eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkolnym oraz dostawa i montaż centrali wentylacyjnej w sali gimnastycznej w Ozimku, ul.Częstochowska 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Ozimek: Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkolnym oraz dostawa i montaż centrali wentylacyjnej w sali gimnastycznej w Ozimku, ul.Częstochowska 24
Numer ogłoszenia: 120322 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Ozimku, ul. Częstochowska 24, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 077 4651918, 4436400, fax 077 4436450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.ozimek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkolnym oraz dostawa i montaż centrali wentylacyjnej w sali gimnastycznej w Ozimku, ul.Częstochowska 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkolnym oraz dostawa i montaż centrali wentylacyjnej w sali gimnastycznej w Ozimku, ul. Częstochowska 24 rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania instalacji centralnego ogrzewania, 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: 2.1. - Dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne, oraz dwoma pracownikami fizycznymi - instalatorami . 2.2. - Udokumentowanie zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 3 robót z zakresu budowy lub remontu instalacji c.o. o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każdej z nich , w tym jednej roboty w technologii z rur wielowarstwowych z tworzywa PEXc/AI/PEXb, oraz przedstawienie referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie. 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: 3.1.Posiadanie zdolności kredytowej w wysokości min. 50.000 zł lub posiadanie środków własnych na koncie bankowym w wysokości min. 50.000 zł. 3.2. Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne 4. Udzielenie minimum 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. 5. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia- 100.000,-zł, 6. Wniiesienie wadium w wysokości: 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w pieniądzu, w poręczeniach bankowych i spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych oraz poręczeniach o których mowa w art.45ust.6 pkt 5 ustawy PZP .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3. wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia zawierający: imię, nazwisko, zawód, rodzaj i numer posiadanych uprawnień - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 4. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie, wg zał. nr 4 do SIWZ z podaniem ich nazwy, lokalizacji, daty wykonania (data odbioru robót), wartości i zakresu robót, nazwy i adresu inwestora . 5. kserokopia uprawnień kierownika budowy przewidzianego do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenia o wpisie ich na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 6. polisa OC ( odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,- zł, 7. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 8. dowód wniesienia wadium. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 97
  • 2. Długość okresu gwarancji - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.ozimek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Ozimku, Ozimek, ul. Częstochowska 24, tel. 077/46-51-918, fax 077/ 44 36 450, e-mail : zsozimek@wodip.opole.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 12:30, miejsce: Zespół Szkół w Ozimku, Ozimek, ul. Częstochowska 24, sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.