To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-13
Koszalin: Sukcesywna dostawa komputerów
u
ż
ywanych.
Numer ogłoszenia: 120414 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32385 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa komputerów u ż ywanych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa u ż ywanych komputerów w zakresie okre ś lonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzu cenowym stanowi ą cym Zał ą cznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisuje nast ę puj ą cy kod Wspólnego Słownika Zamówie ń (CPV): 30213000-5 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup u ż ywanych komputerów i ich sukcesywna dostawa w okresie od podpisa nia umowy do http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?oglosz... 2016-03-30 14:14 http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?oglosz... 2016-03-30 14:14 http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index .php?oglosz... 1 z 7 31.10.2016 r. Rok produkcji komputerów nie mo ż e by ć wcze ś niejszy ni ż 2014, z okresem gwarancji minimum 8 miesi ę cy. Szczegółowy opis parametrów technicznych zawarty jest w F ormularzu cenowym - Zał ą cznik nr 2 do SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia b ę dzie wynosił ka ż dorazowo maksymalnie 14 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail) po podpisaniu umowy. Dostawa nast ą pi we wskazane miejsce przez Zamawiaj ą cego. Wykonawca jest obowi ą zany dostarczy ć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady door to door. 4. Dopuszcza si ę składanie ofert równowa ż nych na równowa ż ne urz ą dzenia o parametrach technicznych nie gorszych ni ż posiadaj ą wymienione w Formularzu cenowym (Zał ą cznik nr 2 do SIWZ). W przypadku zaoferowania urz ą dze ń równowa ż nych, Wykonawca zobowi ą zany jest przedstawi ć wraz z ofert ą jego szczegółow ą specyfikacj ę , z której w sposób nie budz ą cy ż adnej w ą tpliwo ś ci Zamawiaj ą cego winno wynika ć , i ż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych p arametrach technicznych, jako ś ciowych, funkcjonalnych oraz u ż ytkowych w odniesieniu do asortymentu okre ś lonego przez Zamawiaj ą cego w Formularzu cenowym (Zał ą cznik nr 2 do SIWZ). 5. Wymienione w tre ś ci Zał ą cznika nr 2 urz ą dzenia musz ą odpowiada ć i posiada ć atesty Polskich Norm oraz je ż eli jest to wymagane atesty Pa ń stwowego Zakładu Higieny. W przypadkach artykułów, które odpowiadaj ą rozporz ą dzeniu Ministra Pracy, Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 roku w sprawach zasadniczych wymaga ń dla sprz ę tu elektrycznego (Dz.U.nr 49 z 2003 poz 414), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/ EWG, artykuły te winny posiada ć certyfikat bezpiecze ń stwa CE..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLBIT Bartosz Polender, ul. Słoneczny Sad 4h, 72-002 Dołuje, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18419,25
Oferta z najniższą ceną: 18419,25 / Oferta z najwyższą ceną: 18419,25
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Remonty bieżące ulic Miasta Koszalina"
- Dostawa i montaż mebli oraz krzeseł na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- "Wykonywanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji o charakterze elektroenergetycznym w obiektach budowlanych PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, oraz pilnych robót elektroenergetycznych".
- Przebudowa DW 173 w m. Ostrowice
- Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych do apteki szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów wraz z macierzą na potrzeby SPZOZ w Pniewach
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość"
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na IV części
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.