Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Płock: Wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 120677 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2623705, faks 024 2627764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - remont piaskarek P-1 - szt. 3, oraz wykonanie i wymiana lemieszy stalowych i regeneracja siłownika hydraulicznego; Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - remont piaskarek P-1 - szt. 4 oraz naprawa mocowania głowicy rozsypującej, zakup i wymiana lemieszy gumowych; Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - remont piaskarek P-1 - szt. 2 oraz spawanie i prostowanie ramy mocującej pług do czołownicy, spawanie obramowania mocującego pług do czołownicy oraz wykonanie dodatkowych wzmocnień ramy. Szczegółowy zakres zamówienia dostępny w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: 1. Posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do Formularza oferty następujące dokumenty oraz informacje: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych w SIWZ 2. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku,
ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock pokój 502A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 1 w Bodzanowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 1 w Sikorzu: remont Piaskarek P-1 szt. 3 oraz wykonanie i wymiana lemieszy stalowych, regeneracja siłownika hydraulicznego. Szczegółowy zakres zamówienia dostępny w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 2 w Bodzanowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 2 w Bodzanowie: remont piaskarek P-1 - szt. 4 oraz zakup i wymiana lemieszy gumowych. Szczegółowy zakres zamówienia dostępny w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 3 w Gąbinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 3 w Gąbinie - remont piaskarek P-1 - szt. 2 oraz spawanie i prostowanie ramy mocującej pług do czołownicy, prostowanie obramowania pługa mocującego do czołownicy. Szczegółowy zakres zamówienia dostępny w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w Płocku - MOSiR 7/2025
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- PRZEGLĄDY I NAPRAWY WOJSKOWYCH POJADÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.