eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › STAŁA FIZYCZNA OCHRONA OBIEKTU SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH W MACIEJEWIE GMINA OSIEK MAŁY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Koło: STAŁA FIZYCZNA OCHRONA OBIEKTU SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH W MACIEJEWIE GMINA OSIEK MAŁY
Numer ogłoszenia: 120412 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STAŁA FIZYCZNA OCHRONA OBIEKTU SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH W MACIEJEWIE GMINA OSIEK MAŁY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała fizyczna ochrona obiektu Składowiska Odpadów Komunalnych w Maciejewie gmina Osiek Mały, która obejmuje: 1) całodobową ochronę obiektu przez co najmniej jednego licencjowanego pracownika ochrony, 2) zabezpieczenie obiektu przed włamaniem, dewastacją, kradzieżą i zniszczeniem mienia, aktami wandalizmu, zakłócenia ładu i porządku, zgodnie z posiadaną koncesją, 3) zabezpieczenie obiektu i mienia w nim się znajdującego przed działaniem osób trzecich w sytuacjach innego zagrożenia, w szczególności pożaru, zalaniem wodą itp. oraz niedopuszczenie wstępu osób nieuprawnionych do chronionego obiektu, 4) dysponowanie grupą interwencyjną, pracownikami ochrony zatrudnionymi wyłącznie na podstawie umowy o pracę, posiadającymi licencję pierwszego stopnia, znającymi ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy medycznej oraz sprawowanie profilaktyki przeciwpożarowej a także uzbrojonymi i wyposażonymi w środki samoobrony stosownie do zadań, 5) pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w czasie realizacji usług ochrony mienia; pełna odpowiedzialność materialna odnosi się również do poszkodowanych osób trzecich, 6) w razie zagrożenia mienia w strzeżonym obiekcie podjęcie czynności zmierzających do zapobieżenia powstania szkody, a w razie jej zaistnienia, do ograniczenia jej rozmiarów oraz do natychmiastowego powiadomienia Zleceniodawcy, Policji, ewentualnie Straży Pożarnej, 7) w przypadku zaistnienia włamania i kradzieży mienia sporządzenie protokołu szkód, określenie ostatecznej wartości skradzionych lub uszkodzonych przedmiotów zobowiązanie się do pokrycia straty w ciągu 2 miesięcy od daty zakończenia policyjnego dochodzenia, 8) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy będą brać udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki : 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) w okresie 3 lat licząc od ogłoszenia przetargu wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi polegające na stałej fizycznej ochronie budynków użyteczności publicznej przez okres co najmniej 6 miesięcy i wartości minimum 60.000 zł brutto każda, 3) do ochrony obiektu dysponują pracownikami własnymi lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu pracowników w wieku poniżej 50 lat, którzy posiadają minimum licencję pierwszego stopnia pracownika ochrony, 4) pracownicy ochrony będą jednolicie umundurowani i zostaną wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego oraz łączność bezprzewodową, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) dysponują grupę interwencyjną - czas przyjazdu do 20 minut od zgłoszenia, 6) usługi objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców wyłącznie w zakresie zapewnienia współdziałania grupy interwencyjnej, 7) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w pkt 2, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 8) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005 roku Nr 145. poz. 1221 z późn. zm.), 9) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wyso?kości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1 każdy Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz co najmniej 2 usług polegających na stałej ochronie fizycznej budynków użyteczności publicznej i wartości minimum 60.000 zł brutto każda przez okres co najmniej 6 miesięcy, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od ogłoszenia przetargu - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy - według uznania Wykonawcy), 3) wykaz osób posiadających uprawnienia pracowników ochrony fizycznej przeznaczonych do wykonania przedmiotowego zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - na Załączniku Nr 3, 4) kserokopie aktualnych licencji pracowników ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia dla osób przeznaczonych do wykonania zamówienia publicznego. 5) zakres rzeczowy oraz wartość usług, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), z zachowaniem zapisu ust. 1 pkt 6 i 7 SIWZ - na Załączniku Nr 4, 6) zobowiązanie o gotowości współpracy w przypadku udostępnienia przez inny podmiot, osób posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z podpisanym oświadczeniem, który stanowi Załącznikiem Nr 5, 7) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, 8) aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumen?tu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł oraz zobowiążą się do przedłużenia w/w ubezpieczenia na okres obowiązywania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12 - Sekretariat Burmistrza Miasta- pok 09 - na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.