Ogłoszenie z dnia 2009-01-02
Ostrołęka: Dostawa Produktów z przemiału ziarna
Numer ogłoszenia: 11 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Rolna 27, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7602280/81, faks 029 7602285.
- Adres strony internetowej zamawiającego: DPS-ostroleka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Produktów z przemiału ziarna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z przemiału ziarna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych. 2)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowe zapewniającej wykonanie zamówienia Sposób oceny spełniania warunków Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 5 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 22 ust.1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez zamawiającego,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawcy SA zobowiązani złożyć następujące dokumenty i oświadczenia. 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, oraz formularz cenowy ( lub formularze cenowe) przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do formularza ofertowego. 2) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające bieżący stan faktyczny firmy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3)Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art.22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 4) Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów (np: umowa spółki złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.DPS-ostroleka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
07-410 Ostrołeka,ul.Rolna 27, pokój nr 11 (administracja).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 07-410 Ostrołeka,ul.Rolna 27, pokój nr 6 (administracja).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mąka i kasza manna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mąka i kasza manna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Płatki i kasze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płatki i kasze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa regałów metalowych magazynowych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem" do transportu osób starszych niepełnosprawnych zamieszkujących teren Miasta Ostrołęki na rzecz Dziennego Domu Senior+
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa infrastruktury i usług teleinformatycznych w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Ostrołęce w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Roboty budowlano - remontowe w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Szkoła dostępna dla uczniów/uczennic ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", Część V i VII
- Dostawa 45 zestawów balistycznych ( hełm ochronny wraz z przyłbicą, kamizelka ochronna oraz gogle ochronne) dla 7 komend PSP.
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Jemielnicy w 2026r.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 56 "Wesołe Kubusie" w Warszawie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych różnych w roku 2026 na potrzeby Powiatowych Domów Pomocy Społecznej prowadzonych przez Powiat Cieszyński.
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 42 w Szczecinie.
więcej: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





