eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Wykonanie remontu pomieszczeń szpitala

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Pleszew: Wykonanie remontu pomieszczeń szpitala
Numer ogłoszenia: 120151 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82019 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900, 7420903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń szpitala.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: Remont dyżurki lekarskiej i dyżurki pielęgniarskiej oraz gabinetu ordynatora - OIOM 1) Wymiana podłogi na wykładziny bezspoinowe 2) Wymiana płytek ceramicznych na ścianach 3) Wymiana umywalek i baterii umywalkowych 4) Malowanie sufitu 5) Gipsowanie i malowanie ścian 6) Malowanie drzwi 7) Malowanie grzejników 8) Wymiana lamp jarzeniowych Remont poradni leczenia bólu Gabinet 1 1) Wymiana umywalki i baterii umywalkowej 2) Gipsowanie i malowanie sufitu i ścian 3) Malowanie drzwi 4) Malowanie grzejnika 5) Wymiana lamp jarzeniowych Gabinet 2 1) Wymiana podłogi na wykładziny bezspoinowe 2) Wymiana płytek ceramicznych na ścianach 3) Wymiana umywalki i baterii umywalkowej 4) Gipsowanie i malowanie sufitu i ścian 6) Malowanie drzwi 7) Malowanie grzejnika 8) Wymiana lamp jarzeniowych Remont gabinetu psychologa 1) Wymiana podłogi na wykładziny bezspoinowe 2) Wymiana płytek ceramicznych na ścianach 3) Wymiana umywalki i baterii umywalkowej 4) Gipsowanie i malowanie sufitu i ścian 5) Malowanie drzwi 6) Malowanie grzejnika 7) Wymiana lamp jarzeniowych Remont poradni urologicznej Gabinet 1 1) Wymiana podłogi na wykładziny bezspoinowe 2) Wymiana płytek ceramicznych na ścianach 3) Wymiana umywalki i baterii umywalkowej 4) Gipsowanie i malowanie sufitu i ścian 5) Malowanie drzwi 6) Malowanie grzejnika 7) Wymiana lamp jarzeniowych Gabinet 2 1) Wymiana podłogi na wykładziny bezspoinowe 2) Malowanie sufitu i ścian 3) Wymiana umywalki i baterii umywalkowej łokciowej 4) Malowanie drzwi 5) Malowanie grzejnika 6) Wymiana lamp jarzeniowych Remont poradni zdrowia psychicznego wraz z poczekalnią Gabinet 1 1) Wymiana podłogi na wykładziny bezspoinowe 2) Wymiana płytek ceramicznych na ścianach 3) Wymiana umywalki i baterii umywalkowej 4) Gipsowanie i malowanie sufitu i ścian 5) Malowanie drzwi 6) Malowanie grzejnika 7) Wymiana lamp jarzeniowych Gabinet 2 1) Wymiana podłogi na wykładziny bezspoinowe 2) Wymiana płytek ceramicznych na ścianach 3) Wymiana umywalki i baterii umywalkowej 4) Gipsowanie i malowanie sufitu i ścian 5) Malowanie drzwi 6) Malowanie grzejnika 7) Wymiana lamp jarzeniowych Poczekalnia 1) Demontaż kanału wentylacyjnego 2) Wymiana listew odbojowych 3) Gipsowanie i malowanie sufitu i ścian 4) Wymiana lamp jarzeniowych Remont oddziału onkologicznego a) Dyżurka lekarska oddziału onkologicznego 1) Demontaż instalacji gazów medycznych 2) Demontaż ściany działowej 3) Przeróbka instalacji elektrycznej i wykonanie instalacji komputerowej 4) Montaż ściany działowej (kartonogips) 5) Zamurowanie otworu drzwiowego 6) Wymiana podłogi na wykładziny bezspoinowe 7) Wymiana umywalki i baterii umywalkowej 8) Wymiana płytek ceramicznych 9) Malowanie i gipsowanie sufitu 10) Malowanie i gipsowanie ścian 11) Malowanie grzejników 12) Malowanie drzwi 13) Wymiana lamp jarzeniowych b) Odział onkologiczny (pozostałe pomieszczenia) 1) Gipsowanie i malowanie sufitów i ścian 2) Malowanie drzwi 3) Malowanie grzejników 4) Malowanie pochwytów przyściennych na korytarzu 5) Wymiana lamp jarzeniowych Remont szkoły rodzenia 1) Wymiana drzwi 2) Gipsowanie i malowanie sufitu 3) Gipsowanie i malowanie ścian 4) Przygotowanie podłoża i położenie paneli Remont szatni w przyziemiu 1) Wymiana rozdzielni elektrycznej 2) Wymiana instalacji