Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-21
Krasnystaw: Dostawa warzyw świeżych, ziemniaków, jabłek
Numer ogłoszenia: 120353 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 0 82 576 32 15, faks 0 82 576 10 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw świeżych, ziemniaków, jabłek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostaje podzielone na trzy odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. 1. Przedmiotem Części 1 - Dostawa warzyw świeżych jest dostawa warzyw świeżych na potrzeby kuchni DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Częstotliwość dostaw - codziennie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 700 do 900. 2. Przedmiotem Części 2 - Dostawa ziemniaków jest dostawa ziemniaków, w tym sezonowo ziemniaków młodych na potrzeby kuchni DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Ziemniaki odmian jadalnych, sortowane pod względem wielkości. Częstotliwość dostaw - w miarę potrzeb. 3. Przedmiotem Części 3 - Dostawa jabłek jest dostawa jabłek krajowych, różne odmiany, na potrzeby kuchni DPS dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Częstotliwość dostaw - w miarę potrzeb. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Załącznik nr 2 odrębny dla każdej z wydzielonych Części. Załączniki są integralnym elementem SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.21.21.00-1, 03.22.23.21-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów, to wówczas Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów, na dowód oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie
ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie- SEKRETARIAT ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części 1 - Dostawa warzyw świeżych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części 1 - Dostawa warzyw świeżych jest dostawa warzyw świeżych na potrzeby kuchni DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Częstotliwość dostaw - codziennie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 700 do 900..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części 2 - Dostawa ziemniaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części 2 - Dostawa ziemniaków jest dostawa ziemniaków, w tym sezonowo ziemniaków młodych na potrzeby kuchni DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Ziemniaki odmian jadalnych, sortowane pod względem wielkości. Częstotliwość dostaw - w miarę potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części 3 - Dostawa jabłek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części 3 - Dostawa jabłek jest dostawa jabłek krajowych, różne odmiany, na potrzeby kuchni DPS dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Częstotliwość dostaw - w miarę potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2026 r.
- Przebudowa lub doposażenie istniejących, przynależących do żłobków lub klubów dziecięcych placów zabaw w Mieście Krasnystaw w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 w Żłobku Miejskim
- Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica od km 1+516 do km 5+097 dł. 3,581 km
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Opolu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





