eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskieUlica Spokojna - budowa II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Drawsko Pomorskie: Ulica Spokojna - budowa II etap
Numer ogłoszenia: 120003 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 36334-85 do 7, fax 094 363-31-13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ulica Spokojna - budowa II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa nawierzchni ulicy Spokojnej: a) z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych z warstwą wiążącą na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm - na powierzchni 464,35 m2, b) z masy mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych z warstwą ścieralną gr. 4 cm - na powierzchni 840,00 m2, c) z kostki betonowej typu polbruk gr. 8 cm.(kolor czarny) na podbudowie betonowej gr. 15 cm - na powierzchni - 649,00 m2, 2. Wykonanie ścieku skarpowego z elementów betonowych o gr. 15 cm - 2 szt., 3. Budowa chodnika z kostki betonowej typu polbruk gr. 6 cm - 142,50 m2, 4. Wjazdy bramowe z kostki betonowej typu polbruk gr. 8 cm - na powierzchni 51,75 m2, 5. Roboty różne: a) cokoły betonowe 0,20x0,30m z fundamentem - 40,00 mb b) ogrodzenie z siatki o wysokości 1,5 m na słupkach stalowych 76/3,5 mm w rozstawie 2,4 m, obsadzonych w cokole - 40,00 m, c) cokoły 0,20x0,30m z fundamentem 0,20x0,80m - 35,00 m, d) regulacja pionowa włazów kanałowych - 9 szt., e) regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 6,00 szt. f) plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III - 193,00 m2. 6. Obsługa geodezyjna, wykonanie mapy powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 2. Informacja o sytuacji finansowej: 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku - Formularz Nr 2, Nr 3, i Nr 4 4. Informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót - Formularz 5. Wykonawca winien zapewnić w stosownym czasie możliwość (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji robót, nie mniej niż: a) koparka samobieżna - 1 szt, b) zagęszczarki do gruntu o masie min. 250 kg - 1 szt, c) samochody samowyładowcze 5 - 10T - zapewniające płynność transportową, d) rozkładarka mas bitumicznych szer. 4 m - 1 szt. e) równiarka samojezdna - 1 szt. f) walec statyczny samojezdny - 1 szt. g) gilotyna do cięcia kostki - 2 szt. h) piła do cięcia betonu - 1 szt 5. Program i harmonogram robót - Formularz Nr 6, 6. Informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie- doświadczenie wykonawcy Wymagane jest, aby wykonawca wybudował nawierzchnie jezdni: a) z kostki drobnowymiarowej przynajmniej jedno zamówienie o powierzchni min. 500 m2 b) z masy mineralno-asfaltowej - jedno zamówienie o powierzchni min. 500 m2 - Formularz Nr 7
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pom..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pom. sala nr 304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.