Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-01-12
P³ock: DOSTAWA DROBNEGO SPRZÊTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA
Numer og³oszenia: 12071 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plockizoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZÊTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzêtu medycznego jednorazowego ogólnego zastosowania na zasadach okre¶lonych w Istotnych postanowieniach umowy - Za³±cznik Nr 2 do SIWZ w ilo¶ciach wynikaj±cych z bie¿±cych potrzeb i w terminach wynikaj±cych z dwustronnych uzgodnieñ. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik Nr 1/1 - 1/17 do OPZ. 3. Wymagane próbki: w celu sprawdzenia zgodno¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem zawartym w SIWZ - Za³±cznik Nr 1/1 - 1/17 Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± próbek oferowanego przedmiotu zamówienia w ilo¶ciach okre¶lonych w OPZ. Zaleca siê, aby za³±czone próbki by³y opisane którego pakietu, pozycji dotycz±, co u³atwi Zamawiaj±cemu szybk± identyfikacjê. 4. Termin wa¿no¶ci oferowanych produktów: nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy od dnia dostawy do Zamawiaj±cego. 5. Termin wykonania zamówienia: 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówieñ cz±stkowych wynosi maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia faksem, z wyj±tkiem zamówieñ na cito realizowanych w terminie 48 godzin w dni robocze od dnia otrzymania zamówienia faksem..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4, 33.14.13.20-9.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, je¿eli zrealizowa³ w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegaj±ce na sukcesywnej dostawie przedmiotu zamówienia o ³±cznej warto¶ci brutto min.: Pakiet Nr 1 - 200 000,00 z³, Pakiet Nr 2 - 6 500,00 z³, Pakiet Nr 3 - 10 000,00 z³, Pakiet Nr 4 - 750,00 z³, Pakiet Nr 5 - 5 000,00 z³, Pakiet Nr 6 - 2 400,00 z³, Pakiet Nr 7 - 500,00 z³, Pakiet Nr 8 - 3 700,00 z³, Pakiet Nr 9 - 3 000,00 z³, Pakiet Nr 10 - 2 600,00 z³, Pakiet Nr 11 - 1 200,00 z³, Pakiet Nr 12 - 200,00 z³, Pakiet Nr 13 - 2 500,00 z³, Pakiet Nr 14 - 5 000,00 z³, Pakiet Nr 15 - 3 000,00 z³, Pakiet Nr 16 - 7 500,00 z³, Pakiet Nr 17 - 3 400,00 z³, ka¿de trwaj±ce w ramach jednego kontraktu min. 12 miesiêcy, a ocena jego spe³nienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 15. A. 2 SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 50 000,00 z³, a ocena jego spe³nienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 15. A. 3 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. O¶wiadczenia, i¿ oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i u¿ywania na terenie UE i na potwierdzenie powy¿szego posiada aktualne dokumenty oraz dostarczy je na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania - wg Za³±cznika Nr 8 do SIWZ; 2. Wype³nionego i podpisanego formularza Opis przedmiotu zamówienia dotycz±cego oferowanych pakietów - Za³±cznik Nr 1/1 - 1/17 do OPZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ, 2. Wype³niony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Za³±cznika Nr 6/1 - 6/17 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow± w przypadku, gdy wyst±pi przej¶ciowy brak ca³o¶ci lub czê¶ci produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzoz.bip.ump.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiaj±cy wyznacza do bezpo¶redniego kontaktowania siê z Wykonawcami: Ewê Murawsk±, inspektora w Dziale Zamówieñ Publicznych, tel: +48 24 364 51 24, fax: + 48 24 364 51 02, e-mail: zamówienia_publiczne@plockizoz.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - System do reperacji przepony moczowo - p³ciowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ta¶ma do operacyjnego leczenia nietrzymania moczu u kobiet sztuka 70 Proteza do korekcji cystocele sztuka 125 Proteza do korekcji rectocele sztuka 70 Narzêdzia wielokrotnego u¿ytku (prawe+lewe) do drogi przezzas³onowej komplet 3 Wielorazowe narzêdzie do drogi przezzas³onowej metod± out - in sztuka 3 Wielorazowe narzêdzie do przeprowadzania ta¶my metod± zas³onow± sztuka 3 Jednorazowy zestaw do korekcji cystocele sztuka 25.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Siatka przepuklinowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa sztuka 40.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Fartuch chirurgiczny wzmocniony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Fartuch chirurgiczny wzmocniony sztuka 1200.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Cewnik urologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cewnik urologiczny sztuka 40.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Nici chirurgiczne wch³anialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 60 mm prosta konwencjonalnie tn±ca d³. nitki w saszetce 75 cm, grubo¶æ nici 3/0 saszetka 700 3/8 ko³a 19 mm odwrotnie tn±ca d³. nitki w saszetce 70 cm, grubo¶æ nici 3/0 saszetka 70 3/8 ko³a 26 mm odwrotnie tn±ca d³. nitki w saszetce 70 cm, grubo¶æ nici 3/0 saszetka 70 1/2 ko³a 35 mm odwrotnie tn±ca d³. nitki w saszetce 75 cm, grubo¶æ nici 2/0 saszetka 70.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Zestaw do leczenia niewydolno¶ci cie¶niowo - szyjkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw do leczenia niewydolno¶ci cie¶niowo - szyjkowej sztuka 50.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Zestaw do przetaczania p³ynu owodniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw do przetaczania p³ynu owodniowego komplet 25.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Ig³a do znieczuleñ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ig³a do znieczuleñ sztuka 400.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Pró¿noci±g (wakum).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pró¿noci±g (wakum) sztuka 30.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Zestaw do punkcji jamy op³ucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw do punkcji jamy op³ucnej komplet 120 Kaniule do wk³uæ sztuka 120.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Ig³a do penów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ig³a do penów (op. x 100 szt.) opakowanie 25.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Maska tlenowa z rurk±.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Maska tlenowa z rurk± sztuka 150.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Zestaw do bezpiecznej punkcji op³ucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw do bezpiecznej punkcji op³ucnej zestaw 15.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Zestaw do artroskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw do artroskopii komplet 220.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Obwód oddechowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Obwód oddechowy sztuka 120 Rura wewnêtrznie g³adka typu smooth bore sztuka 120.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - Pokrowce na przewody, kieszeñ przylepna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pokrowiec na przewody sztuka 2200 Kieszeñ przylepna sztuka 350.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 - Okularki do fototerapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Okularki do fototerapii rozmiar 33 - 38/rozstaw 9,0 cm sztuka 120 Okularki do fototerapii rozmiar 26 - 32/rozstaw 8,0 cm sztuka 120.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzêtem
- Bie¿±ca konserwacja pomieszczeñ dla zatrzymanych w budynku S±du Okrêgowego w P³ocku
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Obs³uga bankowa bud¿etu Powiatu P³ockiego
- Dostawa pieczywa do Zak³adu Karnego w P³ocku
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji op³aty rocznej z tytu³u u¿ytkowania wieczystego
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materia³ów i narzêdzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materia³ów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przy³bic i jednorazowa dostawa drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- 28.2025 Sprzeda¿ i dostawa szwów chirurgicznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawy materia³ów medycznych ujêtych w 5 zadaniach asortymentowych
- IG£Y INIEKCYJNE I PRZYRZ¡DY DO PRZETACZANIA W P. I, CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE W P. II ORAZ IG£Y I ZESTAWY DO ZNIECZULENIA W P. III DLA ODDZIA£ÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DÊBICY
- Zakup i sukcesywne dostawy artyku³ów medycznych dla Bloku Operacyjnego.
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.