Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-21
Łódź: Dostawa jałowych folii opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, nici chirurgicznych, leków p/nowotworowych i narkotycznych oraz utrwalacza do badań cytologicznych i ostrzy chirurgicznych z podziałem na 8 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP 36 2013
Numer ogłoszenia: 120303 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pirogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jałowych folii opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, nici chirurgicznych, leków p/nowotworowych i narkotycznych oraz utrwalacza do badań cytologicznych i ostrzy chirurgicznych z podziałem na 8 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP 36 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Leki II Leki p/nowotworowe III Szwy różne IV Opatrunek z folii poliuretanowej i włókniny do zaopatrywania wkłuć V Opatrunek specjalistyczny VI Leki p/nowotworowe VII Ostrza chirurgiczne jednorazowego użycia do strzygarki VIII Utrwalacz do badań cytologicznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 9 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tj. posiadają zezwolenie/koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta - zezwolenia na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa (w tym Ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy pakietów I - II, VI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenia wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - dotyczy pakietów III-V, VII-VIII (wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ) b) Ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy pakietów I - II, VI (wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ) Materiałów informacyjnych w języku polskim / przetłumaczonych na język polski (np. ulotki, kserokopie stron katalogowych) potwierdzających wszystkie wymagane w SIWZ parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów. Wykonawca winien w niniejszych materiałach podpisać którego pakietu i pozycji dotyczą oraz zaznaczyć wymagane parametry - dotyczy pakietów IV-V Instrukcje użytkowania z opakowań handlowych na każdy rodzaj nici w języku polskim oraz kserokopie katalogu potwierdzające parametry oferowanych nici poświadczone za zgodność z oryginałem- dotyczy pakietu III Próbek zaoferowanego asortymentu w ilości po 2 szt. - dotyczy pakietu IV, Aktualnej karty charakterystyki oferowanego produktu - dotyczy pakietu II, VI
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37, Dział Zamówień Publicznych - Pałacyk I piętro,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37, Dział Zamówień Publicznych - Pałacyk I piętro,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I, II, VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 2 , nr 3 i zał nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet III - Szwy różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet IV - V Opatrunek z folii poliuretanowej i włókniny do zaopatrywania wkłuć - Pakiet IV Opatrunek specjalistyczny - Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 5 do nr 6do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet VII- VIII Ostrza chirurgiczne jednorazowego użycia do strzygarki- Pakiet VII Utrwalacz do badań cytologicznych - Pakiet VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 8 do nr 9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 47/D/25 Sukcesywne dostawy soczewek wewnątrzgałkowych wraz z dzierżawą biometru optycznego
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi w roku akademickim 2025/2026.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu "Magazynier - Operator wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia " dla wychowanków i klientów Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Łodzi
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej PCV na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
- Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Usługa walidacji sprzętów dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Sprzedaż i dostawa materiałów szewnych.
- "Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
- zakup i dostawy materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - trzecie postępowanie
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.