elektrycznej 3) Wymiana okien (PCV) 4) Demontaż istniejącej ściany działowej 5) Wymurowanie ściany działowej 6) Montaż ściany działowej (kartonogips) 7) Zamurowanie otworów wentylacyjnych 8) Gipsowanie i malowanie sufitu 9) Tynkowanie ścian, gipsowanie i malowanie ścian 10) Przygotowanie podłoża i położenie płytek ceramicznych 11) Położenie płytek ceramicznych na ścianach 12) Montaż umywalek 13) Montaż miski ustępowej 14) Montaż lamp jarzeniowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest przedstawiony w załączonej do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentacji projektowej, w której skład wchodzą rysunki, obmiary, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz harmonogram wykonywania prac. Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z wymienionymi dokumentami oraz z przepisami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. 3. UWAGA! Przez wykładziny bezspoinowe Zamawiający ma na myśli wykładziny homogeniczne spełniające wymogi do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, grubość wg PN-EN 428 minimum 2mm, klasyfikacja użytkowa wg PN-EN 685 - 34/43, grupa ścieralności wg PN-EN 660.2 - grupa *T*, odporność na nacisk punktowy wg PN-EN 424 *odporna* lub lepsza, oddziaływanie krzesła na rolkach wg PN-EN 425 *odporna* lub lepsza, antystatyka wg PN-EN 1815 nie więcej niż 2kV, klasyfikacja ogniowa (trudnopalność) - Bfl-s1, wgniecenia resztkowe wg PN-EN 433 nie więcej niż 0,03mm, antypoślizgowość wg PN-EN 14041 - klasa DS. lub R9. 4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Dlatego, wykaz elementów rozliczeniowych (przedmiar robót) informuje Wykonawcę tylko o zakresie robót i innych świadczeń, stanowiących przedmiot wyceny. Natomiast, nie zawiera żadnych wiążących ustaleń ilościowych. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: - Zamawiający dopuszcza powierzenie dowolnej części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca musi podać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. - Brak wskazania w ofercie części zamówienia/zakresu robót, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom będzie rozumiany jak oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie bez podwykonawców i skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i w trakcie jej realizacji. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Zamawiający informuje Wykonawcę, że posiada wdrożone następujące normy: - PN-EN ISO 9001:2001 Systemy Zarządzania Jakością - PN-EN ISO 14001:2005 Systemy Zarządzania Środowiskowego - PN-N 18001:2004 Systemy Zarządzania BHP i zobowiązuje Wykonawcę do przestrzegania przepisów i zasad postępowania wynikających z ww. norm w czasie realizacji zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Wymagania organizacyjne: prace związane z wykonaniem zamówienia będą przebiegać podczas normalnej pracy szpitala, dlatego wszystkie prace muszą być realizowane w sposób możliwie najmniej uciążliwy i uzgadniane wcześniej z Zamawiającym. 8. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 9. Uwaga! Ilekroć w specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub dokumentacji wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone sformułowanie *lub równoważne*, tzn. że Wykonawca może przyjąć do kalkulacji artykuły inne niż wskazane pod warunkiem, że charakteryzują się one parametrami nie gorszymi niż wskazane artykuły. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DHUR XL Arkadiusz Dąbrowski, ul. Jana III Sobieskiego 26, 63-300 Pleszew, ul. Jana III Sobieskiego 26, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127181,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143304,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.