Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Sosnowiec: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 120549 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II , ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660230, 2660251, faks 032 2663630,2660251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w zakresie dwóch pakietów: Pakiet nr 1- zakup i dostawa 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka/skaner/ksero/fax), 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka/skaner/ksero), 1 szt. drukarka komputerowa formatu A3, 15 szt. drukarek komputerowych formatu A4 spełniających wymagania techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ. Pakiet nr 2- zakup i dostawa 12 komputerów typu UMPC, spełniających wymagania techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiada koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, Pakiet nr 1 - co najmniej jedną dostawę drukarek komputerowych o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000PLN, Pakiet nr 2- co najmniej jedną dostawę komputerów przenośnych o wartości brutto nie mniejszej niż 25.000PLN, 3) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartość nie mniejszej niż 20 % ceny ofertowej, 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; d) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu; e) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Ocena techniczna - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II ul. Zapolskiej 3 41-218 Sosnowiec, Dział Administracyjno-Gospodarczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 08:30, miejsce: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II ul. Zapolskiej 3 41-218 Sosnowiec, Dział Administracyjno-Gospodarczy, pokój 0.35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Wdrażanie rozwiązań społeczeństwa informacyjnego w Centrum Pediatrii w Sosnowcu- II etap. Inwestycja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z EFRR w ramach RPO WSL.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: drukarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka/skane/ksero/fax), 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka/skaner/ksero), 1 szt. drukarka komputerowa formatu A3, 15 szt. drukarek komputerowych formatu A4, spełniających wymagania techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena techniczna - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: komputery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 12 komputerów typu UMPC, spełniających wymagania techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena techniczna - 25
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II
- dostawa implantów ortopedycznych
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Zakup i dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, monitorów, przełącznika sieciowego oraz urządzeń drukujących
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, przełączników i oprogramowania - w podziale na 5 zadań.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.