eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kamienica › Przeprowadzenie zajęć z zakresu aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starej Kamienicy pod nazwą Od szkolenia do zatrudnienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Stara Kamienica: Przeprowadzenie zajęć z zakresu aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starej Kamienicy pod nazwą Od szkolenia do zatrudnienia
Numer ogłoszenia: 119962 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 75 7514652, faks 75 7514225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z zakresu aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starej Kamienicy pod nazwą Od szkolenia do zatrudnienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć z zakresu aktywnej integracji, dla uczestników projektu systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starej Kamienicy pod nazwą: OD SZKOLENIA DO ZATRUDNIENIA. Usługa została podzielona na trzy części: Część 1 zamówienia - Zadanie 1- prawo jazdy kategorii B - planowana liczba uczestników 10 Część 2 zamówienia - Zadanie 2 - technolog robót wykończeniowych w budownictwie - planowana liczba uczestników 3 Część 3 zamówienia - Zadanie 3 - dekarz - planowana liczba uczestników 2 2.Uczestnikami są mieszkańcy gminy Stara Kamienica, w wieku aktywności zawodowej, zagrożeni wykluczeniem społecznym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 60.17.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie widuje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 upzp: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186). Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożony przez złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Decyzja, które usługi widniejące w ww. wykazie są najważniejsze, pozostawiona jest Wykonawcy, z zastrzeżeniem treści zdania następnego. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i wykazane w ww. Wykazie realizacje, z których co najmniej, dwie (2) usługi dotyczą szkoleń- grupowych odpowiednio do wybranej części zamówienia: z zakresu prawa jazdy kategorii B, technologa robót wykończeniowych w budownictwie, dekarza lub innego . Każda z realizacji uznanych przez Wykonawcę za główną oraz realizacji wykazanych na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu powinna być poparta dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zadaniu poprzedzającym , są: (a)poświadczenia z tym, że w odniesieniu do usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (b) oświadczenia wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie (a) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w ww. Wykazie zostały wykonane wcześniej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w (a) i (b).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia nw. osobami: - do prowadzenia zajęć teoretycznych - posiadającymi wykształcenie wyższe lub minimum dwuletni staż pracy dydaktycznej. Kwalifikacje tych osób do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo stażu pracy dydaktycznej tj. nabytego doświadczenia. Przez staż pracy dydaktycznej (doświadczenie) należy rozumieć staż pracy dydaktycznej jako wykładowcy, nauczyciela, nauczyciela akademickiego lub prowadzenie szkoleń jako trener, wykładowca: (a) dla części 1 zamówienia: - 1 osobę , w zakresie jak dla tej części zamówienia (b) dla części 2 zamówienia: - 1osobę , w zakresie jak dla tej części zamówienia (c) dla części 3 zamówienia: - 1osobę , w zakresie jak dla tej części zamówienia. - do prowadzenia zajęć praktycznych - posiadającymi minimum dwuletni staż pracy. Kwalifikacje tych osób do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo stażu pracy tj. nabytego doświadczenia: (a) dla części 1 zamówienia: - 1 osobę , w zakresie jak dla tej części zamówienia (b) dla części 2 zamówienia: - 1osobę , w zakresie jak dla tej części zamówienia (c) dla części 3 zamówienia: - 1osobę , w zakresie jak dla tej części zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności wymaganych, w formie warunku , przez Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

i) jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na inne podmioty na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp. a podmioty ten będą brały udział w realizacji części zamówienia: (m1) oświadczenie innego podmiotu (w oryginale) o braku okoliczności wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24. ust 1 upzp., wg załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 3. j) wycenę szacunkową kosztów szkolenia, która w przypadku - części 1 zamówienia musi zawierać: koszty szkolenia, w tym: wynagrodzenie wykładowców, koszty wynajęcia pomieszczeń dla części teoretycznej, koszty części praktycznej, koszty egzaminu państwowego, koszty badań lekarskich, koszt zdjęć, koszty wszystkich materiałów szkoleniowych, koszty transportu , koszt ubezpieczenia osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz inne szczegółowo opisane w Rozdziale III. Opis przedmiotu zamówienia - części 2 zamówienia musi zawierać: koszty szkolenia, w tym: wynagrodzenie wykładowców, koszty wynajęcia pomieszczeń dla części teoretycznej, koszty materiałów budowlanych, koszty ubrań ochronnych, koszty badań lekarskich, koszty wszystkich materiałów szkoleniowych, koszty serwisu kawowego; koszty posiłku dwudaniowego, koszty transportu, koszt ubezpieczenia osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz inne szczegółowo opisane w Rozdziale III. Opis przedmiotu zamówienia - części 3 zamówienia musi zawierać: koszty szkolenia, w tym: wynagrodzenie wykładowców, koszty wynajęcia pomieszczeń dla części teoretycznej, koszty materiałów budowlanych, koszty ubrań ochronnych, koszty badań lekarskich, koszty wszystkich materiałów szkoleniowych, koszty serwisu kawowego; koszty posiłku dwudaniowego, koszty transportu, koszt ubezpieczenia osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz inne szczegółowo opisane w Rozdziale III. Opis przedmiotu zamówienia, k) szczegółowy Harmonogram szkolenia który powinien zawierać minimum: datę, tematykę zajęć w każdym dniu, ilość godzin szkolenia w danym dniu przypadających na jednego uczestnika szkolenia, ilość godzin ogółem tj. ilość godzin szkolenia w danym dniu przypadających na jednego uczestnika szkolenia pomnożona przez liczbę uczestników, podział godzin na teoretyczne i praktyczne przypadających na jednego uczestnika szkolenia ,ilość godzin ogółem teoretycznych i ilość godzin ogółem praktycznych , godzinę rozpoczęcia i zakończenia szkolenia każdego dnia, miejsce szkolenia oraz imię i nazwisko prowadzącego zajęcia. Z Harmonogramu musi jednoznacznie wynikać, że szkolenie przebiega według planu nauczania obejmującego przewidziany czas godzinowy szkolenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stara-kamienica.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starej Kamienicy, 58-512 Stara Kamienica 41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starej Kamienicy, 58-512 Stara Kamienica 41.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w Ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoTytuł projektu: Od szkolenia do zatrudnieniaw ramach poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: prawo jazdy kategorii B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1- prawo jazdy kategorii B Planowana liczba uczestników - 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - technolog robót wykończeniowych w budownictwie - planowana liczba uczestników 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dekarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - dekarz - planowana liczba uczestników 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.