eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraczewiceWYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWI BALKONOWYCH WRAZ ZEWNĘTRZNYMI PARAPETAMI - II ETAP W PIWNICY I NA PIĘTRZE W BUDYNKU DOMU MUZYKI W KRACZEWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Kraczewice: WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWI BALKONOWYCH WRAZ ZEWNĘTRZNYMI PARAPETAMI - II ETAP W PIWNICY I NA PIĘTRZE W BUDYNKU DOMU MUZYKI W KRACZEWICACH
Numer ogłoszenia: 119989 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Muzyki w Kraczewicach, Kraczewice 28, 24-320 Kraczewice, woj. lubelskie, tel. 0-81 8204018, fax 0-81 8204018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.50.ebip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWI BALKONOWYCH WRAZ ZEWNĘTRZNYMI PARAPETAMI - II ETAP W PIWNICY I NA PIĘTRZE W BUDYNKU DOMU MUZYKI W KRACZEWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem stolarki okiennej i drzwi balkonowych wraz zewnętrznymi parapetami - II etap w piwnicy i na piętrze w budynku Domu Muzyki w Kraczewicach. 1. Zdemontowanie starych parapetów okiennych zewnętrznych. 2. Zdemontowanie starej stolarki okiennej i drzwiowej balkonowej z wykuciem ościeżnic z muru. 3. Zamontowanie nowej stolarki okiennej i drzwi balkonowych - II etap: okna jednoramowe z drewna Red Meranti ( lub równoważne) wykonane w systemie POLSTOL-68/22/02 w profilu PO lub równoważnym. Zamawiający informuje, że ze względu na ściśle zabytkowy charakter obiektu Domu Muzyki w Kraczewicach i konieczność zachowania warunków konserwatorskich należy możliwie maksymalnie odtworzyć stolarkę w kształcie historycznym i bezwzględnie zastosować się do wytycznych zawartych w Projekcie budowlanym uzgodnionym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Lublinie, na podstawie którego uzyskano pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr 177/2007r. znak: AB.7351/6/36/07 z dnia 20.06.2007r. - dostępnym w siedzibie zamawiającego i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dodatek nr 1 do SIWZ. 4. Zamontowanie nowych parapetów okiennych zewnętrznych z blachy powlekanej grafit. 5. Remont i malowanie glifów okiennych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia przez Wykonawcę wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). 2. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 3. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p., wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do oferty - dodatek nr 4 do siwz 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda: 1) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali : min. 5 dostaw wraz z montażem polegające na wymianie stolarki w obiektach zabytkowych o wartości min. 200.000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane: załącznik nr 3 do siwz - dodatek nr 5 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.50.ebip.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraczewice Prywatne nr 28, 24-320 Poniatowa pok.1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Kraczewice Prywatne nr 28, 24-320 Poniatowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.