eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-12

Orzesze: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych II
Numer ogłoszenia: 120063 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100847 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze, ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych II 2. Kod CPV: 33600000, 633141112-8, 33631600-8 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2, pakiet 1, 2, 3, 4, 5, 6 do SIWZ. 4. Metodyka badań powinna być dołączona w j. polskim. Na opakowaniu powinny być: data ważności, nr serii, nr katalogowy, temp. przechowywania, nazwa producenta. 5. Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) dokumenty gwarancyjne i być w gatunku pierwszym. 6. Dostawa max. do 48 godz. od chwili zamówienia telefonicznego/ fax lub e-mail. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. 7. Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działu farmacji szpitalnej. Dostawa w godzinach 8:00 - 13:30. 8. Możliwość zwrotu w przypadku wyrobów wadliwych na koszt wykonawcy. Jeżeli towar zostanie dostarczony niezgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. 9. Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 10. Gwarancja: minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego i jest równa okresowi przydatności do stosowania. 11. Ilości podane w załączniku Nr 2 pakiet 1, 2, 3, 4, 5, 6 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości pakietu. 12. W przypadku zakończenia produkcji leku i braku zamiennika, należy wycenić lek podając ostatnią cenę hurtową producenta oraz uwagę o aktualnym braku jego dostępności. 13. Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej siwz pakietów ani wydzielania z pakietów poszczególnych pozycji. 14. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej wielkości opakowania niż w opisie przedmiotu zamówienia z odpowiednim przeliczeniem wymaganej ilości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.11.12-8, 33.63.16.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Leki różne (tabletki, ampułki, wziewne)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3887,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3130,70

  • Oferta z najniższą ceną: 3130,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3130,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Leki onkologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9954,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8385,61

  • Oferta z najniższą ceną: 8385,61 / Oferta z najwyższą ceną: 8385,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Leki onkologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5202,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5096,51

  • Oferta z najniższą ceną: 5096,51 / Oferta z najwyższą ceną: 5096,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Lek odurzający

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 630,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 714,74

  • Oferta z najniższą ceną: 714,74 / Oferta z najwyższą ceną: 714,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Leki różne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176,47

  • Oferta z najniższą ceną: 176,47 / Oferta z najwyższą ceną: 176,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.