eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa i instalacja regałów jezdnych do siedziby ZUS O/Opole przy ul. Obrońców Stalingradu 66

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Opole: Dostawa i instalacja regałów jezdnych do siedziby ZUS O/Opole przy ul. Obrońców Stalingradu 66
Numer ogłoszenia: 120554 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu , ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4511569, faks 77 4511573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja regałów jezdnych do siedziby ZUS O/Opole przy ul. Obrońców Stalingradu 66.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz instalacja regałów jezdnych do siedziby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu przy ul Obrońców Stalingradu 66. 2.Szczegółowy opis i uwarunkowania przedmiotu umowy: 1)Regały jezdne będą umiejscowione w pomieszczeniach piwnicy siedziby Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Obrońców Stalingradu 66 o łącznej powierzchni ok. 700 m2. 2)Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 2 etapach: a)etap I -dostawa i instalacja regałów w części 1 piwnicy, tj. w pomieszczeniach o wysokości 220 cm, o numerach widocznych na rzutach: -1.13; -1.14; -1.17; -1.20; -1.22; -1.23; -1.25; -1.26, według wykonanego schematu rozmieszczenia, b)etap II -po wykonaniu przez zamawiającego niezbędnych wyburzeń i zmian, dostawa i instalacja regałów w części 2 piwnicy, tj. w pomieszczeniach o wysokości 260 cm., w obszarach nr 1 do 12 zaznaczonych na rzutach. 3.Podstawowe parametry regałów jezdnych: 1)maksymalna wysokość regału (licząc od podłogi) 200 cm i 240 cm (w zależności od wysokości pomieszczenia), 2)ilość półek użytkowych - 6 plus siódma półka techniczna stanowiąca usztywnienie i przykrycie regału (w części 1) oraz 7 półek użytkowych plus ósma półka techniczna stanowiąca usztywnienie i przykrycie regału (w części 2), UWAGA !! Zamawiający określa, że półka użytkowa - to półka mieszcząca się wewnątrz regału , na której mogą być ustawione dokumenty. Podając ilość mb półek użytkowych regałów jezdnych nie uwzględnia się ostatniej półki kryjącej, która stanowi jedynie element konstrukcyjny zamykający i usztywniający regał. 3)głębokość półki 35 cm, 4)odległość między półkami (w świetle) nie mniej niż 27 cm w pomieszczeniu niższym i nie mniej niż 29 cm w pomieszczeniu wyższym, 5)długości półek - preferowane 100 cm i 50 cm, lecz długości mogą być zależne od zaproponowanej aranżacji, 6)szerokość czoła modułu jezdnego ok. 74 cm, zależna od rozwiązań konstrukcyjnych, 7)wszystkie elementy zewnętrzne regałów, półek i osłon muszą być pozbawione ostrych krawędzi. 4.Podstawowe parametry konstrukcyjne (techniczne) regałów jezdnych: 1)tory jezdne muszą być na stałe przytwierdzone do podłoża i wykonane ze stali, cynkowane ogniowo, bieżnia toru z płaskownika ciągnionego, 2)podwozie regałów wykonane z profili zimnogiętych, zapewniających sztywność i trwałość, koła jezdne żeliwne, ocynkowane, 3)napęd w systemie centralnym eliminującym przekaszanie regałów, 4)wszystkie elementy obrotowe łożyskowane na kulkowych łożyskach zakrytych, 5)ściany boczne wykonane ze stali zimnowalcowanej wyposażone w otwory do mocowania półek na specjalnych zaczepach z możliwością skręcania półek, górna półka skręcana trwale zapewniając sztywność regału, 6)półki ze stali zimnowalcowanej, przed zbytnim ugięciem wzmacniane tzw. żebrem, profil półki zabezpiecza przed przesunięciem się układanych dokumentów, 7)minimalna wartość maksymalnego obciążenia półek jednometrowych - 80 kg, 8)półki zabezpieczone przed przesuwaniem się dokumentów do tyłu co najmniej 10 centymetrowymi paskami blachy, 9)mechanizmy przesuwu wyposażone w blokadę, która zabezpiecza osobę znajdującą się w przejściu między regałami przed przypadkowym zgnieceniem, 10)odbojnice gumowe zabezpieczające przed zgnieceniem ręki przy całkowitym zsunięciu regałów, 11)konstrukcja podwozia regałów, korpusu, półki, panel ozdobny malowane proszkowo w kolorze RAL 9002, 12)panel ozdobny wyposażony w odpowiednie tabliczki do wsuwania oznakowań, 13)regały muszą posiadać atest higieniczny i atest klasyfikacji ogniowej lub świadectwo badań o trudnopalności regału lub jego elementów, oraz certyfikat zgodności lub deklaracje zgodności potwierdzającą, że oferowane regały spełniają wymagania zawarte w normie PN-M-78320:1978, PN-M-78321:1988 lub oświadczenie producenta o zgodności oferowanych regałów z Polskimi Normami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz OFERTA (oryginał), sporządzony według wzoru stanowiącego CZĘŚĆ III SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2.Z zastrzeżeniem pkt 1 zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1)terminy zakończenia poszczególnych etapów wykonania umowy mogą ulec przesunięciu: a)w przypadku wystąpienia siły wyższej, jeżeli jej zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, a wykonawca zgłosił zamawiającemu taką potrzebę niezwłocznie od jej zaistnienia, b)w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, 2)w przypadku zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na przesunięcie terminu zakończenia wykonania umowy, a wykonawca niezwłocznie po ich stwierdzeniu przedstawi zamawiającemu pisemny wniosek o przesunięcie terminu zakończenia realizacji poszczególnego etapu przedmiotu umowy wraz ze szczegółowym uzasadnieniem, 3)w przypadku przedłużenia się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, od których wyniku uzależnione jest przystosowanie pomieszczeń do rozmieszczenia i instalacji regałów, 4)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: a)wstrzymanie realizacji umowy przez zamawiającego, b)konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w schemacie rozmieszczenia regałów, 5)konieczność wykonania części prac w inny sposób niż założono w schemacie rozmieszczenia regałów, 6)rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Rezygnacja zamawiającego nastąpi w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia woli zamawiającego o odstąpieniu od części umowy, 7)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, 3.Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 4.Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa powyżej zobowiązana jest poinformować drugą stronę o zaistniałym fakcie niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 3 dni od dnia ich zaistnienia. 5.Z wnioskiem o zmianę postanowień zawartej umowy może wystąpić zarówno wykonawca jak i zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole pok. 302 od godziny 8:00 do 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 11:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.