Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Warszawa: Wykonanie termorenowacji (docieplenia) ścian zewnętrznych budynków nr: IV, V, VI, VII i XII wraz z modernizacją instalacji odgromowej
Numer ogłoszenia: 120223 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologii Elektronowej, Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5487700, fax 022 8470631.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ite.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termorenowacji (docieplenia) ścian zewnętrznych budynków nr: IV, V, VI, VII i XII wraz z modernizacją instalacji odgromowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na docieplenie oraz modernizację instalacji odgromowej budynków wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorys ślepy z przedmiarem robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 252.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się wykonawcy którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Wykażą, że dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem zdolnym do realizacji zamówienia, w liczbie minimum 20 osób, gwarantujących sprawny i terminowy przebieg prac. Wykaz zatrudnionych osób powinien uwzględniać podział na ich specjalności: tynkarz, murarz, malarz, robotnik, elektryk i inne. 3.Wykażą, że w liczbie ww. osób zatrudniają minimum dwie osoby posiadające uprawnienia: a)budowlane, będącą jednocześnie kierownikiem robót (kopia uprawnień oraz ważna kopia zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzona za zgodność przez właściciela firmy lub osobę uprawnioną do reprezentowania firmy), b) elektryczne (kopia ważnych uprawnień potwierdzona za zgodność przez właściciela firmy lub osobę uprawnioną do reprezentowania firmy). 4.Przedstawią certyfikat poświadczający przeszkolenie w zakresie oferowanego systemu technologii wykonywania i zastosowania dociepleń, wydany przez producenta systemu. System powinien posiadać Europejską Aprobatę Techniczną (ETA, ang. European Technical Approval) dopuszczającą system do stosowania na budowach wszystkich krajów Unii Europejskiej. 5.Wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 5 prac budowlanych związanych z wykonawstwem dociepleń ścian zewnętrznych budynków o wartościach netto nie mniejszych niż 500 000,00 PLN. Wykaz tych prac powinien zawierać wartość netto tych prac, datę i miejsce wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.Wykażą na podstawie informacji z banku w którym posiadają rachunek, że dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN. 7.Wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej obejmującej odpowiedzialność deliktową i kontraktową w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niz 500 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwgo oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4.Aktualna informacja z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5.Podpisane oświadczanie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast powyższych dokumentów składa odpowiednio dokument lub dokumenty określone w § 2. Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. Zdolność techniczna- wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykwalifikowanego personelu. 2.Wykaz osób z uprawnieniami wraz z wymaganymi dokumentami. 3.Certyfikat 4.Wykaz wykonanych prac Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Informacja z banku (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Jakość techniczna - 25
- 3. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ite.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-668 Warszawa, Al. Lotników 32/46, bud. VI pok. 207 w godzinach od 9:00 do 14:00. Opłata za siwz w wersji papierowej wynosi 28,50 PLN + 22% VAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Instytut Technologii Elektronowej, 02-668 Warszawa, Al. Lotników 32/46, bud. VI pok. 207..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Wykonanie dostawy i montażu rozdzielnicy SN 15 kV dla Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja sieci ciepłowniczej oraz sieci ciepłej wody użytkowej i sieci zimnej wody zasilającej Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu XII
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Cekcyn
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Wymiana klimatyzacji w budynku biurowym L [lokalizacja: ul. Powsińska 69/71, Warszawa]
więcej: Inne instalacje elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.