eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych przeglądów rocznych, pięcioletnich budynków wielorodzinnych mieszkalnych, przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych, przeglądów i kontroli szczelności instalacji gazowej i aparatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Bydgoszcz: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych przeglądów rocznych, pięcioletnich budynków wielorodzinnych mieszkalnych, przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych, przeglądów i kontroli szczelności instalacji gazowej i aparatów gazowych, przewodów kominowych oraz wykonanie dwóch kontroli okresowych w zakresie budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2.000 m2 oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1.000 m2 - zasobów należących do Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 120180 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Gackowskiego 1B, 85-137 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3201410, faks 052 3201420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. zgodnie z art. 3 ust 1 pkt 3 lit c Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych przeglądów rocznych, pięcioletnich budynków wielorodzinnych mieszkalnych, przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych, przeglądów i kontroli szczelności instalacji gazowej i aparatów gazowych, przewodów kominowych oraz wykonanie dwóch kontroli okresowych w zakresie budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2.000 m2 oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1.000 m2 - zasobów należących do Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - wykonanie przeglądów rocznych i 5-letnich technicznych obiektów budowlanych. Zadanie 2 - wykonanie przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych obiektów budowlanych. Zadanie 3 - wykonanie przeglądów i kontroli szczelności instalacji gazowej i aparatów gazowych. Zadanie 4 - wykonanie przeglądów przewodów kominowych. Zadanie 5 - wykonanie dwóch kontroli okresowych w zakresie budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2.000 m2 oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1.000 m2. Terminy wykonania oraz zakres przeglądów i kontroli zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę zgodnie z § 7 ust. 1 Umowy. Przegląd pięcioletni: Gackowskiego 3A ( 40 mieszkań), Gackowskiego 1B (32 mieszkania, 2 lokale usługowe), Głowackiego 18 (34 mieszkania). Przeglądy roczne: Sowia 1 (65 mieszkań), Sowia 3 ( 87 mieszkań, 2 lokale usługowe), Huzarska 1 (36 mieszkań ), Huzarska 3 ( 52 mieszkania), Huzarska 7 (32 mieszkania), Gackowskiego 1A (32 mieszkania), Gackowskiego 1C (72 mieszkania, 6 lokali usługowych), Gieryna 1 ( 145 mieszkań, 6 lokali usługowych), Bora-Komorowskiego 24 (111 mieszkań), Bora-Komorowskiego 49 (48 mieszkań), Bora-Komorowskiego 51 (35 mieszkań), Bora-Komorowskiego 53 (56 mieszkań, 2 lokale usługowe). Przegląd, co najmniej dwa razy w roku: Sowia 3, Bora-Komorowskiego 24. Wszystkie budynki są 4 kondygnacyjne i zostały wykonane w technologii murowanej tradycyjnej. Pomiędzy budynkami Huzarska 1 i 3 znajduje się garaż podziemny na 50 miejsc postojowych, który również podlega przeglądowi. Mieszkania w budynku przy ul. Gieryna 1 są ogrzewane indywidualnymi kociołkami gazowymi dwufunkcyjnymi, budynki przy ul. Sowiej 1, Sowiej 3 oraz Huzarskiej 7 zostały wyposażone w kotłownie gazowe, pozostała część budynków ogrzewana jest z miejskiej sieci ciepłowniczej KPEC. Zakres przeglądów określają przywołane przepisy. Protokoły z przeglądu należy wykonać w oparciu o wzory załączone do SIWZ jako załącznik Nr 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub w innej formie działania. 3. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, Wykonawcy współubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących wspólnie Wykonawców. 4. Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych Wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się Wykonawców. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Części VII SIWZ składają wszyscy współubiegający się o zamówienie Wykonawcy. 5. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 6. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się nadto Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy : 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 9. Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiającego, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie - według załącznika Nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 3 do SIWZ. 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według formularza stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane załączniku Nr 4, mające uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.btbs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 85-137 Bydgoszcz, ul. Gackowskiego 1B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba BTBS Sp. z o.o. 85-137 Bydgoszcz, ul. Gackowskiego 1B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.