Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Jelenia Góra: Usuwanie odpadów komunalnych z nieruchomości administrowanych przez ZGL Północ w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 120759 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ", ul. Piłsudskiego 34, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6457350 (351), fax 075 6423110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zglpnjg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie odpadów komunalnych z nieruchomości administrowanych przez ZGL Północ w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostarczenie na wskazane posesje pojemników na odpady i ustawienie ich we wskazanych miejscach (wg planu rozmieszczenia pojemników, który będzie przekazany do umowy). 2. Zapewnienie w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy zamknięcia pojemników i dostarczenie Zamawiającemu odpowiedniej ilości kluczy - celem przekazania ich lokatorom. 3. Usuwanie z ustawionych pojemników odpadów z częstotliwością co najmniej jeden raz na tydzień w dzień powszedni w godzinach nie zakłócających ciszy nocnej. W przypadku, gdy w przewidzianym do tego dniu odpady nie zostaną usunięte z przyczyn powodowanych warunkami atmosferycznymi lub faktem, że dzień ten będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, odpady winny być usunięte niezwłocznie w następnym dniu roboczym. 4. W okresie od l kwietnia do 30 października mycie i dezynfekcja pojemników w miejscu ich ustawienia w sposób nie pozostawiający zanieczyszczeń (pojazdem specjalistycznym z zamkniętym obiegiem wody ze środkiem dezynfekcyjnym). 5. Dostarczanie wiosną i jesienią worków na liście i odpady organiczne oraz usuwanie zapełnionych worków. 6. Sukcesywne usuwanie przedmiotów wielkogabarytowych - zakłada się iż średnio miesięcznie jest ich 18 ton. 7. Utrzymywanie w należytym stanie higienicznym pojemników oraz ich otoczenia w obrębie osłony a w przypadku jej braku w promieniu 2 metrów od pojemników. 8. Wywóz odpadów na wysypisko. 9. Wywóz liści i odpadów organicznych w miejsce przeznaczone do kompostowania lub spalenia. Ilość mieszkańców ok. 2.264
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; posiadają wydane przez właściwy organ zezwolenie na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych lub też są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia -odpowiednio do przepisu art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2. Posiadają zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz zbierania odpadów wydane przez właściwych Starostów. 3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. nr 1). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zezwolenie na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych lub oświadczenie, że są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia - odpowiednio do przepisu art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz w zakresie transportu odpadów. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (rozpoczętych i zakończonych) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wzór zał. nr 2. 10. Opinie dotyczące jakości wykonanych i odebranych usług - wymienionych w zał. nr 2. 11. Wykaz niezbędnego sprzętu i urządzeń do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca - wzór zał. nr 3. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zglpnjg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-500 Jelenia Góra ul. Drzymały 7 (pok. nr 2).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 12:00, miejsce: 58-500 Jelenia Góra ul. Piłsudskiego 34.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Przebudowa zewnętrznej infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Jeleniej Górze
- KPN/9/2025 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2026r.
- Świadczenie usług wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 30.06.2025 r. do 29.08.2025 r.
- EW Lubachów remont zasuw upustów pośrednich UP1 - UP-4 projekt - wykonanie
- Dostawa fortepianu klasy mistrzowskiej do Filharmonii Dolnośląskiej im. Ludomira Różyckiego w Jeleniej Górze
- Jelenia Góra, dawna willa noblisty Gerharta Hauptmanna z 1901 r.: prace remontowe i zabezpieczające przy tarasach, pokryciu dachowym i w pomieszczeniach piwnicznych
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RSK.271.1.2025: Odbiór, transport i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Janowiec oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK)
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Pszczew"
- "Odbiór oraz zagospodarowanie w procesie odzysku R3 odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom wytwarzanych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie"
- Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Brody
- Odbiór, gospodarowanie i transport odpadów komunalnych na potrzeby Placówek Straży Granicznej Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku (sprawa nr 19/ZP/WTiZ/25)
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.