eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO sPEC. pSYCH zoz WłODZI, UL. aLEKSANDROWSKA 159

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Łódź: dOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO sPEC. pSYCH zoz WłODZI, UL. aLEKSANDROWSKA 159
Numer ogłoszenia: 1203 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302857 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO sPEC. pSYCH zoz WłODZI, UL. aLEKSANDROWSKA 159.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 . Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy opis znajduje się w zał. Nr 2 do SIWZ 2. Zamawiający informuje, Ze ze względu na specyfikę zamówienia -do opisu przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych -art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w związku z tym Zamawiający w tych pozycjach dopuszcza mozliwość złożenia oferty równoważnej. 3. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna przedmiot zamówienia zgodny: m.in. składem chemicznym, przeznaczeniem, stężeniem itp. zgodny z dołączonym do SIWZ opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty na artykuły równoważne, wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty ulotki lub naklejki z opakowania, biuletyn lub inne materiały zawierające informację dotyczące danego środka, w tym informujący o jego przeznaczeniu i sposobie działania, uSytkowania lub inny dokument potwierdzający, iz oferowany środek ma działanie równoważne. 2. Miejsce realizacji - Magazyn szpitala w Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 a. Dostawę asortymentu do siedziby zamawiającego (do Magazynu Spec. Psych. ZOZ) zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. b. Towar będzie dostarczany w godzinach od 8:00 do 13:30 ,w dni robocze od poniedziałku do piątku c. Rozładunek z samochodu wraz wniesieniem na wskazane miejsce każdej partii materiału odbywac się będzie przez pracowników wykonawcy, a jeśli korzysta z usług firm przewozowych przez pracowników firmy. d. W razie reklamacji ilościowych bądź jakościowych oferent będzie je uwzględniał na swój koszt do 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji e. Gwarancji podlegają uszkodzenia powstałe w czasie transportu f. Dostawca zobowiązuje się w przypadku reklamacji wymienić towar na wolny od wad w najkrótszym terminie tj. do 7 dni. g.Dostawca samodzielnie nie może dokonać jakichkolwiek podmian asortymentu zamówienia towaru h.Terminowa realizacja zamówień składanych telefonicznie lub faksem: dopuszcza się realizację zamówienia w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia- w umówionym wcześniej terminie po złożeniu zamówienia. i.Oferta asortymentowa musi być pełna i wyczerpująca. j. Dostarczony towar musi mieć okres ważności: co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy 3.Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie zamówienia przez podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ISATIS S.C., Solec 7, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80156,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46438,70

  • Oferta z najniższą ceną: 46438,70 / Oferta z najwyższą ceną: 94733,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.