eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › ZP/U/02/ROŚ/2014 - SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Izabelin: ZP/U/02/ROŚ/2014 - SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN
Numer ogłoszenia: 120700 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48430 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin, ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, faks 022 722-80-06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/U/02/ROŚ/2014 - SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Utrzymanie czystości na przystankach na terenie gminy Izabelin w zakresie: a) usuwanie i utylizacja odpadów, 3 razy w tygodniu z koszy betonowych z wkładami metalowymi o pojemności 40l. w liczbie 72 szt., rozstawionych na ulicach, parkingach i miejscach publicznych na terenie gminy Izabelin. Usuwanie i utylizacja odpadów w godzinach: 06:00 - 14:00, 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (jeżeli jest to dzień świąteczny prace należy wykonać w dniu następnym). b) usuwanie i utylizacja odpadów, 4 razy w tygodniu z koszy betonowych z wkładami metalowymi o pojemności 40l. w liczbie 34 szt., rozstawionych na przystankach autobusowych na terenie gminy Izabelin. Usuwanie i utylizacja odpadów w godzinach: 05:00 - 10:00, 4 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (jeżeli jest to dzień świąteczny prace należy wykonać w dniu następnym), niedziela. c) sprzątanie i utylizacja zebranych odpadów, 4 razy w tygodniu z terenu przystanków autobusowych w liczbie 33 szt. o powierzchni 20m2 / przystanek. Sprzątanie przystanków obejmuje takie czynności jak uprzątnięcie błota, piasku, odpadów, innych zanieczyszczeń (np. szkło z rozbitych szyb przystankowych lub inne nieczystości) oraz usuwanie z wiat przystankowych reklam, ulotek, ogłoszeń i plakatów. Sprzątanie i utylizacja zebranych odpadów w godzinach 05:00 - 10:00, 4 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (jeżeli jest to dzień świąteczny prace należy wykonać w dniu następnym), niedziela. d) sprzątanie i utylizacja zebranych odpadów, 3 razy w tygodniu z terenu o powierzchni 5m2 / kosz wokół koszy w liczbie 72 szt. rozstawionych na ulicach, parkingach i miejscach publicznych na terenie gminy Izabelin. Sprzątanie i utylizacja odpadów wokół koszy w godzinach: 06:00 - 14:00, 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (jeżeli jest to dzień świąteczny prace należy wykonać w dniu następnym). e) sprzątanie i utylizacja zebranych odpadów, 4 razy w tygodniu z terenu o powierzchni 5m2 / kosz wokół koszy w liczbie 34 szt. rozstawionych na przystankach autobusowych na terenie gminy Izabelin. Sprzątanie i utylizacja zebranych odpadów w godzinach 05:00 - 10:00, 4 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (jeżeli jest to dzień świąteczny prace należy wykonać w dniu następnym), niedziela. f) usuwanie i utylizacja zanieczyszczeń powstałych w wyniku kolizji drogowych na terenie gminy Izabelin. Usuwanie i utylizacja zanieczyszczeń obejmuje swym zakresem uprzątniecie zniszczonych elementów pojazdów z drogi oraz neutralizację płynów samochodowych. Przystąpienie do usunięcia zanieczyszczeń powstałych w wyniku kolizji powinno nastąpić nie później niż 30 minut od otrzymania zgłoszenia Policji, Straży Pożarnej lub Zamawiającego. Usługa nie obejmuje usuwania ładunków przewożonych przez pojazd biorący udział w kolizji. Ewentualne prace związane z usunięciem ładunku będą podlegały osobnym rozliczeniom, po wcześniejszym uzgodnieniu i zaakceptowaniu ceny. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego sprzątnięcia obejmującego czynności opisane w pkt. b i c na nie więcej niż 10 przystankach w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest sprzątnąć wskazane przystanki w czasie nie dłuższym niż 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego sprzątnięcia obejmującego czynności opisane w pkt. a i d na nie więcej niż 10 lokalizacjach w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest sprzątnąć wskazane lokalizacje w czasie nie dłuższym niż 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 4) Z tytułu wykonywania dodatkowych czynności opisanych w pkt. 2) i 3) Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca w/w prace musi wliczyć i uwzględnić w cenie ofertowej brutto za wykonanie całości przedmiotu umowy. 5) Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy informowanie Zamawiającego o uszkodzeniu lub braku koszy ulicznych (ew. wkładów metalowych), uszkodzeniu lub dewastacji wiat przystankowych ze wskazaniem dokładnej lokalizacji. 6) W ramach comiesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, stanowiącego 1/10 wartości oferty, Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia do dwóch kolizji w miesiącu. Kolejne kolizje rozliczane będą w cenie zgodnej z zaoferowaną jednostkową ceną usuwania skutków kolizji wg faktycznej liczby potwierdzonych zgłoszeń. 7) Wykonawca zapewni i udostępni całodobowy telefon kontaktowy służący do kontaktów z Zamawiającym i służbami publicznymi (Policja, Straż Pożarna), celem przekazywania informacji o kolizjach drogowych, interwencyjnych akcjach sprzątania przystanków i opróżniania koszy ulicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Sp. z o.o., ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122190,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88359,98

  • Oferta z najniższą ceną: 88359,98 / Oferta z najwyższą ceną: 119421,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.