eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinSukcesywna dostawa komputerów u ż ywanych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Koszalin: Sukcesywna dostawa komputerów u ż ywanych.
Numer ogłoszenia: 120414 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32385 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa komputerów u ż ywanych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa u ż ywanych komputerów w zakresie okre ś lonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzu cenowym stanowi ą cym Zał ą cznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisuje nast ę puj ą cy kod Wspólnego Słownika Zamówie ń (CPV): 30213000-5 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup u ż ywanych komputerów i ich sukcesywna dostawa w okresie od podpisa nia umowy do http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?oglosz... 2016-03-30 14:14 http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?oglosz... 2016-03-30 14:14 http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index .php?oglosz... 1 z 7 31.10.2016 r. Rok produkcji komputerów nie mo ż e by ć wcze ś niejszy ni ż 2014, z okresem gwarancji minimum 8 miesi ę cy. Szczegółowy opis parametrów technicznych zawarty jest w F ormularzu cenowym - Zał ą cznik nr 2 do SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia b ę dzie wynosił ka ż dorazowo maksymalnie 14 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail) po podpisaniu umowy. Dostawa nast ą pi we wskazane miejsce przez Zamawiaj ą cego. Wykonawca jest obowi ą zany dostarczy ć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady door to door. 4. Dopuszcza si ę składanie ofert równowa ż nych na równowa ż ne urz ą dzenia o parametrach technicznych nie gorszych ni ż posiadaj ą wymienione w Formularzu cenowym (Zał ą cznik nr 2 do SIWZ). W przypadku zaoferowania urz ą dze ń równowa ż nych, Wykonawca zobowi ą zany jest przedstawi ć wraz z ofert ą jego szczegółow ą specyfikacj ę , z której w sposób nie budz ą cy ż adnej w ą tpliwo ś ci Zamawiaj ą cego winno wynika ć , i ż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych p arametrach technicznych, jako ś ciowych, funkcjonalnych oraz u ż ytkowych w odniesieniu do asortymentu okre ś lonego przez Zamawiaj ą cego w Formularzu cenowym (Zał ą cznik nr 2 do SIWZ). 5. Wymienione w tre ś ci Zał ą cznika nr 2 urz ą dzenia musz ą odpowiada ć i posiada ć atesty Polskich Norm oraz je ż eli jest to wymagane atesty Pa ń stwowego Zakładu Higieny. W przypadkach artykułów, które odpowiadaj ą rozporz ą dzeniu Ministra Pracy, Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 roku w sprawach zasadniczych wymaga ń dla sprz ę tu elektrycznego (Dz.U.nr 49 z 2003 poz 414), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/ EWG, artykuły te winny posiada ć certyfikat bezpiecze ń stwa CE..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLBIT Bartosz Polender, ul. Słoneczny Sad 4h, 72-002 Dołuje, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18419,25

  • Oferta z najniższą ceną: 18419,25 / Oferta z najwyższą ceną: 18419,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.