Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Kętrzyn: DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH I ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ DLA POTRZEB PRACOWNI MIKROBIOLOGII I SEROLOGII SZPITALA POWIATOWEGO W KĘTRZYNIE, Nr SPRAWY 2-12/PN/07
Numer ogłoszenia: 120084 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Kętrzynie, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512502, fax 089 7513797.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-ketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH I ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ DLA POTRZEB PRACOWNI MIKROBIOLOGII I SEROLOGII SZPITALA POWIATOWEGO W KĘTRZYNIE, Nr SPRAWY 2-12/PN/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do diagnostyki laboratoryjnej dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii i Serologii Szpitala Powiatowego w Kętrzynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety: Pakiet Nr 1. Asortyment do pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów. Pakiet Nr 2. Drobny sprzęt dla mikrobiologii. Pakiet Nr 3. System Monovette do pobierania krwi. Pakiet Nr 4. Drobne akcesoria do pracowni serologii. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 - w formularzu asortymentowo-cenowym. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi posiadać Kartę charakterystyki substancji, Świadectwa jakości, Europejskie Świadectwo CE oznaczenie lekowrażliwości (jeśli dotyczy) według norm obowiązujących w Polsce oraz w UE, oraz być tłumaczone na język polski. Szczegółowy opis aparatów zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. Oferowane urządzenia muszą spełniać wymogi określone w ww załączniku nr 2 do SIWZ zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi być oznakowany znakiem CE tzn. musi być dopuszczony do używania w UE a w szczególności na ternie RP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.40 - Farmaceutyczne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.20.00 - Farmaceutyczne wyroby szklane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w niniejszej specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów lub oświadczeń będzie badał czy dokumenty lub oświadczenia potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. 2. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. 3. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. (proponowany wzór wg załącznika do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 5) Oświadczenie na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. Jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podwykonawcami dołącza wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia (nazwa i adres podwykonawcy oraz zakres powierzonej do wykonania części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane bez podwykonawców). 6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: a. na oferowany asortyment wykonawca dołączy materiały informacyjne szczegółowo opisujące właściwości przedmiotu zamówienia oraz wskaże producenta; b. atesty dopuszczające je do obrotu na terenie Polski; c. potwierdzenie jednostki notyfikowanej (ISO 13485 na produkty do diagnostyki in vitro); d. potwierdzenie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i użytkowania zgodnie z art. 52, 53, 54 ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.93.896 z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I i IIa; e. katalog potwierdzający dane techniczne oferowanych analizatorów oraz dokument potwierdzający dopuszczenie do używania na terenie RP; f. oświadczenie dotyczące wartości księgowej netto i brutto analizatorów, będących przedmiotem zamówienia. DODATKOWE INFORMACJE: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie oferty i obligatoryjnie odrzucenie z postępowania przetargowego. Wymagane dokumenty ofertowe należy przygotować według załączonej Instrukcji ułożenia dokumentów wymaganych od Wykonawców. Dokumenty wymienione mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Wymagane oświadczenia lub dokumenty określone w punktach 2 i 4 muszą być złożone oddzielnie przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, dokumenty lub oświadczenia określone w punktach 1 i 5 wspólnie przez wszystkie podmioty stanowiące konsorcjum, zaś oświadczenia lub dokumenty określone w punktach 3 - wykonawca główny, 6 przynajmniej przez jeden podmiot wchodzący w skład konsorcjum. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital-ketrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Kętrzynie ul. M.C. Skłodowskiej 2 11-400 Kętrzyn tel./fax 0897515368.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat - siedziba zamwiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1. Asortyment do pracownia mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu - załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2. Drobny sprzęt dla mikrobiologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3. Systemy Monovette do pobierania krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wg załacznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4. Drobne akcesoria do pracowni serologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu zawarty jest w załaczniku nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatorów
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Dostawa zestawów do izolacji DNA/RNA zwalidowanych na automatyczny system izolacji materiału genetycznego CroBee Na16, testów PCR ilościowych do oznaczenia DNA CMV (...) w podziale na 13 części
- Dostawa odczynników laboratoryjnych niezbędnych do realizacji zadań badawczych w ramach projektów realizowanych przez Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Państwowej Akademii Nauk - postępowanie 1.
- Dostawa zestawów odczynnikowych do oznaczeń metodą immunofluorescencji wraz z dzierżawą analizatora dla UCK.
- Sukcesywne dostawy szybkich test immunochromatograficz, odczynników diagnostycznych, krążków antybiotyk i diagnost, MIC, podłóż diagnost mikrobiol, szczepów wzorc i generatorów dla ZDL WSS w Zgierzu
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





