eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa odczynników dla Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Częstochowa: Dostawa odczynników dla Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego
Numer ogłoszenia: 120632 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą , ul. Sobieskiego 7a, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3606135, faks 034 3606135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/wzoz_czestochowa
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.republika.pl/wzoz_czestochowa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników dla Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) w zakresie Zadania nr 1- Odczynniki do koagulologii z dzierżawą koagulometru -Ilość wg załącznika nr 2.1 2)w zakresie Zadania nr 2 - Odczynniki do hematologii z serwisem aparatu COBAS MICROS 60 OTB - Ilość wg załącznika nr 2.2 3) w zakresie Zadania nr 3 -Odczynniki do biochemii - Ilość wg załącznika nr 2.3 4)w zakresie Zadania nr 4- Odczynniki do analityki ogólnej -Ilość wg załącznika nr 2.4 5)w zakresie Zadania nr 5- Sprzęt jednorazowego użytku-Ilość wg załącznika nr 2.5 6)w zakresie Zadania nr 6-Hormony z dzierżawą analizatora immunologicznego-Ilość wg załącznika nr 2.6 7)w zakresie Zadania nr 7-Odczynniki do badań reflektometrem do pomiaru stężeń hemoglobiny glikowanej przy zastosowaniu systemu NycoCard Reader II-Ilość wg załącznika nr 2.7 8)w zakresie Zadania nr 8-Krążki antybiogramowe-Ilość wg załącznika nr 2.8 9)w zakresie Zadania nr 9-Krążki mykogramowe-Ilość wg załącznika nr 2.9 10)w zakresie Zadania nr 10-Krążki diagnostyczne-Ilość wg załącznika nr 2.10 11)w zakresie Zadania nr 11-Podłoża bakteriologiczne i podłoża do oznaczania lekowrażliwości-Ilość wg załącznika nr 2.11 12)w zakresie Zadania nr 12-Gotowe podłoża bakteriologiczne do hodowli i identyfikacji (płytki)-Ilość wg załącznika nr 2.12 13)w zakresie Zadania nr 13-Testy Lekowrażliwość grzybów-Ilość wg załącznika nr 2.13 14)w zakresie Zadania nr 14-Testy biochemiczne i odczynniki do identyfikacji bakteriologicznej wraz z dzierżawą komputera z oprogramowaniem do ich odczytu-Ilość wg załącznika nr 2.14 15)w zakresie Zadania nr 15-Podłoża chromogenne i transportowe-Ilość wg załącznika nr 2.15 16)w zakresie Zadania nr 16-E-testy do oznaczania lekowrażliwości-Ilość wg załącznika nr 2.16 17)w zakresie Zadania nr 17-Testy lateksowe do identyfikacji bakteriologicznej-Ilość wg załącznika nr 2.17 18)w zakresie Zadania nr 18-Testy krążkowe i paskowe-Ilość wg załącznika nr 2.18 19)w zakresie Zadania nr 19- Części zużywalne do aparatu MINDRAY BS 200-Ilość wg załącznika nr 2.19 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych poniżej zadań od 1 do 19 - poszczególnych części zamówienia. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust.1 pkt.7 Prawa zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.43.45.80-5, 38.43.45.20-7, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 51.43.00.00-5, 50.42.10.00-2, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch dostaw (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem wartości, odbiorcy, dat wykonania i zakresu) i potwierdzenie tego faktu np. referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym, że zostały wykonane należycie dostawy odczynników do Koagulologii z dzierżawą koagulometru i serwisem dotyczy zadania nr 1- o wartości równej lub większej niż 12.000 zł brutto dostawy odczynników do Hematologii z serwisem aparatu dotyczy zadania nr 2 - o wartości równej lub większej niż 9.000 zł brutto dostawy odczynników do Biochemii dotyczy zadania nr 3 - o wartości równej lub większej niż 19.000 zł brutto dostawy odczynników do Analityki ogólnej dotyczy zadania nr 4 - o wartości równej lub większej niż 9.000 zł brutto dostawy Sprzętu jednorazowego użytku dotyczy zadania nr 5 - o wartości równej lub większej niż 15.800 zł brutto dostawy Hormonów z dzierżawą analizatora i serwisem dotyczy zadania nr 6 - o wartości równej lub większej niż 120.000 zł brutto dostawy Odczynniki do badań reflaktometrem do pomiaru stężeń hemoglobiny glikowanej przy zastosowaniu systemu NycoCard Reader II dotyczy zadania nr 7 - o wartości równej lub większej niż 6.000 zł brutto dostawy Krążków antybiogramowych dotyczy zadania nr 8 - o wartości równej lub większej niż 2.600 zł brutto dostawy Krążków mykogramowych dotyczy zadania nr 9 - o wartości równej lub większej niż 500 zł brutto dostawy Krążków diagnostycznych dotyczy zadania nr 10 - o wartości równej lub większej niż 800 zł brutto dostawy Podłoży bakteriologicznych i podłoży do oznaczania lekowrażliwości dotyczy zadania nr 11 - o wartości równej lub większej niż 1.500 zł brutto dostawy Gotowych podłoży bakteriologicznych do hodowli i identyfikacji (płytki)dotyczy zadania nr 12 - o wartości równej lub większej niż 9.000 zł brutto dostawy Testów lekowrażliwości grzybów dotyczy zadania nr 13 - o wartości równej lub większej niż 1.500 zł brutto dostawy Testów biochemicznych i odczynników do identyfikacji bakteriologicznej wraz z dzierżawą komputera z oprogramowaniem do ich odczytu dotyczy zadania nr 14 - o wartości równej lub większej niż 6.000 zł brutto dostawy Podłoży chromogennych i transportowych dotyczy zadania nr 15 - o wartości równej lub większej niż 2.500 zł brutto dostawy E-testów do oznaczania lekowrażliwości dotyczy zadania nr 16 - o wartości równej lub większej niż 1.000 zł brutto dostawy Testów lateksowych do idenentyfikacji bakteriologicznej dotyczy zadania nr 17 - o wartości równej lub większej niż 2.000 zł brutto dostawy Testów krążkowych i paskowych dotyczy zadania nr 18 - o wartości równej lub większej niż 500 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają płaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min 200.