Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Bydgoszcz: sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 120639 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3709124, faks 052 3709125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na potwierdzenie czego załączą dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1.1. oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą dokumenty o których mowa w pkt 5.1.2. oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia / nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu lun niewłaściwy dokument , spełnia warunek - za przedstawienie ważnego i zgodnego z SIWZ dokumentu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert-( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie.) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 4 do SIWZ. (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im dr E . Warmińskiego SPZOZ ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , administracja , zamówienia publiczne - pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im dr E . Warmińskiego SPZOZ ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , administracja , sekretariat ( kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ostrza do dermatomu, ostrza do mikrotomu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do dermatomu, ostrza do mikrotomu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria do kapnografii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do kapnografii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Folie operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie operacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewnik z trokarem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik z trokarem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dreny i cewniki lateksowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny i cewniki lateksowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zaciskacze i opaski dla noworodków i dorosłych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciskacze i opaski dla noworodków i dorosłych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena jakościowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igły do specjalnych zastosowań..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do specjalnych zastosowań..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena jakościowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lusterka laryngologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lusterka laryngologiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria do ssaka elektrycznego SSCORT NEW DUET.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do ssaka elektrycznego SSCORT NEW DUET.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestaw do punkcji jamy opłucnej, Igły do nakłuwania mostka Igła do aspiracji szpiku kostnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do punkcji jamy opłucnej, Igły do nakłuwania mostka Igła do aspiracji szpiku kostnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Jednorazowe worki laparoskopowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe worki laparoskopowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa systemu do bezpiecznego utrwalania materiału tkankowego w formalinie
- Dostawa drukarek 3D wraz z systemu zarządzania filamentem i zestawem serwisowym.
- Świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej dla kandydatów do pracy, kandydatów na stażystów, pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Bydgoszczy oraz rezydentów
- 84/PM/2025: Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o w Bydgoszczy
- rozbudowa środowiska przełączników SAN
- Dostawa drobnych części, podzespołów i urządzeń elektronicznych oraz sprzętu optycznego na potrzeby UKW
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków i wyrobów medycznych 2
- "Sukcesywna 18 miesięczna dostawa jałowych wyrobów medycznych dla SP ZOZ w Wolsztynie"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach programu OL i OC na lata 2025-2026
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie ZNAK SPRAWY: ZP/7A/2025
- ZP/21/25 Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/21/25).
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





