eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › zakup i dostawa równiarki drogowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Sieradz: zakup i dostawa równiarki drogowej
Numer ogłoszenia: 120533 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz, ul. Warcka 8, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8224843, fax 043 8224843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa równiarki drogowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do miejsca na terenie Gminy wskazanego przez Zamawiającego fabrycznie nowej równiarki drogowej. Wymagane parametry techniczne równiarki drogowej: 1)Silnik wysokoprężny chłodzony cieczą o mocy 120kW- 130kW., ilość cylindrów - 6 2)Skrzynia przekładniowa manualna lub manualna i automatyczna o ilości przełożeń min 6 do przodu i 3 do tyłu, sterowana elektronicznie. 3)Most napędowy tandem (6x4) z automatycznie załączanym mechanizmem No- Spin lub równoważny. 4)Układ hydrauliczny typu Load-Sensing, oparty na pompie głównej tłokowej 5)Układ hamulcowy hydrauliczny lub hydrauliczno - pneumatyczny dwuobwodowy z niezależnym obwodem hamulca awaryjnego. 6)Rama łamana. 7)Oś przednia wahliwa z pochyleniem kół. 8)Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego. 9)Masa maszyny z osprzętem 14000 -16000 kg Pozostałe urządzenia i wyposażenie 1)Lemiesz przedni skrętny o szerokości od 2700mm do 3200mm, kąt skrętu co najmniej 25 stopni w lewo, prawo, 2)Lemiesz środkowy pełno-obrotowy z hydraulicznie realizowanym wysuwem bocznym, ustawieniem kąta nachylenia i pochylenia, hydraulicznym systemem zabezpieczającym przeciw przeciążeniowym w układzie obrotu lemiesza 3)Zrywak tylny 4)dodatkowe wyjście hydrauliczne do podłączenia płyty wibracyjnej 5)Kabina ogrzewana, wentylowana, klimatyzowana, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, ogrzewane lusterka zewnętrzne, instalacja dla radia. 6)Oświetlenie zgodne z kodeksem drogowym oraz oświetlenie robocze. 7)Równiarka musi posiadać wszelkie wymagane przepisami na rynku polskim badania i certyfikaty dopuszczające ja do eksploatacji oraz posiadać znak CE, 8)Instrukcja obsługi równiarki w języku polskim. Warunki gwarancji i serwisu: 1)Gwarancja min 24 miesiące. 2)Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki do 48 godzin. 3)Naprawa serwisowa (gwarancyjna) u Zamawiającego, a w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu przewóz maszyny do naprawy na koszt Wykonawcy. 4)Po okresie upływu gwarancji Wykonawca zapewni serwis części zamiennych min przez 5 lat. Szkolenie obsługi Wykonawca przeszkoli teoretycznie i praktycznie w trakcie pracy równiarki (bezpłatnie) jedną wskazaną przez Zamawiającego osobę do obsługi równiarki będącej przedmiotem zamówienia. Odbiór oraz pierwsze uruchomienie zostanie dokonane w miejscu dostawy bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. Warunki płatności: 1)Zamawiający zapłaci Wykonawcy za zrealizowanie zamówienia 60% ceny ofertowej w terminie 30 dni od dnia złożenia faktury i protokółu odbioru. 2)40% wartości zamówienia wypłacona zostanie Wykonawcy w 2009r., z zastrzeżeniem pkt. 3. 3)Wykonawca złoży fakturę nie wcześniej niż 15 stycznia 2009r. Faktura zostanie zapłacona w terminie 30 dni od jej złożenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.22.10 - Równiarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.22.10.00 - Równiarki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5 000, 00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo oświadczenie, że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego (na formularzu stanowiącym załącznik nr 6.; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). c)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (na formularzu stanowiącym załącznik nr 7; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) d)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4.; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich e)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 5 dostaw nowych równiarek drogowych W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.. 4)złożyć oświadczenie, sporządzone wg Wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie składa Pełnomocnik lub wszyscy upoważnieni przedstawiciele Wykonawcy. 5)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz pok. Nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.