Ogłoszenie z dnia 2014-06-04
Warszawa: Zakup i dostawę mebli biurowych do siedziby Sądu Rejonowego dla Warszawy-Woli w Warszawie przy ul. A. Kocjana 3 w Warszawie
ZP/SR/02/2014
Numer ogłoszenia: 120753 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli w Warszawie, ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3286583, faks 022 3286586.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sąd Rejonowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę mebli biurowych do siedziby Sądu Rejonowego dla Warszawy-Woli w Warszawie przy ul. A. Kocjana 3 w Warszawie ZP/SR/02/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa mebli biurowych do siedziby Zamawiającego, tj.: Sądu Rejonowego dla Warszawy-Woli w Warszawie przy ul. A. Kocjana 3, 01-473 Warszawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
- Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia Filia w Studzieńcu, ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125829,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125829,00
Oferta z najniższą ceną: 125829,00 / Oferta z najwyższą ceną: 161540,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawa mebli biurowych na potrzebę Sądu Rejonowego dla Warszawy- Woli w Warszawie jest zamówieniem powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych (biurka, szafy, kontenerki itp.). Szacunkowy koszt zamówienia był mniejszy niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, co pozwoli zastosować przepisy art. 69 - 73 PZP w celu udzielenia zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.5 - dostawa i montaż wyposażenia
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- "Dostawa foteli, krzeseł oraz mebli na przejścia graniczne oraz dla LZOPG w Chełmie"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł dla Wydziału Filologicznego
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.