eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczno › Remont i renowacja drogi leśnej leśnictwo Rutwica



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Tuczno: Remont i renowacja drogi leśnej leśnictwo Rutwica
Numer ogłoszenia: 120465 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno, ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2593147, fax 067 2593299.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/tuczno

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i renowacja drogi leśnej leśnictwo Rutwica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i odtworzenie rowów przydrożnych Odtworzenie istniejących przepustów pod drogą Remont odcinków rozmytej nawierzchni na drodze leśnej technologicznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6.000 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art.45 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007 r. Nr 82, poz. 560) , czyli w : 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z denia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 58102028470000110200390948 z dopiskiem wadium. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do ferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu moga brac udział Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ad 1/ 1. są uprwanieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadaja uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w tym względzie dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane tj. : a/kierownik budowy w specjalności drogowej lub konstrucyjno-budowlanej bez ograniczeń, z doświadczeniem w kierowaniu budową leśnych dróg gruntowych o konstrucji wzmacnianej geokratą i geowłókniną Kadra kierowania robotami musi posiadać : a. stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia), b. wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c. a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995 r - zaświadzczenie lub decyzje o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównwgo Inspektora nadzoru Budowlanego. Ad.2 a/ wykażą i udokumetują( referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ) wykonanie minimum trzech robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tzn. drogi gruntowe wzmocnione geokratą i geowłókniną i o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł każda b/ dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kiwalifikacje do wykonanania robót tj. specjaliści w zakresie budowy dróg, a zwłaszcza dróg gruntowych wzmacnianych geokratrą i geowłókniną, c/ dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówień tj. równiarki, zgarniarki, spycharki, walce pneumatyczne, zagęszczarki gruntu, środki transportu ciężarowego i dostawczego, dd zatrudniali w okresie 2 lat od ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w trym okresie, przeciętnie 10 pracowników pełnoetatowych rocznie. Ad.3/ 1. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie: a/ posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 700.000 zł, b/ posiadają ubezpieczoną działalnośc gospodarczą od OC na kwotę nie niższą , jak 300.000 zł. c/ osiągneli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótdzy, za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 2 mln zł rocznie. Ad. 4/ Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Z postępowania o udzieleniu zamówienia wyklucza się: 1/ wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, z szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem ojkoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 2/ wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, 3/ wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4/ osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w elu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5/ spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postęopowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 6/ spółki partnerski, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzieleniu zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 7/ spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełniopne w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8/ osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzjącego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9/ podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych czyny zabronione pod groźbą kary: 10/ wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3. 2, Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1/ wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzieleniu zamówienia są prace projektowane wynikające z miejscowych planów zagospodarowanioa przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, 2/ zlożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3/ nie zlożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, 4/ nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania dokonywana na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków zamawiajacy wymaga złozenia do oferty nastepujacycych świadczeń i dokumentów: /celowym jest aby dokumenty ofertyu złóżyć wg kolejności/ 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. kserokopia zaswiadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniającej do występowania w obrocie prawnym - zgodnie z art.27 - 31 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zaswiadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokona w terminie j.w.. 3.Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - okresie odpowiedzialności z tytułu rekojmi za wady wykonanych robót, - okresie gwarancji jakości na wykonane roboty, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, ubezpieczenia budowy od odpowiedzialności cywilnej, - terminie wykonania zamówienia, - opracowaniu planu BIOZ przed zawarciem umowy, - wykonaniu robót budowlanych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi ( DZ.U. z 2002 r. Nr 151 poz.1256), - dokona wizji lokalnej. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Uwaga Ww. oświadczenia zaleca się złożyć na jednej kartce w kolejności, jak przedstwia pkt.3 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie - zał. nr 4. 5. Wypełnione następujące załączniki: - oświadczenie w trybie art.24 uPzp - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, 6. Wykaz zrealizowanych podobnych robót. 7. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia oraz: a) zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, b) sposób rozliczenia za wykonane roboty / wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ/ 8. Kosztorys ofertowy 9.Kopia dowodu wniesienia wadium 10. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami lub kwalifikacjami oraz dla kadry kierowniczej sprawującej samodzielnie funkcje w budownictwie kopie wpisu na OLIIB. 11. Zaświadzenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne / US, ZUS / Kopie dokumentów musza być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/tuczno

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadlesnictwo Tuczno ul. Klasztorna 36 78-640 Tuczno.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Tuczno ul. Klasztorna 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.