Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Tomaszów Lubelski: Dostawa lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych z terenu Gminy Tomaszów Lubelski
Numer ogłoszenia: 120510 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, ul. 29 Listopada 10, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6658920, fax 084 6658920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubelski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych z terenu Gminy Tomaszów Lubelski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w temperaturze referencyjnej 15o C do n/ w placówek oświatowych: 1. Szkoła Podstawowa w Jezierni , Jeziernia 1, 22 - 600 Tomaszów Lubelski ok. 10 000 litrów 2. Zespół Szkół Publicznych w Łaszczówce, ul. Spółdzielcza 2, 22 - 600 Tomaszów Lubelski ok. 18 000 litrów 3. Zespół Szkół Publicznych w Majdanie Górnym, Majdan Górny 46 A, 22 - 600 Tomaszów Lubelski ok. 22 000 litrów 4. Zespół Szkół Publicznych w Sabaudii, Sabaudia 47, 22 - 600 Tomaszów Lubelski ok. 15 000 litrów Całość dostaw( szacunkowa suma dostaw do w/w placówek oświatowych) ok.65 000 litrów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177) ze zmianami ( Dz. U. z 2006r. Nr 79 poz.551; z 2007r. Nr 82 poz.560 ) tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają koncesje na obrót paliwami płynnymi 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ) ze zmianami (Dz. U. z 2006r. Nr 79 poz.551; z 2007r. Nr 82 poz.560) 6. Zapoznają się z treścią SIWZ, projektem umowy oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia dokumentów ustawowych oraz dodatkowych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz. 605). 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Z w/w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust.1 ( spółka cywilna, konsorcjum ) wymagane jest złożenie: - W przypadku spółki cywilnej: pełnomocnictwa wystawionego przez wszystkich wspólników ( w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników) wskazującego na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego lub złożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika sposób reprezentacji. - W przypadku zgłoszenia się do udziału konsorcjum, wymagane jest złożenie pełnomocnictwa ( w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum) wskazującego na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, w której określone zostaną prawa i obowiązki poszczególnych przedsiębiorców. Potencjał techniczny i finansowy podmiotów występujących wspólnie będzie rozpatrywany razem, natomiast dokumenty potwierdzające, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu traktowane są oddzielnie - dokumenty określone w pkt. XII SIWZ każdy z uczestników podmiotów występujących wspólnie musi przedstawić osobno - nie złożenie przez poszczególnych uczestników podmiotów występujących wspólnie dokumentów określonych w pkt XII SIWZ oraz oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ skutkować będzie wykluczeniem z postępowania całego podmiotu. - Zgodnie z art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki( aktualność będzie oceniania na podstawie daty ważności określonej w dokumencie ). 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego druku - załącznik nr 1 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. 7. Dokumenty, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tzn. posiadają zaświadczenia o przeszkoleniu kierowców pojazdów przewożących materiały niebezpieczne- ADR. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy lub usługi zostały należycie wykonane. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 -8 Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. 29 Listopada 10 22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. 29 Listopada 10 22-600 tomaszów Lubelski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Modernizacja ujęcia wody w Podhorcach wraz ze stworzeniem systemu monitoringu i ograniczania strat wody
- Modernizacja ujęcia wody w Podhorcach wraz ze stworzeniem systemu monitoringu i ograniczenia strat wody
- "Rozbudowa budynku internatu - dobudowa dwóch klatek ewakuacyjnych konstrukcji stalowej, dostosowanie do wymogów ppoż. istniejącego budynku''
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do Kaszubskiego Dywizjonu SG w Gdańsku - Westerplatte, Placówki SG w Krynicy Morskiej, Placówki SG w Ustce, Grupy Zamiejscowej w Łebie w sezonie opałowym 2025/2026
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych z terenu Gminy Podegrodzie w sezonie grzewczym 2025/2026".
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W II PÓŁROCZU 2025 ROKU
- "Dostawa wraz z transportem oleju opałowego do kotłowni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5 w Lipsku"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do ogrzewania dwóch budynków Domu Pomocy Społecznej w Warzynie w II półroczu 2025 roku
- Dostawa oleju opałowego do ogrzewania szkół z terenu gminy Kawęczyn w roku 2025/2026
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.