eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiBUDOWA MIKROINSTALACJI PROSUMENCKICH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-12

Międzyrzec Podlaski: BUDOWA MIKROINSTALACJI PROSUMENCKICH
Numer ogłoszenia: 120391 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzec Podlaski , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3712496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA MIKROINSTALACJI PROSUMENCKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz na budynkach mieszkańców gminy Międzyrzec Podlaski, w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej zgodnie z: a) Programem funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ lub specyfikacją); b) przedmiotową Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; c) wiedzą i sztuką budowlaną. 2) Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje montaż urządzeń fotowoltaicznych o zainstalowanej mocy elektrycznej do 40 kW (260 Wp) na obiektach: a) niebędących obiektami użyteczności publicznej: Zestaw fotowoltaiczny o mocy do 2,6 kW - 2 kpl; Zestaw fotowoltaiczny o mocy do 3,12 kW - 10 kpl; Zestaw fotowoltaiczny o mocy do 4,16 kW - 3 kpl; Zestaw fotowoltaiczny o mocy do 5,2 kW - 1kpl; b) użyteczności publicznej: Zestaw fotowoltaiczny o mocy do 38,4 kW - 1kpl; Zestaw fotowoltaiczny o mocy do 22,8 kW - 1kpl. w skład każdego zestawu wchodzi odpowiednia ilość: paneli, inwerter, skrzynek przyłączeniowych (kompletnych); konektorów, kabli solarnych, konstrukcji montażowych, komplet uziemienia. 3) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania i zabezpieczenia, z zachowaniem najwyższej staranności, terenu budowy, w tym uzgodnienia z właścicielami budynków terminu wykonywania prac; b) przygotowania dokumentacji zgłoszeniowej do właściwego Zakładu Energetycznego w związku z założona instalacją fotowoltaiczną c) założenia instalacji odgromowej konstrukcji fotowoltaicznych; d) wykonanie instalacji uziemienia konstrukcji fotowoltaicznych; e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, f) niezbędnego zabezpieczenia terenu budowy w zakresie p.poż, bhp, g) przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym pomiarów powykonawczych, ekspertyz technicznych obiektu użyteczności publicznej pod względem wykorzystania budynku do montażu instalacji fotowoltaicznych, certyfikatów wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru, h) zgłoszenia zamawiającemu robót budowlanych do odbioru końcowego oraz uczestniczenia w czynnościach odbiorowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 14. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. 15. Wadium musi być wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. w dniu 27.08.2015 roku, do godz. 09:00 oraz: a) Wadium może być wniesione w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 uPzp. b) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (z podaniem nr NIP wpłacającego oraz tytułem: wadium mikroinstalacje prosumenckie) na rachunek w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim nr konta 85803900060000000004430006 zaś wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego wykazu robót potwierdzającego wykonanie co najmniej 10 robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, rozumianych jako wykonanie min. 10 instalacji fotowoltaicznych, w tym co najmniej 7 instalacji o mocy min. 3 kW każda oraz co najmniej 3 instalacje o mocy min. 40 kW każda instalacja i o łącznej wartości robót minimum 150.000,00 zł brutto, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania robót z jednoczesnym załączeniem dowodów (poświadczenie lub inny dokument - można przedłożyć jeden dla min. 10 mikroinstalacji lub kilka, gdzie suma wykonanych robót wynosi 10 mikroinstalacji) określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego wykazu określającego iż Wykonawca dysponuje 4 osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z uwzględnieniem min. 2 pracowników fizycznych i min. 1 osoby posiadającej certyfikat UDT w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz min. 1 osoby z uprawnieniami projektanta w branży elektrycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonej opłaconej polisy o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (łącznie z dowodem zapłaty składki)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 10 robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, rozumianych jako wykonanie min. 10 instalacji fotowoltaicznych, w tym co najmniej 7 instalacji o mocy min. 3 kW każda oraz co najmniej 3 instalacje o mocy min. 40 kW każda instalacja i o łącznej wartości robót minimum 150.000,00 zł brutto, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania robót z jednoczesnym załączeniem dowodów (poświadczenie lub inny dokument - można przedłożyć jeden dla min. 10 mikroinstalacji lub kilka, gdzie suma wykonanych robót wynosi 10 mikroinstalacji) określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający nie wymaga informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (oryginalne lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienie tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku oryginałów umów np. najmu/ użyczenia - zostaną one zwrócone dla Wykonawcy na jego pisemny wniosek, zaś kopie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego za zgodność z oryginałem, złożone do akt sprawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - termin wykonania zamówienia - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmiedzyrzecpodlaski.bip-gov.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne jest realizowana z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania: 321 -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej- w zakresie budowy mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących odnawialne źródła energii, służących do wytwarzania energii, w szczególności energii elektrycznej lub cieplnej. Tytuł projektu: Energia ze słońca- Budowa mikroinstalacji prosumenckich w gminie Międzyrzec Podlaski.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.