyczną posiadającą dostęp do: wody, prądu, dużego stół zabezpieczonego kartonami, wentylacji lub okna do otwarcia, prawidłowego oświetlenia 3.3.6. zapewnienie i przekazanie uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych koniecznych do przeprowadzenia kursu poprzez: a) zapewnienie każdemu uczestnikowi 18 szt. tablic z nałożonymi przez każdego uczestnika efektami Dekoracyjnymi b) zapewnienie każdemu uczestnikowi ubrania ochrony osobistej tj. koszulkę i spodnie lub fartuch c) zapewnienie każdemu uczestnikowi opis poszczególnych cykli dekoracyjnych w postaci skryptu d) zapewnienie każdemu uczestnikowi Płytę DVD z filmami instruktażowymi z zakresu dekoracji powierzchni ściennych e) zapewnienie każdemu uczestnikowi 1 przykładowy/poglądowy katalog z dostępnej serii z próbkami wzorów i kolorów f) zapewnienie każdemu uczestnikowi próbkę w wiaderku dowolnej farby dekoracyjnej w celu utrwalenia wiedzy praktycznej po przebytym szkoleniu - do samodzielnego wypróbowania w czasie poza szkoleniem g) wyposażenie w postaci: tablic MDF, na których uczestnicy szkolenia samodzielnie nakładać będą masy, tynki, farby dekoracyjne; kompletu produktów do nakładania 18 efektów w systemie (przy uzyskaniu 1 efektu końcowego -jest to użycie od min.3 do 5 produktów); sztalug do pokazów dla wykładowcy; wentylatora do osuszania 1szt.; suszarki min 2 szt.; narzędzi (szpachle, wałki itp.) w liczbie wystarczającej do zabezpieczenia szkolenia. Produkty do dekoracji i zabezpieczenia pokryć ściennych używanych podczas kursu muszą posiadać autoryzację (atesty, karty techniczne). 3.3.7. prowadzenie dokumentacji szkolenia (m.in. w formie fotograficznej) i przekazanie jej po zakończeniu szkolenia zamawiającemu na nośniku elektronicznym, 3.3.8. przeprowadzenie egzaminu dla 104 nauczycieli - uczestników szkolenia wraz ze sporządzeniem protokołu z egzaminu i przekazaniem kopii zamawiającemu oraz wydaniem certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu (zgodne z załącznikiem nr 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. nr 31, poz. 216), 3.3.9. w ramach każdego bloku tematycznego Wykonawca zobowiązany jest do: opracowania materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz przeprowadzenia szkoleń. 3.3.10. dokumentowanie przebiegu szkoleń m.in. w formie fotograficznej następnie utrwalonej na nośniku elektronicznym. 3.4 . Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu programu szkolenia, harmonogramu szkoleń oraz materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych, o których mowa w pkt. 3.3. SIWZ w terminie 5 dni przed rozpoczęciem kursu celem ich akcepcji. 3.5 Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowym programem szkolenia, list obecności, zapisami w dzienniku szkoleń czasu i tematyki zajęć, kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla nauczycieli-uczestników kursu oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających nabycie uprawnień..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w postaci minimum 2 osób: A. Jedna osoba - odpowiedzialna za stronę teoretyczną szkolenia : 1) wykształcenie: co najmniej ukończone studium policealne z zakresu dekoracji wnętrz 2) minimum 3 - letnie doświadczenie związane z praktyką w nakładaniu dekoracji na powierzchniach ściennych, a także projektowaniu pomieszczeń przy użyciu systemów dekoracyjnych powierzchni 3) minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu nakładania dekoracji na powierzchniach ściennych 4) szkolenia zawodowe potwierdzone certyfikatem i atestem: uprawniającym do prowadzenia pokazów i szkoleń w zakresie nakładania systemów dekoracyjnych powierzchni oraz z zakresu: technik barwienia produktów, nowości, systemów nakładania 5) przeprowadzanie min. 5 prelekcji z tematów przygotowania powierzchni ściennych B. Jedna osoba - odpowiedzialna za stronę praktyczną szkolenia: 1) wykształcenie: minimum zawodowe 2) minimum 5 letnie doświadczenie wiązane z praktyką w nakładaniu dekoracji na powierzchniach ściennych 3) minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu nakładania dekoracji na powierzchniach ściennych 4) szkolenia zawodowe potwierdzone certyfikatem i atestem: uprawniającym do prowadzenia pokazów i szkoleń w zakresie nakładania systemów dekoracyjnych powierzchni oraz z zakresu: technik barwienia produktów, nowości, systemów nakładania 5) przeprowadzenie min. 2 prelekcje pokazów dla Wykonawców z tematów dekoracji powierzchni ściennych Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz osób -wzór załącznik nr 5 do SIWZ i oświadczenie wzór załącznik nr 6 do SIWZ dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. zmiany wysokości stawki VAT 2. zmiany osób przy udziale, których wykonawca wykonana przedmiot umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Lubelska 23
30-003 Kraków
pokój nr 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Lubelska 23 30-003 Kraków pokój nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowo - wołowego i wędlin
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI DROBNYCH
- Remont korytarzy i przedsionków w budynku DS-3 (21-3) Osiedle Studenckie PK, przy ul. Skarżyńskiego 7 w Krakowie
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich.
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa odcinka DW 968 wraz z budową mostu na potoku Kamienica w m. Lubomierz - Rzeki
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa nabiału, wyrobów mleczarskich i jaj oraz wyrobów garmażeryjnych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych i kursu spawania TIG dla uczniów z Zespołu Szkół Technicznych w Olecku z projektu pn. "Staż, wiedza i umiejętności - drogą do kariery zawodowej"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów branżowych i zawodowych dla uczniów szkół zawodowych.
- Organizacja wydarzeń promujących ideę uczenia się przez całe życie w społecznościach lokalnych województwa lubuskiego oraz popularyzujących misję edukacyjną pod ogólnym hasłem "Edukacja bez granic"
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla Uczestników Projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" - (2 części).
- Kompleksową organizację i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.