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli są to zmiany: a) korzystne dla Zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty, bądź szerszy zakres obowiązania Wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy, niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b) przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć, w przypadku niezrealizowania całości zamówienia i przy zastosowaniu tych samych cen jednostkowych c) przewidujące dostawy równoważne w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, bądź te same dostawy w innym opakowaniu, jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny, 2. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/wzoz_czestochowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą , ul. Sobieskiego 7a, 42-200 Częstochowa, pok. 303 (III p.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą ul. Sobieskiego 7a 42-200 Częstochowa pok. 308 (III p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa odczynników do Koagulologii z dzierżawą koagulometru i serwisem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do koagulologii z dzierżawą koagulometru z wbudowana drukarką,z możliwością podłączenia do sieci LIS, z autoryzowanym serwisem z kontrolą wewnątrz laboratoryjną,ilość wg załącznika nr 2.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7, 51.43.00.00-5, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników do hematologii z serwisem aparatu COBAS MICROS 60 OTB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do hematologii z serwisem aparatu COBAS MICROS 60 OTB, z kontrolą wewnątrz laboratoryjną Ilość wg załącznika nr 2.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do biochemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do biochemii, z aplikacja na badania do aparatu BS 200 oraz kontrolą wewnątrz laboratoryjną. Ilość wg załącznika nr 2.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki do analityki ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analityki ogólnej Ilość wg załącznika nr 2.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu jednorazowego użytku Ilość wg załącznika nr 2.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Hormony z dzierżawą analizatora immunologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Hormonów z kalibratorami, kontrolami i materiałami zużywalnymi, z kontrolą wewnątrz laboratoryjną oraz z dzierżawą analizatora immunologicznego z zewnętrznym stanowiskiem komputerowym i drukarką oraz stołem pod aparat Ilość wg załącznika nr 2.6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.80-5, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki do badań reflektometrem do pomiaru stężeń hemoglobiny glikowanej przy zastosowaniu systemu NycoCard Reader II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań reflektometrem do pomiaru stężeń hemoglobiny glikowanej przy zastosowaniu systemu NycoCard Reader II Ilość wg załącznika nr 2.7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krążki antybiogramowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Krążków antybiogramowych z dostarczeniem przykładowych krążków Ilość wg załącznika nr 2.8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Krążki mykogramowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Krążków mykogramowych Ilość wg załącznika nr 2.9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Krążki diagnostyczne Ilość wg załącznika nr 2.10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Krążków diagnostycznych Ilość wg załącznika nr 2.10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Podłoża bakteriologiczne i podłoża do oznaczania lekowrażliwości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Podłoży bakteriologicznych i podłoży do oznaczania lekowrażliwości Ilość wg załącznika nr 2.11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Gotowe podłoża bakteriologiczne do hodowli i identyfikacji (płytki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Gotowych podłoży bakteriologicznych do hodowli i identyfikacji (płytki) Ilość wg załącznika nr 2.12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Lekowrażliwość grzybów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów na Lekowrażliwość grzybów z wizualnym odczytem testów ( odczyt kolorymetryczny) Ilość wg załącznika nr 2.13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Testy biochemiczne i odczynniki do identyfikacji bakteriologicznej wraz z dzierżawą komputera z oprogramowaniem do ich odczytu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Testów biochemicznych i odczynników do identyfikacji bakteriologicznej wraz z dzierżawą komputera z oprogramowaniem do ich wizualnego odczytu, z programem identyfikacyjnym z wykorzystaniem tabeli barw, z densytometrem wraz z wzorcami skali zmętnienia kompatybilnego z testami biochemicznymi Ilość wg załącznika nr 2.14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Podłoża chromogenne i transportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Podłoży chromogennych i transportowych Ilość wg załącznika nr 2.15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: E-testy do oznaczania lekowrażliwości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa E-testów do oznaczania lekowrażliwości Ilość wg załącznika nr 2.16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Testy lateksowe do identyfikacji bakteriologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Testów lateksowych do identyfikacji bakteriologicznej Ilość wg załącznika nr 2.17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Testy krążkowe i paskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Testów krążkowych i paskowych Ilość wg załącznika nr 2.18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Części zużywalne do aparatu MINDRAY BS 200 Ilość wg załącznika nr 2.19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych Części zużywalnych do aparatu MINDRAY BS 200 Ilość wg załącznika nr 2.19.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.