eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaProwadzenie konserwacji urządzeń i instalacji wod-kan, wody ppoż., hydroforni oraz węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Biura PFRON

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Warszawa: Prowadzenie konserwacji urządzeń i instalacji wod-kan, wody ppoż., hydroforni oraz węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Biura PFRON
Numer ogłoszenia: 120032 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, fax 022 6203231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfron.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz celowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie konserwacji urządzeń i instalacji wod-kan, wody ppoż., hydroforni oraz węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Biura PFRON.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez 24 miesiące konserwacji urządzeń i instalacji wod-kan, wody ppoż., hydroforni oraz węzła cieplnego i instalacji c.o. zainstalowanych w budynku Biura Funduszu w Warszawie przy al. Jana Pawła II nr 13

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wykażą, że wśród osób wykonujących zamówienie znajdują się osoby posiadające następujące uprawnienia: a) świadectwo kwalifikacyjne serii E uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o mocy powyżej 50 kW, b) świadectwo kwalifikacyjne serii D uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o mocy powyżej 50 kW, c) świadectwo kwalifikacyjne serii E uprawniające do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV, d) świadectwo kwalifikacyjne serii D uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV. 3. W okresie ostatnich trzech lat, przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie, w co najmniej 3 budynkach użyteczności publicznej (wskazanych w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz.U. z 2002r, poz. 75 nr 690 z późn. zm.), usługi związane z prowadzeniem konserwacji instalacji wod-kan, wody ppoż., hydroforni oraz węzła cieplnego i instalacji c.o., które trwały lub trwają co najmniej 12 miesięcy. 4. Posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 30.000 zł. Zamawiający dokona kwalifikowania Wykonawców na podstawie art. 24 ustawy w oparciu o wymagane dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia, a następnie badania ofert w oparciu o art. 89 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, wymaganych od wykonawców, które należy dostarczyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 A do Specyfikacji). 3. Wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji), o których mowa w punkcie 8 podpunkt 2. Specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te osoby posiadają kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. 4. Wykaz zamówień (zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji), potwierdzających spełnianie warunku określonego w punkcie 8. podpunkt 3. Specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie (np. referencje). 5. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 30.000 zł. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 9. podpunkt 1., składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego wyżej dokumentu, zastępuje się go dokumentem, wystawionym w terminie odpowiednio do terminów określonych powyżej, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcjum, spółka cywilna) 1. W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokument wymieniony w punkcie 9. podpunkt 1. i 5. Specyfikacji. Oświadczenie wymienione w punkcie 9. podpunkt 2. (załącznik nr 2 B do Specyfikacji), może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w podpunkcie 2. Dokumenty wymienione w punkcie 9. podpunkt 3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub Ci spośród Wykonawców, którzy spełnią wymagane warunki. Dokumenty wymienione w punkcie 9. podpunkt 4. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten Wykonawca, który spełnia wymagane warunki. 2. Wykonawcy ci ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 3. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 4. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 5. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty, o którym mowa w punkcie 14. podpunkt 6. Specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfron.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych al. Jana Pawła II nr 13 00-828 Warszawa p. 814.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych al. Jana Pawła II nr 13 00-828 Warszawa parter - p. 2 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.