Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Gniezno: dostawa, montaż i uruchomienie dwóch zespołów prądotwórczych
Numer ogłoszenia: 120011 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, fax 061 4261118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie dwóch zespołów prądotwórczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, montaż i uruchomienie dwóch zespołów prądotwórczych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.73.00 - Elektryczne instalacje elektrycznej aparatury przesyłowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Kwota wadium: 4.150,00 PLN 3. Forma wniesienia wadium: - pieniądze, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, - gwarancje bankowe, - gwarancje ubezpieczeniowe, - poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Termin do wniesienia upływa dnia 26.07.2007 r. do godz. 1400 ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do rejestru działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówień (dokument z datą wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. złożenie pełnomocnictwa na piśmie ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie 3. Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę wykonawców w przypadku wygrania przetargu 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. aktualne zaświadczenie ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości opłat, składek, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. umowa spółki cywilnej 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty 9. atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE na urządzenia będące przedmiotem zamówienia W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia przez wykonawcę:1. Wykaz wykonanych dostaw i robót budowlanych związanych z przedmiotem dostawy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom i robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją o kwalifikacjach stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. sprawozdanie finansowe (część) obejmujące: bilans, rachunek zysków i strat, opinie biegłego rewidenta (jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta) za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres lub oświadczenie pisemne wykonawcy za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, zawierające: obroty, zobowiązania, należności, zysk - dotyczy Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego 2. Polisy o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000 PLN 3. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli za wykonawcę występuje inna osoba nie figurująca w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 4. Dołączenie pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lat na roboty pozostałe, na agregaty min. 12 m-cy. Do oferty należy dołączyć ponadto: 1. umowę (wzór) podpisaną przez wykonawcę i oparafowaną każdą stroną a stanowiącą załącznik do SIWZ, 2. kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych 62-200 Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji, pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- UBEZPIECZENIE KOMUNIKACYJNE POJAZDÓW MECHANICZNYCH POWIATU GNIEŹNIEŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTEKAMI PODLEGŁYMI
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- ZAKUP I DOSTAWA NOWYCH POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA ODPADY STAŁE
- Świadczenie usługi opiekuna mieszkań wspomaganych na terenie miasta Gniezna przez dwie osoby.
- Wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie nadania nowych identyfikatorów działkom ewidencyjnym, budynkom i lokalom
- Remont obiektów sportowych poszkodowanych w wyniku nawalnych opadów deszczu wraz z gradobiciem, które wystąpiły dnia 20 maja 2024 r.
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Wielkiej Wsi na działce nr 166/1
- EOP.332.33.25 DOSTAWA 14 AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH DLA POTRZEB ZASILANIA AWARYJNEGO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU ORAZ JEDNOSTEK TERENOWYCH
- Aktywna przestrzeń przy ul. Nowej w Radzyminie - budowa toru rolkarskiego
- Budowa kancelarii dla czterech leśnictw
- Remont instalacji elektrycznej budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. E. Bałuki 11 w Szczecinie
- EOP.332.34.25 dostawa agregatów prądotwórczych dla potrzeb zasilania awaryjnego SP ZOZ WSPR w Białymstoku oraz jednostek terenowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.