Og³oszenie z dnia 2007-07-17
Szczecin-Zdunowo: Dostawa nabia³u i mleka.
Numer og³oszenia: 120601 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Soko³owskiego, ul. A. Soko³owskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, fax 091 4620494.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzdunowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa nabia³u i mleka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy nabia³u i mleka wyszczególnione w za³±czniku nr 1 do SIWZ /za³±cznik nr 1 stanowi jednocze¶nie wzór formularza ofertowego/. WARUNKI GRANICZNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca oraz oferowane przez Niego wszystkie artyku³y spo¿ywcze musz± spe³niaæ wymogi aktów normatywnych obowi±zuj±cych w Unii Europejskiej, a w szczególno¶ci obowi±zuj±ce na terenie Rzeczpospolitej wymogi ustawy o warunkach zdrowotnych ¿ywno¶ci i ¿ywienia z dnia 11.05.2001r. (Dz. U. Nr 63, poz. 634) z pó¼. zm.) oraz wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia. 2. Ka¿dy z artyku³ów ¿ywno¶ciowych musi posiadaæ wa¿ny termin do spo¿ycia, w³a¶ciwy dla danego asortymentu, dostosowany do potrzeb Zamawiaj±cego wynikaj±cych z warunków umowy na dostawy. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zast±pienia czê¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia zamiennikami, je¿eli z przyczyn obiektywnych nie jest mo¿liwa realizacja zamówienia, a produkt zamienny ma jako¶æ nie gorsz± i cenê nie wy¿sz± ni¿ oferowany pierwotnie. Zamiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 01.00.00.00 - 01.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczêcia: 01.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1) z³o¿± o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególno¶ci w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, 2) posiadaj± przedmiot dzia³alno¶ci gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnym za¶wiadczeniu o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej odpowiadaj±cy tak¿e przedmiotowi zamówienia, 3) za³±cz± do oferty: a. odpowiednio dla poszczególnych artyku³ów ¿ywno¶ciowych atesty, certyfikaty jako¶ci lub o¶wiadczenie Wytwórcy, i¿ produkty ¿ywno¶ciowe wyprodukowane zosta³y zgodnie z wymogami ustawy o warunkach zdrowotnych ¿ywno¶ci i ¿ywienia z dnia 11.05.2001r. (Dz. U. Nr 63, poz. 634) ze zmianami (Dz. U. Nr 128, poz. 1408 z 2002r. Dz. U. Nr 135, poz. 1145) oraz w zak³adzie spe³niaj±cym postanowienia Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.04.2004r. w sprawie wymagañ higieniczno - sanitarnych w zak³adach produkcyjnych lub wprowadzaj±cych do obrotu ¶rodki spo¿ywcze (Dz. U. Nr 104, poz. 1096), a tak¿e wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia. b. arkusz oceny stanu sanitarnego PPIS lub Inspekcji Weterynaryjnej w zakresie oferowanych produktów dotycz±cych pakietu Nr 1 - mleko i nabia³.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: I. O¶wiadczenia i dokumenty wymagane od Wykonawców: I.1. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, i¿ Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego okre¶lone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. I.2 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego: 1) Za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczone produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym. I.3. Je¿eli termin sk³adania ofert ulegnie przesuniêciu, wówczas dokumenty o których mowa w pkt. II.1. i II.2. SIWZ , a które do tego czasu utraci³y sw± wa¿no¶æ powinny zostaæ uaktualnione. I.4. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w pkt.II.1 i II.2 SIWZ, lub którzy z³o¿yli dokumenty, o których mowa w pkt. II.1 i II.2 SIWZ, zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e mino ich uzupe³nienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. O¶wiadczenia lub dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nianie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w dniu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego jako termin uzupe³nienia o¶wiadczeñ lub dokumentów. I.5. Niespe³nienie warunków, o których mowa w pkt. II.1 i II.2 SIWZ, b±d¼ nie do³±czenie do oferty dokumentów i o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych ich spe³nianie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Siedziba Zamawiaj±cego..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: 22.08.2007.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





