Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-04
Chrzanów: Wdrożenie systemu intranetowego
Numer ogłoszenia: 120241 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Chrzanowie , ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6247777, 6247034, faks 032 6239428, 6247032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Powiatowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu intranetowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wdrożenie systemu intranetowego - wykonanie systemu intranetowego zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, dostawa serwera, dodatkowych dysków i licencji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.10.00-7, 72.42.20.00-4, 48.82.00.00-2, 48.21.80.00-9, 30.23.60.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda na podstawie art. 44 PZP oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda na podstawie art. 44 PZP oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j. w.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j. w.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j .w.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć: A. ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. B. Kosztorys szczegółowy (wyceniony pakiet) + zał. nr 2 A (specyfikacja techniczna dla pakietu 1) lub/i zał. nr 2 B (specyfikacja techniczna dla pakietu 2) C. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty np: Pełnomocnictwo do podpisywania oferty( jeżeli dotyczy)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: dla pakietu 1 (wykonanie systemu intranetowego zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego) - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca powinien wykazać się co najmniej dwoma zrealizowanymi zamówieniem w zakresie wdrożenia systemu intranetowego, w tym jednym dla klienta z sektora publicznego. Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: dla pakietu 2 - Firmowe materiały informacyjne (w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dla pakietu 1 - 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiana może dotyczyć możliwości przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zwłoki ze strony Zamawiającego, o którym mowa w §2 istotnych postanowień umowy dla pakietu 1: 1). Termin realizacji umowy: od 60 dni od daty zawarcia umowy. 2). Za termin realizacji przedmiotu umowy rozumie się datę podpisania przez obie strony protokołu odbioru. 3). Termin, o którym mowa w ust. 1 może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z przestojów leżących po stronie Zamawiającego tj. na przykład nie zostanie zrealizowane zamówienie dotyczące dostawy serwera, o którym mowa w pakiecie 2 w terminie określonym w SIWZ. Okres przesunięcia terminu wykonania zamówienia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, paw.D, II p., Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (pawilon D, 2 piętro, pok. nr 214), ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemu intranetowego zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.10.00-7, 72.42.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer, dodatkowe dyski, licencja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00-2, 48.21.80.00-9, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19.
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb: sprzedaży nieruchomości, ustanowienia służebności gruntowej, renty planistycznej.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA II PIĘTRZE ORAZ MODERNIZACJA TOALETY OGÓLNODOSTĘPNEJ NA PARTERZE W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2 W CHRZANOWIE
- Dostawa leku Cladribinum dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie - pilny zakup
- Modernizacja i remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Chrzanowie.
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Chrzanów.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- Dostawa serwerów, macierzy dyskowych i półek dyskowych do macierzy.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- Zakup serwerów NAS z wyposażeniem w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Dostawa sprzętu medycznego diagnostycznego i rehabilitacyjnego
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.